خانه » اخبار و رویدادها » راه اندازی شورای امر به معروف در ادارات ورامین/ به هیچ عنوان پذیرفته نیست که کارمند دولت در نظام اسلامی بدحجاب باشد

راه اندازی شورای امر به معروف در ادارات ورامین/ به هیچ عنوان پذیرفته نیست که کارمند دولت در نظام اسلامی بدحجاب باشد

حجت الاسلام سید محسن محمودی با اشاره به مصوبه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر مبنی بر تشکیل شورای امر به معروف در ادارات اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای امر به معروف و نهی از منکر ورامین، همه ادارات و نهادهای دولتی موظف به تشکیل شورای امر به معروف هستند.

امام جمعه موقت ورامین افزود: شورای امر به معروف ادارات به عنوان بازوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ورامین، وضعیت ادارات و نهادها را در زمینه رعایت شئونات و ضوابط اسلامی مورد نظارت قرار داده و تذکرات لازم را به کارمندان دولت می دهد و در صورت عدم اصلاح مورد، این موضوع به ستاد احیا انتقال یافته و تصمیمات مقتضی گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد: کارمندان دولت باید بدانند که بر اساس رعایت ضوابط اسلامی به کار گرفته شدند و به همین خاطر باید شئونات اسلامی را در همه ابعاد اداری رعایت کرده و اجازه ندهند برخی معروف ها تبدیل به منکر و برخی منکرها تبدیل به معروف شود.

محمودی اضافه کرد: با هماهنگی های صورت گرفته، به زودی شورای امر به معروف و نهی از منکر در سطح ادارات مختلف شهرستان ورامین راه اندازی شده و عملکرد مسئولین و کارمندان ادارات توسط این شورا بررسی می شود و فرمانداری و ستاد احیای امر به معروف به دقت بر عملکرد این شورا نظارت دارد.

این مسئول عنوان کرد: از طرف دیگر بر اساس تصمیم ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، مسئولین این ستاد برای بررسی وضعیت کنونی به صورت سرزده به ادارات مختلف شهرستان خواهند رفت و تذکرات لازم را صادر می کنند.

تذکر لسانی فقط وظیفه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر نیست

وی بیان داشت: به هیچ عنوان پذیرفته نیست که کارمند دولت در نظام اسلامی بدحجاب باشد و بدون توجه به رعایت اصول و ارزش های اسلامی از حقوق بیت المال استفاده کند، البته در صورت انجام تذکر لسانی بسیاری از کارمندان با این طرح همراهی خواهند کرد.

محمودی افزود: باید توجه داشت که امر به معروف فقط وظیفه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر نیست بلکه همه آحاد ملت باید نسبت به مسائل اجتماعی و فرهنگی که در جامعه حساس بوده و تذکر لسانی را در دستور کار خود قرار دهند.

گفتنی است صبح امروز جمعی از مسئولین ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ورامین در راستای بازدید از ادارات و نهادهای عمومی با حضور در شهرداری این شهرستان، بر لزوم راه اندازی شورای امر به معروف در شهرداری تأکید کردند.

مهر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.