خانه » اخبار و رویدادها » تجلیل از قاریان برتر نوجوان و جوان ورامین

تجلیل از قاریان برتر نوجوان و جوان ورامین

رییس اداره جوانان ورامین با اشاره به معرفی قاریان برتر شهرستان گفت: شش جوان ورامینی به مسابقات استانی قرآنی کریم راه پیدا کردند.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، صبح امروز و با حضور حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت، مجید بذرافشان رییس اداره ورزش و جوانان، مدیران و مسئولان محلی و اقشار مختلف مردم از قاریان برتر نوجوان و جوان ورامین تجلیل شد.

اولین دوره مسابقات قرائت و ترتیل قرآن کریم به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان به منظور تشویق نوجوانان و جوانان به آموزه های قرآنی در دو گروه برادران و خواهران در آستانه مقدس امامزاده سید فتح الله ورامین برگزار شد.

مجید بذرافشان در حاشیه این مراسم و در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه های اداره ورزش و جوانان در سال ۱۳۹۳ برای گسترش مفاهیم و فرهنگ قرآنی اظهار داشت: اولین دوره مسابقات ترتیل و قرائت قرآن کریم با ابلاغ اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در ورامین برگزار شد، به همین منظور از ابتدای ماه مبارک رمضان فراخوان عمومی برای حضور و شرکت قاریان مطرح و برتر شهرستان ورامین در موسسات و مراکز قرآنی و در میان علاقمندان به کلام وحی صورت گرفت.

رییس اداره ورزش و جوانان ورامین افزود: اگرچه این مسابقات برای اولین بار در سطح شهرستان برگزار و با استقبال پرشور نوجوانان و جوانان ورامینی مواجه شد و انگیزه مسئولان را برای برگزاری برنامه های ویژه با موضوع قرآن بیشتر از گذشته کرد.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال جدید بر روی مسائل فرهنگی تأکید فراوان دارند و یکی از مصادیق بارز موضوعات فرهنگی، توجه ویژه به فرهنگ قرآنی است که به صورت ویژه در دستور کار اداره ورزش و جوانان ورامین قرار گرفته است.

این مسئول عنوان کرد: اداره ورزش و جوانان ورامین به عنوان نهاد مسئول در امور جوانان وظیفه دارد تا آینده سازان کشور را با مبانی و فرهنگ قرآنی بیش از پیش آشنا سازد و به همین خاطر تلاش شده تا با برگزاری محافل و مجالس قرآنی در راستای جذب نوجوانان و جوانان به کلام وحی تلاش مجدانه ای صورت گیرد.

وی بیان داشت: در پایان اولین دوره مسابقات ترتیل و قرائت قرآن کریم در بخش برادران، آقایان میلاد اردستانی، حمیدرضا شاهسوند و سید مهدی طباطبایی راد رتبه اول تا سوم و در بخش خواهران نیز خانم ها سادات محمدی، چگینی و خسروی جعفری رتبه های برتر را به دست آوردند.

بذرافشان گفت: نفرات برتر این مسابقات به مرحله استانی راه پیدا کرده و در صورت کسب رتبه های برتر در استان، به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.