خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » فرماندار ورامین:راه اندازی مرکز صدا و سیمای شهرستان های استان تهران نیاز منطقه است

فرماندار ورامین:راه اندازی مرکز صدا و سیمای شهرستان های استان تهران نیاز منطقه است

khansari

فرماندار ورامین گفت : راه اندازی مرکز صدا و سیمای شهرستان های استان تهران، نیاز منطقه در اطلاع رسانی مناسب به مردم است.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا، محسن خوانساری گفت: یکی از مصوبات دولت گذشته، راه اندازی صدا و سیمای مرکز شهرستان های استان تهران به مرکزیت شهرستان ورامین بود که این امر از سوی مسوولان شهرستان پیگیری شد.

وی اظهار داشت: شهرستان های استان تهران و به ویژه شهرستان ورامین در بسیاری از مناسبت های سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی در استان تهران و کشور پیشگام بوده و فعالیت های بسیار چشمگیری در این زمینه ارائه نموده اند ولی با توجه به محدودیت های موجود در رسانه ملی ، این فعالیت ها به درستی اطلاع رسانی نمی شود.

فرماندار ورامین تصریح کرد: اکثر زمان برنامه های شبکه تهران نیز به اخبار تهران اختصاص یافته و زمان اندکی از برنامه های این شبکه به شهرستان های استان تهران که نیمی از جمعیت استان را در خود جای داده اند اختصاص دارد.

وی اظهار داشت: در دیدار مسوولان شهرستان ورامین با اسحاق جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری، درخواست راه اندازی صدا و سیمای مرکز شهرستان های استان تهران به عنوان یکی از مطالبات مردم و مسوولان شهرستان ارائه شد که وی نیز قول مساعد داد.

وی گفت: روز گذشته مسوولان شهرستان در دیدار با استاندار تهران، پیگیر راه اندازی مرکز صدا و سیمای شهرستان های استان تهران شدند که با موافقت استاندار تهران مقرر شد که مکاتبات لازم با معاون اول رئیس جمهوری در خصوص تأمین اعتبارات لازم جهت محقق شدن این خواسته صورت گیرد.

خوانساری تصریح کرد: امروز برای مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیازمند توسعه ابزار فرهنگی است و باید با استفاده از رسانه ملی ، اقدامات و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم اطلاع رسانی شده و سد محکمی در برابر تهدیدات فرهنگی دشمنان ایجاد کرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.