خانه » اخبار و رویدادها » همکاری جعفر کاظمی و رضا عبدالهی با رحیم مخدومی در تدوین کتاب «شهدای اصناف کشور»

همکاری جعفر کاظمی و رضا عبدالهی با رحیم مخدومی در تدوین کتاب «شهدای اصناف کشور»

makhdoomi01

رحیم مخدومی، نویسنده ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: بیش از ۴۰ عنوان کتاب از مجموعه کتاب‌های «شهدای اصناف کشور» توسط عده‌ای از نویسندگان ادبیات دفاع مقدس در دست نگارش است که ۱۰ عنوان آن به زودی منتشر و در کنگره شهدای اصناف کشور، رونمایی می‌شود.

وی اضافه کرد: از نویسندگانی که در این مجموعه ما را همراهی می‌کنند می‌توان به «جلیل امجدی»، «حسن رحیم‌پور»، «فریبا تالش‌پور»، «گلستان جعفریان»، «معزز پرنیان»، «سیدمصطفی فرقانی»، «لیلا محمدی»، «اصغر استاد حسن معمار»، «جعفر کاظمی» و «رضا عبدالهی» اشاره کرد.

مخدومی بیان کرد: در این مجموعه کتاب‌های علاوه بر پرداختن به زندگینامه شهدای شاخص اصناف سراسر کشور به جمع‌آوری برخی از خاطرات از دوستان، همرزمان، همسران و مادران شهدا نیز پرداخته شده است.

مخدومی درباره جشنواره رسول آفتاب، ادامه داد: فراخوان این جشنواره شهریور سال جاری اعلام خواهد شد.

بر اساس این گزارش، رحیم مخدومی نویسنده ادبیات دفاع مقدس در سال ۱۳۴۵ در ورامین به دنیا آمد. وی دارای مدرک کارشناسی امور تربیتی است. مخدومی به مدت هشت سال کارشناس نشر شاهد و دو سال در بنیاد مرکز مشغول به کار بوده است.

رحیم مخدومی در جشنواره‌های متعددی به عنوان نویسنده برتر معرفی شد که از جمله آنها می‌توان به جشنواره‌های کتاب معلم، شهید حبیب غنی‌پور، انتخاب کتاب دفاع مقدس بنیاد و جشنواره ارشاد ۲۰ سال ادبیات پایداری اشاره کرد.

فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.