خانه » اخبار و رویدادها » فرماندار: شهرستان ورامین ۷ هزار مستمری بگیر دارد

فرماندار: شهرستان ورامین ۷ هزار مستمری بگیر دارد

81230217-5810821

فرماندار ورامین گفت: ورامین با بیش از ۲۵۰ هزار نفر جمعیت، ۷ هزار نفر مستمری بگیر دارد و این افراد مستمری خود را از پنجم تا ۲۵ هر ماه دریافت می کنند.

محسن خوانساری روز سه شنبه در حاشیه بازدید از بیمه تأمین اجتماعی شهرستان ورامین گفت: در راستای ارتقاء سطح پوشش بیمه، گروه هایی همچون کارگران ساختمانی، قالی بافان و زنان خانه دار در شهرستان ورامین تحت پوششش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفته اند و این افراد به جای حق بیمه ۳۰ درصدی، تنها ۷ درصد حق بیمه پرداخت می کنند و این معافیت هنگامی محقق می شود که بیمه شدگان در زمان مقرر نسبت به پرداخت حق بیمه خود اقدام نمایند.

وی اظهار داشت: تعامل مناسب میان دستگاه های مختلف و رعایت موازین قانونی باعث می شود تا میزان خدمت رسانی به مردم و کسب رضایت آنان فراهم شود و این امر می باید همواره در دستور کار مسوولین قرار گیرد و در این مسیر می باید از شیوه های نوین و فناوری های روز بهره لازم را برد.

وی تصریح کرد: آگاهی جامعه و مسوولان از خدمات تأمین اجتماعی باعث ارتقاء خدمات این سازمان و تسهیل خدمت می شود و باید با آگاهی و اطلاع رسانی لازم به مردم زمینه این مهم را فراهم آورد.

وی بیان داشت: وصول به موقع حق بیمه پشتوانه اصلی خدمات تأمین اجتماعی است و بیشترین درآمد تأمین اجتماعی نیز از این محل به دست می آید و لازم است تا با ارائه به موقع حق بیمه ، این سازمان را نسبت به ارائه خدمت یاری رساند.

خوانساری گفت:رعایت حال مراجعین و اجرای طرح تکریم ارباب رجوع ، اجرای قوانین و مقررات جاری و اطلاع رسانی به موقع به بیمه شدگان می تواند زمینه خدمت رسانی بیشتر به مردم را فراهم کند.

ایرنا

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.