خانه » اخبار و رویدادها » دست بوسی مادران در پارک آزادگان/ نمایش جبهه میقات ظهور برگزار شد

دست بوسی مادران در پارک آزادگان/ نمایش جبهه میقات ظهور برگزار شد

این برنامه که در خصوص طرح دجال واره (ماهواره) در پارک آزادگان شهرستان ورامین برگزار شد, گوشه ای از فعالیت های شبکه های ماهواره و چگونگی نفوذ آنها را به افکار افراد نشان داد که مورد توجه بسیار حاضران قرار گرفت.

DSCF5261

 احمدی مسئول فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج ورامین طی مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مقابله با جنگ نرم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران, و دستورالعمل های ابلاغی از سوی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران به این ناحیه, در تاریخ های ۳ و ۴ شهریور, برنامه بسیار ویژه ای را با همکاری گره “جبهه میقات ظهور” اجرا کردیم.

وی ادامه داد: این برنامه که در خصوص طرح دجال واره (ماهواره) در پارک آزادگان شهرستان ورامین برگزار شد, گوشه ای از فعالیت های شبکه های ماهواره و چگونگی نفوذ آنها را به افکار افراد نشان داد که مورد توجه بسیار حاضران قرار گرفت.

مسئول فرهنگی ناحیه ورامین اذعان کرد: این گروه که به سرپرستی حجت الاسلام والمسلمین علی وکیل پور در سطح کل کشور فعالیت می کند, برنامه های مختلفی را در سطح پارک آزادگان شامل برگزاری نمایشگاه اغواء, سخنرانی خیابانی, نمایش خیابانی, بازی و سرگرمی و برنامه های این چنینی را اجرا کرد که مورد استقبال گسترده تمام گروه های سنی حاضر در پارک قرار گرفت.

احمدی تصریح کرد: معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری ورامین نیز یکی از ارگان هایی بود که همکاری و مساعدت بسیار خوبی را برای اجرای این برنامه با ما داشته است که توانستیم به شکل مطلوبی این برنامه را اجرایی کنیم.

مسئول فرهنگی ناحیه ورامین اذعان کرد: پیش از اجرای این برنامه در سطح پارک آزادگان, کلاس های آموزشی و توجیهی در نمازخانه ناحیه ورامین برگزار شد که بالغ بر ۴۰۰ نفر از فعالان فرهنگی سطح شهرستان و همچنین مسئولین فرهنگی رده های مقاومت(پایگاه ها و حوزه های بسیج) در آن حضور پیدا کرده و از تاثیرات سوء شبکه های ماهواره ای مطلع شدند.

این فعال فرهنگی خاطر نشان کرد: آن چیزی که می شد به چشم دید و آن را به راحتی لمس کرد, حضور بسیار گسترده افرادی که برای گذران اوقات فراغت به این پارک آمده بودند در این برنامه بود که به دلیل نوین بودن نوع اجرا و متنوع بودن صحبت ها و گفته ها, با استقبال بسیار گسترده ای مواجه شد, به گونه ای که از زمان شروع تا زمان پایان این برنامه سکوت خاصی در فضای اطراف این نمایش حاکم شد.

احمدی در پایان خاطر نشان کرد: تاثیرگذاری این نمایش حتی در همان لحظه در بین حاضران احساس می شد, از زمزمه هایی که در مورد تاثیرات ماهواره بر خانواده در بین حاضران به گوش می رسید, تا بوسه زدن بر دستان مادران, زمانی که راوی از فرزندان خواست تا خجالت و غرور را کنار گذاشته و بر دستان مادران خود بوسه زنند؛ پس امید این را داریم که بتوانیم در آینده نیز شاهد برگزاری برنامه هایی از این دست در سطح شهرستان باشیم تا بتوانیم دستور رهبر معظم انقلاب را به بهترین شکل ممکن اجرایی کنیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.