خانه » اخبار و رویدادها » تبیین منویات ولایت از تریبون تفرقه !

تبیین منویات ولایت از تریبون تفرقه !

اشتباه استراتژیک آقای نماینده در انتخاب تریبون

arman1

یادداشت نماینده مردم ولایت مدار ورامین در روزنامه وحدت شکن خاندان هاشمی موجب ایجاد شبهه نسبت به ثبات جهت گیری سیاسی وی شده است.

به گزارش ورامین سیتی، مقام معظم رهبری روز دوشنبه هفته جاری در دیدار با مسئولان نظام در خصوص روزنامه هایی که مرتب حرف دشمن را تکرار می کنند و روی اعصاب مردم راه می روند، فرمودند:  سفارش به جریانهای سیاسی و مطبوعاتی؛ یک توصیه به برادران و مسئولان جریانهای سیاسی و مطبوعاتی داریم. مراقب باشید؛ فضای جنجالی در کشور به نفع کشور نیست. بعضی‌ها روی اعصاب مردم این‌قدر راه نروند – که آدم مشاهده میکند – امنیّت فکری و ذهنی برای مردم مهم است؛ فضای دعوا و فضای اختلاف را افزایش ندهند، تشدید نکنند. حرفهای دشمنان را هم مرتّب تکرار نکنند. بنده هرروز مبالغ زیادی روزنامه نگاه میکنم – مثل خیلی از چیزهای دیگری که زیاد میخوانم – گاهی یک حرفهایی، یک تیترهایی در روزنامه‌ها [می‌آید] که باب فلان روزنامه‌ی آمریکایی است؛ اتّفاقاً گاهی هم در همان روزنامه‌های آمریکایی و غیر آمریکایی هم هست که آنها هم گاهی برای ما می‌آید مراقب باشید؛ این‌جور درست نیست.

شناخت روزنامه های زنجیره ای وحدت شکن که نتایج زیانبار آن را در دوره حاکمیت جریان دوم خرداد شاهد بودیم کار مشکلی نیست و نگاهی گذرا به تیتر برخی از این روزنامه ها منویات درونی آنها را آشکار می کند. هنوز دو روز از بیانات معظم له نگذشته بود که دکتر نقوی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در یکی از همین روزنامه هایی که احتمالا از مصادیق بیانات رهبر انقلاب بوده است یادداشت اختصاصی نوشت.این رسانه که به روزنامه ی خاندان هاشمی معروف شده است از جمله ی مطبوعاتی است که علاوه بر این که روی اعصاب مردم راه می رود و حرف های دشمنان را تکرار می کند؛ سعی دارد با شعار اعتدال، جریان های مومن انقلابی را افراطی معرفی کند و آنها را کنار بزند؛ جریان مؤمنی که در خطرها آن جریان است که زودتر از همه سینه سپر می کند و دولت ها را در مشکلات واقعی به معنای حقیقی کلمه حمایت می کند.

arman

فارغ از محتوای یادداشت نماینده محترم مردم ولایت مدار ورامین در این روزنامه که ان شاء الله با انگیزه تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در ضرورت دفاع از تمامیت دولت نگارش یافته است باید گفت انتخاب تریبونی که به وحدت شکنی و جنجال آفرینی در جامعه شهرت دارد و منابع مالی آن نیز شبهه ناک است برای بیان سخن حتی اگر این سخن، حق و از روی دلسوزی باشد پذیرفته نیست و ممکن است شائبه تغییر مواضع و تلون فکری نویسنده محترم را در ذهن علاقه مندان ایجاد کند.
این رویداد در کنار رفتار انتخاباتی آقای دکتر نقوی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۴ و حضور ایشان در ستاد آقای هاشمی شاید موجب ایجاد شبهه ی عدم ثبات فکری در ایشان شود.

http://aup.ir/www.varamincity.com/tasavir/goonagoon/arman-02.jpg

 

۲ نظر

  1. سلام
    ایشان یک چهره ی حقیقی و یک چهره ی حقوقی دارند…
    پس در نتیجه ایرادی به رفتارهایشان نیست…

  2. با سلام ، احتراما” نماینده محترم هم “سخنگوی کمیسیون امنیت ملی ” و هم “دکترای علوم سیاسی “دارند بدیهی است در خیلی از مسایل به دلیل جایگاه حقوقی که دارند نگاه جامع نگر داشته باشند و مطلب شما بیشتر جنبه تخریب شخصیتی ایشان را دنبال می کند. با تشکر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.