خانه » اخبار و رویدادها » مجموعه «خاطرات شهدای اصناف کشور» تدوین شد

مجموعه «خاطرات شهدای اصناف کشور» تدوین شد

ketab-baz---rahim-makhdoomi-www-varamincity-com (3)

به گزارش ورامین سیتی به نقل از تسنیم، مجموعه ۵۰ جلدی «خاطرات شهدای اصناف کشور» از سوی مؤسسه فرهنگی رسول آفتاب تدوین و آماده انتشار شد. این مجموعه به زندگی‌نامه و خاطرات شهدای اصناف در سراسر کشور می‌پردازد.

رحیم مخدومی، مسئول مؤسسه رسول آفتاب، از تدوین مجموعه «خاطرات شهدای اصناف کشور» خبر داد و گفت: این مجموعه ۵۰ جلدی شامل تلاش ۳۰ نویسنده در حوزه ادبیات دفاع مقدس است که در آن به گردآوری خاطرات شهدای اصناف در تمامی استان‌ها پرداخته است. برخی از آثار این مجموعه در قالب خاطرات و تعدادی دیگر در قالب داستان نوشته شده‌اند.

وی ادامه داد: مؤسسه فرهنگی رسول آفتاب کار تدوین این آثار را برعهده داشته و قرار است تا پایان شهریور ماه منتشر و همزمان با بزرگداشت شهدای اصناف، رونمایی شود. برای تدوین این مجموعه از تعدادی از نویسندگان کمک گرفتیم که از این جمع می‌توان به جلیل امجدی، رضا عبداللهی، جعفر کاظمی، مهدی خدادای، لیلا محمدی، گلستان جعفریان، حسن رحیم‌پور، استادحسن معمار، سیدمصطفی فرقانی، اعظم پشت‌مشهدی و … اشاره کرد.

مخدومی یادآور شد: برای هر استان شهید شاخصی در حوزه اصناف انتخاب و با گفت‌وگو با خانواده، دوستان و نزدیکان وی، خاطرات شهدا جمع‌آوری و در قالب‌های مختلف نوشته شده است. عنوان خاصی برای این مجموعه انتخاب نشده و همه آثار با عنوان مستقل منتشر خواهند شد.

لازم به ذکر است در ورامین نیز کتاب شهید فرجی آماده ی انتشار شده است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.