خانه » اخبار و رویدادها » حیدریان:شهرداری جلوی پیشرفت مترو را نگرفته است

حیدریان:شهرداری جلوی پیشرفت مترو را نگرفته است

heydariyan

شهردار ورامین احداث مترو را از مطالبات به حق مردم ورامین دانست و در ارتباط با برخی اظهار نظرها در زمینه پروژه متروی ورامین گفت: شهرداری ورامین جلوی کار مترو را نگرفته است.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس ، علی حیدریان ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه و تقدیر از خبرنگاران جنوب تهران در پاسخ به سئوال خبرنگاران در ارتباط با به‌کار‌گیری بیش از ۱۰۰ نفر بعد از تصدی خود در شهرداری گفت: یکی از سیاست‌های شهرداری ورامین به کارگیری فرزندان پرسنلی است که به درجه بازنشستگی نایل آمده‌اند که بعد از حضور بنده به‌عنوان شهردار به این امر جامه عمل پوشانده شد.

وی گفت: با توجه به اخراج تعدادی از پرسنل در دوره‌های گذشته و نیاز خانواده آنان برای اشتغال مجدد، برخی از این عزیزان را به چرخه کار شهرداری بازگرداندیم؛ چراکه بسیاری از آنان با مشکلات عدیده مالی و نابسامانی اقتصادی دست به گریبان بودند.

شهرداری جلوی پیشرفت مترو را نگرفته است

شهردار ورامین در پاسخ به سئوال خبرنگار دیگری در ارتباط با متروی ورامین عنوان کرد: برخی با شایعه پراکنی به‌دنبال تخریب شهرداری هستند و با این هدف سعی بر توجه شهروندان به اینکه شهرداری عامل جلوگیری از روند پیشرفت کار مترو است زمینه را برای حاشیه‌سازی فراهم ساخته‌اند.

وی ادامه داد: باید اشاره داشت شهرداری جلوی پیشرفت پروژه مترو را نگرفته و ما مصمم هستیم ورامین هرچه زودتر با توجه به طرح جامع، صاحب مترو شود.

این مسئول گفت: همه مسئولان تنها یک هدف را در این زمینه دنبال می‌کنند و تنها اختلاف سلیقه در این ارتباط منجر به کندی روند کار شده است.

حیدریان بیان داشت: طبق مصوبه شورا و طرح جامع، مقرر گردیده مترو به صورت زیرزمینی احداث شود که همگی موظف به رعایت آن هستیم ولی باید گفت هشت ماه است که شرکت مترو نقشه راه را جهت اجرا تحویل نداده است.

وی در ارتباط با حضور ۳۷ پرسنل مشغول به کار در دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز اشاره داشت و گفت: تمام پرسنل در زمان شهردار سابق در این مرکز مشغول به کار شده‌اند و حتی یک نفر بعد از حضور بنده به این دانشگاه معرفی نشده است.

ارتقاء آتش‌نشانی ورامین به سازمان آتش‌نشانی

حیدریان با اشاره به تاخیر در معرفی آتش‌نشانی ورامین به‌عنوان سازمان گفت: برای اخذ مجوز آتش‌نشانی به عنوان سازمان، اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفته و این امر به تصویب رسیده که در آینده‌ای نزدیک این موضوع به اطلاع عموم نیز خواهد رسید.

وی ادامه داد: تاییدیه سازمان‌های آرامستان‌ها، نوسازی، حمل و نقل عمومی، پسماند و فضای سبز نیز به‌زودی ابلاغ می‌شود.

تدوین برنامه برای افزایش سرانه فضای سبز ورامین/ اختصاص زمین ۱۲۰۰ متری برای کتابخانه

شهردار ورامین سپس به موضوع کمبود فضای سبز شهری پرداخت و افزود: بر این باور هستیم که ورامین از کمبود فضای سبز شهری رنج می‌برد و شهرداری نیز برنامه‌ای در این زمینه تدوین کرده تا بتوانیم با مهیا کردن زمین، فضای سبز را گسترش دهیم.

حیدریان گفت: برای سهولت در امر کتابخوانی و دسترسی آسان علاقمندان به این امر، یک‌هزار و ۲۰۰ متر زمین به اداره کتابخانه‌ها تخصیص داده شده که امیدواریم به‌زودی شاهد ساخت و بهره‌برداری از این مرکز باشیم.

وی اظهار داشت: پیگیری و حل مشکلات مناطق محروم نیز از اولویت‌های شهرداری است که در این زمینه برنامه و تمهیدات خاص اندیشیده شده است.

تجلیل از فعالان رسانه

به گزارش فارس، در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای ورامین تجلیل به‌عمل آمد.

یک نظر

  1. بهتره شهرداری به وضعیت نهرهای سطح شهر هم رسیدگی کنه. حتی در مرکز شهر هم این نهرها پر از زباله اند و بلوک های سیمانی هم تخریب شده اند، مخصوصا اطراف میدان امام خمینی.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.