خانه » اخبار و رویدادها » شهرستان ورامین ۱۸۴ آزاده تقدیم انقلاب کرده است

شهرستان ورامین ۱۸۴ آزاده تقدیم انقلاب کرده است

azadegan

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین گفت: در طول دوران هشت سال دفاع مقدس، شهرستان ورامین ۱۸۴ آزاده سرافراز تقدیم اسلام کرده است.

عباس برکان روز دوشنبه به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به ایران اسلامی به خبرنگار ایرنا گفت: از این تعداد ۸۰ آزاده در شهرستان های قرچک و پیشوا که پیش از این جزیی از مناطق ورامین بودند تقدیم اسلام شده است.

وی گفت : از زمان بازگشت آزادگان به ایران اسلامی ، بهروز ترکاشوند و سید حسین کسائیان دو تن از آزادگان سرافراز به دلیل جراحات ناشی از دوران اسارت به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.

وی افزود: آزادگان از سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشند و باید تا زمانی که از فیض حضور آنها بهره مند می باشیم بتوانیم از خاطرات، تجربیات و حضور آنان بهترین استفاده را ببریم و با سرکشی مداوم نسبت به رفع مشکلات آنان اقدام نماییم.

برکان اظهار داشت: هم اکنون مسوولین شهرستان با سرکشی مستمر به آزادگان سرافراز ایران اسلامی، ضمن کسب فیض از محضر آنان، نسبت به رفع مشکلات آنان اقدام می نمایند.

رییس بنیادشهید و امورایثارگران ورامین، عزت، عظمت و استقلال ایران اسلامی را مرهون شهدا، ایثارگران و جانبازان و رزمندگان دانست و گفت: آزادگان و جانبازان مظلومترین، مخلص ترین و بی ادعاترین قشر جامعه هستند.

برکان تاکید کرد: آزادگان به عنوان اسوه های صبر، مقاومت و ارزش های دفاع مقدس نباید فراموش شوند رنجی که آنان درسالهای سخت اسارت کشیده اند با هیچ خدمتی جبران پذیر نیست.

به گفته وی، اهمیت خدمتگزاری برای آزادگان بسیار ارزشمند است باید تاحد توان به این عزیزان فداکار و ایثارگر انقلاب اسلامی خدمت کرد و مشکلات آنان را حل کرد.

وی، توجه مضاعف به وضعیت معیشتی و درمانی ایثارگران و جانبازان را ضروری خواند و گفت: توطئه های مختلف دشمنان علیه نظام اسلامی، حراست و پاسداری از اصول و ارزش های انقلاب، ترویج روحیه ایثار و مقاومت در جامعه را ضروری می سازد.

ایرنا

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.