خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » انتقاد امام جمعه موقت ورامین از بی عدالتی دولت یازدهم/ دولتی که شعار تدبیر و امید را دارد، این اقدامش خلاف تدبیر و امید است

انتقاد امام جمعه موقت ورامین از بی عدالتی دولت یازدهم/ دولتی که شعار تدبیر و امید را دارد، این اقدامش خلاف تدبیر و امید است

metro

حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در خصوص ایجاد قطار حومه شهری به جای مترو در شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا گفت: با توجه به اینکه دولت های قبلی به مردم وعده داده بودند که مترو را برای آنها به ارمغان خواهند آورد و مردم نیز به آنها اعتماد کرده و سال ها منتظر بوده اند که از این نعمت بهره مند شوند، این اقدام بر خلاف توقع مردم بوده است.

 وی خاطر نشان کرد: ورامین شهر قیام ۱۵ خرداد است و همه مسئولین می گویند که این مردم بر گردن ما حق دارند، پس این حق چه زمانی می خواهد داده شود و چه کسی این کار را انجام خواهد داد.

وی اذعان کرد: اینکه مسئولین دولتی بدون اینکه با مسئولین شهرستانی مشورت کنند و عواطف و نیازهای مردم را در نظر بگیرند تصمیم بگیرند که مترو را به قطار حومه شهری تبدیل کنند به هیچ عنوان زیبنده مدیران دولتی این دولت نبوده و نیست.

 حجت الاسلام محمودی ضمن بیان اینکه این حرکت جز اینکه بی اعتمادی مردم به دولت مردان را در پی دارد نتیجه دیگری ندارد خاطر نشان کرد: مردم دولت را از خودشان می دانسته و می دانند، ولی اگر قرار بر این باشد که هر دولتی بیاید و وعده ای به مردم دهد و دولت بعدی آن را نقض کند روش پسندیده ای در تصمیمات اجرایی نیست.

 امام جمعه موقت ورامین تصریح کرد: بارها اعلام کرده ایم که اختلاف نظر بین مسئولین شهرستانی را نمی پسندیم، ولی این تصمیم کلانی بود که در سطح کلان گرفته شده است ولی این را نیز نباید فراموش کنیم که اگر مسئولین شهرستان ورامین در ماه های گذشته به جمع بندی نهایی می رسیدند جلوی بسیاری از بهانه ها گرفته می شد.

وی گفت: این حرکت دولت مردان یک بی عدالتی در حق مردم شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا است که از سوی دولت مردان دولت یازدهم رخ داده است، دولتی که شعار تدبیر و امید را دارد، این اقدامش خلاف تدبیر و امید است.

 امام جمعه موقت ورامین در پایان گفت: اگر مسئولین شهرستانی به این جمع بندی برسند که به دنبال برگرداندن مترو به این منطقه شوند، ما هم پا به پای آنها تا به امروز بوده و از امروز به بعد نیز خواهیم بود، ولی این تصمیمی است که در سطح کلان گرفته شده است.

محمودی خاطر نشان کرد: معتقد هستم که نمایندگان مجلس به خصوص نمایندگان شهرستان های استان تهران باید این موضوع را در مجلس بیان کرده و از حق مردم دفاع کنند و از سوی دیگر نیز شوراهای شهر که آنها نیز نماینده های مردم هستند نیز باید از این موضوع دفاع کرده و پیگیر آن شوند.

 حجت الاسلام محمودی بیان کرد: نمی شود که مصوبه ای که سال های قبل برای آن برنامه ریزی های مختلف انجام شده است و هزینه در نظر گرفته شده است به همین راحتی از بین رود.

منبع: ورامین ما

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.