خانه » اخبار و رویدادها » دومین سالگرد شهید کهندل با حضور دکتر حسن عباسی در دهماسین برگزار شد

دومین سالگرد شهید کهندل با حضور دکتر حسن عباسی در دهماسین برگزار شد

kohandel

حسن عباسی در دومین یادواره شهدای روستای دهماسین و بزرگداشت دومین سالگرد شهید میثم کهندل  که در گلزار شهدای روستای دهماسین برگزار شد، اظهار کرد: امروز در مراسمی یادواره شهدایی  شرکت می کنیم که نسل بعد از رزمندگان دفاع مقدس هستند و حضور این شهدا  باعث ایجاد امنیت در جامعه است.

وی افزود: از خاکریزهای  دفاع مقدس خاطرات زیادی باقی مانده است, اما باید باور کنیم که جنگ هنوز ادامه دارد  و سند این سخن هم اسم شهدایی است که هرزگاهی نام آنها را می شنویم مانند شهدای هسته ای  و شهدای مدافع حرم که  در دور دستها  به شهادت می رسند.

رئیس اندیشکده یقین  تاکید کرد: شنیدن خبر کشتار گروه‌های تکفیری مانند النصره در سوریه و فتاوای مفتی‌های فتنه  وهابی در کشتن شیعه، اخبار پیشروی داعش و هجوم  یکباره آنها در عراق خبر جدیدی نیست.

وی تصریح کرد: در سالهای گذشته تکفیری‌ها با همین ویژگی‌ها هموطنان ما را  با بمب گذاری در مساجد و جاده‌ها به شهادت می رسانند و باید اذعان کنیم  سروسیهای اطلاعاتی غربی این جریان را ابتدا از سیستان  و بلوچستان اغاز کردند  و اگر اقتدار دستگاه اطلاعاتی کشور نبود  و  ریگی تروریست معروف دستگیر نمی شد آن چیزی که در سوریه و عراق  رخ داده است  قرار بود ابتدا در ایران رخ دهد.

عباسی گفت: در  منطقه‌ای که افغانستان، بحرین، یمن،  سوریه، عراق و فلسطین در آتش تروریست و فرقه گرایی می‌سوزند  شهدایی که  خون انها ریخته می شود تا امنیت در جامعه امروز ما  به ثمر برسد.

وی تاکید کرد: امروز جریان  فکری ضد اسلامی  به نام اسلام با بریدن سرها و به اسارت گرفتن زنها قصد دارند نوعی  اسلام افراطی را ارائه کنند تا چهره اسلام را  تخریب کنند این عملکرد آنها نشان از  شنیده شدن صدای مذهب جعفری است.

رئیس اندیشکده یقین عنوان کرد: از میان همه اولیا و انیبا تعداد محدوی توانستند به حکومت برسند و در میان ائمه اطهار ما هم حضرت علی (ع) مدت ۴ سال حکومت  کردند.

وی افزود: به همین دلیل است که دشمن  هجمه ای  از همه سو  وارد کرده است. از یک سو  جنگ سختی که ایجاد  کرده و از سوی دیگر  جنگ  تمام عیار اقتصادی که  اقتصاد  مقاومتی در برابر آن ایجاد شده است، اکنون نیز جنگ فرقه ای را برای  جامعه اسلامی به ارمغان آورده  که از دید ما چیز جدیدی نیست.

عباسی بیان کرد: انگلیس ۱۵ سال پیش  در منطقه خاورمیانه حضور داشت و تنها راه  شکست مسلمانان را تشکیل دین‌های جعلی می دانست، آنها مذاهب جعلی را در  مصر, پاکستان, ایران و عربستان ساختند که در ایران بهائیت و در عربستان هم وهابیت را گسترش دادند.

وی گفت: وهابیت و بهائیت دین های جعلی دست ساخته  انگلیس ها بود و همانطور که ما بهائیت را جزئی از شیعه  نمی دانیم وهابیت را هم جزئی از  اهل سنت نمی دانیم  چرا که وهابیت و  یا جریان تکفیری در  تفکر سلفی  و نه  در اهل تسنن ریشه ندارد.

رئیس اندیشکده یقین  مطرح کرد: امروز ۳ نوع صهیونیسم در جهان وجود دارد که یکی از آنها صهیونیسم یهودی که در اسرائیل حضور دارد وصهیونیسم مسیحی که از حامیان دولت جورج بوش بودند و در نهایت صهیونیست مسلمان که بهائیت بوده و مرکز انها در اسرائیل  است.

وی تصریح کرد: اگر صهیونیست های  مسلمان مثل وهابی ها  ادعای حمایت از سلفی ها را دارند در حالی که بیشتر مردم فلسطین اهل سنت سلفی هستند، چرا از آنها حمایت نمی کنند.

عباسی تاکید کرد : در ۴۷ ماه گذشته در سوریه ۲۰۰ هزار نفر کشته شده اند که با حمایت‌های النصره و داعش و کمک های مالی  سرویسهای امنیتی امریکا، قطر و ترکیه که  البته  تکفریری ها به شیعه، سنی، یهودی و مسیحی هم رحم نکردند.

تحلیل‌گر علوم استراتژی تاکید کرد: خطر جریان تکفیری چه در جریان شیعه باشد چه در اهل سنت،  هیچ وابستگی به شیعه و سنی ندارد و در واقع  فتنه  تکفیریان درون شیعه و تکفیریان درون اهل سنت است که  تنها چیزی که دنبال می‌کند  بقای رژیم کودک کش اسرائیل وسلطه انگلیس ، آمریکا و غارت منابع نفتی مسلمانان  است.

 عباسی افزود: اگر ۱۳ سال پیش اعلام می کردیم که القاعده دست پرورده آمریکاست عده ای مارا متهم به توهم می کردند  این درحالی است که  القاعده  اصلا نمی توانسته ۴ هواپیما را بدزد و با برجهای دوقلو هم برخورد کند و همه اینها داستان امریکا برای اشغال افغانستان عراق و غارت نفت بوده است.

وی تاکید کرد: تصور  برخی ها در جامعه ما این است که اگر برویم مذاکره کنیم، از فردا مشکلات ما برطرف می شود  و حالا هم که مذاکره کردیم نتیجه ان چه چیزی شد؟  به تعبیر  رهبر انقلاب  تحریم ها کاسته نشد بلکه  بیشتر هم شد و بابت آن ۴٫۲ دهم میلیارد به ما دادند که بابت آن همه دستاوردهای هسته ای را داده ایم.

عباسی عنوان کرد: امروز شیطان تنها یک را دارد و آن هم آلوده ساختن سفره های مردم  است تا با خدا در تعارض باشند، آلوده کردن سفره ها به ربا، جامعه را  دچار مشکلات اخلاقی و بدحجابی می‌کند و جامعه اسلامی و دینی را آرام به انحطاط می‌کشاند.

وی افزود: برخی‌ها انتقاد می‌کنند که چرا مراجع تقلید درباره ربا موضع نمی‌گیرند؛ این در حالی است که ۱۹۱ شخصیت دینی کشور در سالهای گذشته نسبت  به ساختار ربوی جهان و به ویژه کشور هشدار داده‌اند.

تسنیم

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.