خانه » اخبار و رویدادها » چرا فرماندار ورامین از تعطیلی مترو ورامین توسط دولت، سخن نمی گوید؟ / سفر وزیر راه به ورامین برکات بسیاری را نصیب مردم شهرستان نمود!!

چرا فرماندار ورامین از تعطیلی مترو ورامین توسط دولت، سخن نمی گوید؟ / سفر وزیر راه به ورامین برکات بسیاری را نصیب مردم شهرستان نمود!!

rah

فرماندار ورامین گفت: سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به شهرستان ورامین، روند اجرای پروژه های راه سازی شهرستان را سرعت بخشید.
محسن خوانساری گفت: یکی از مهمترین سیاست های دولت تدبیر و امید، تکمیل پروژه های نیمه تمام و معطل مانده در مناطق مختلف کشور است و سفر یک روزه وزیر راه به شهرستان ورامین، اجرای چند پروژه مهمی که اجرای آن با تأخیر مواجه شده بود را تسریع بخشید.

وی بیان داشت: یکی از مهمترین راه های مواصلاتی شهرستان ورامین، جاده ورامین – آبباریک – چرمشهر است که این مسیر به دلیل عرض کم همواره مشکلاتی را برای ساکنین مجاور این جاده و خودروهای عبوری از این مسیر به سمت شهرک صنعتی چرمشهر و جاده قم – گرمسار به وجود آورده بود.

وی افزود : طرح تعریض این مسیر مهم، به دلیل کمبود اعتبارات با تأخیر همراه شده بود که درخواست فرمانداری شهرستان از وزیر راه و شهرسازی منجر به اختصاص اعتبار لازم جهت تکمیل این پروژه شد.

وی بیان داشت: عبور جاده قم – گرمسار از جنوب شهرستان ورامین می تواند شهرستان ورامین را بن بست خارج نماید که تحقق این مهم نیازمند احداث جاده های دسترسی از شهرستان به این جاده مهم را دارد .

خوانساری گفت: احداث جاده آنتنی جواد آباد به مسیر قم – گرمسار به دلیل کمبود اعتبارات دولتی متوقف شده بود که در سفر وزیر راه و شهرسازی به ورامین و به درخواست مسوولین شهرستان مقرر شد تا اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از محل فروش اموال دولتی هزینه اجرای این پروژه را تأمین و عملیات اجرایی آن را با تعیین پیمانکار آغاز نماید.

نماینده دولت در شهرستان ورامین از تکمیل پروژه زیر گذر کمربندی شمالی شهرستان به عنوان دیگر دستاوردهای سفر وزیر راه و شهرسازی به ورامین یاد کرد.

وی گفت: کشاورزان ورامین بیش از ۳۸ هزار هکتاراز اراضی شهرستان را زیر کشت انواع محصولات کشاورزی می برند و می توان ورامین را قطب مهم کشاورزی استان تهران و کشور محسوب کرد ولی متأسفانه کشاورزان و تولید کنندگان این شهرستان نمی توانند به درستی به بازارهای داخلی و خارجی دسترسی پیدا کنند و این امر باعث شده تا سود منطقی عاید کشاورزان این منطقه نشود.

خوانساری افزود: به درخواست فرمانداری شهرستان ورامین و موافقت وزیر راه و شهرسازی، ترمینال حمل و نقل محصولات کشاورزی جهت صادرات به بازارهای داخلی و خارجی در شهرستان ورامین احداث می شود که یقینا این پروژه مهم، سهم مهمی در پیشرفت اقتصادی منطقه ایفا خواهد کرد.

فرماندار ورامین گفت: در مجموع سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به ورامین برکات بسیاری را نصیب مردم شهرستان نمود و بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام به شهرستان ورامین اختصاص یافت.

ایرنا

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.