خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » شهرستان ورامین نیازمند افزایش تعداد بیمارستان است

شهرستان ورامین نیازمند افزایش تعداد بیمارستان است

رئیس بیمارستان ۱۵خرداد ورامین از مسئولان وزارت بهداشت خواست تا فکری برای افزایش تعداد بیمارستانهای این شهرستان داشته باشند.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر ؛ حسن تاجیک در گفتگو اظهار داشت: روزانه بیش از سه هزار نفر از ورامین، قرچک، پیشوا و پاکدشت برای درمان به بیمارستان ۱۵ خرداد ورامین مراجعه می کنند که این نشان دهنده اهمیت این بیمارستان در بحث بهداشت و درمان است.

رئیس بیمارستان ۱۵خرداد ورامین افزود: براساس نظرسنجی انجام شده توسط بیمارستان و مسئولین وزارت بهداشت و تأمین اجتماعی بیش از ۹۰ درصد بیماران بستری از عملکرد پرسنل بیمارستان اعم از پزشک، پرستار، بهیار و … اعلام رضایت کردند.
رتبه برتر بیمارستان ۱۵ خرداد بین بیمارستانهای تأمین اجتماعی استان تهران
تاجیک با اشاره به خدمات ارائه شده در بیمارستان ۱۵خرداد ورامین اعلام کرد: اکنون بخشهای زنان و زایمان، جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، جراحی گوش و حلق و بینی، اورولوژی، اطفال، داخلی، قلب و عروق، ارتوپدی و اورژانس فعال هستند که هر روز مشغول خدمت رسانی به شهروندان جنوب شرق استان تهران هستند که از نظر وسعت و کیفیت خدمت رسانی در منطقه منحصر به فرد است.
این مسئول با اشاره به کسب رتبه برتر این بیمارستان بیان کرد: مسئولین ارزشیابی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، عملکرد بیمارستانی بیمارستان ها را امتیاز بندی کردند و پس از بررسی شرائط و کیفیت خدمات بیمارستانی، بیمارستان ۱۵ خرداد ورامین را به عنوان برترین بیمارستان تأمین اجتماعی در سطح استان تهران برگزیدند.
باید بیمارستان دیگری در منطقه ایجاد شود
وی ادامه داد: خواسته عمومی ما این است که بیمارستان دیگری در منطقه توسط وزارت بهداشت و درمان ساخته و راه اندازی شود زیرا با توجه به حجم مراجعه به بیمارستان ۱۵ خرداد بار سنگینی بر دوش پرسنل این بیمارستان احساس می شود وباید با تأسیس بیمارستانی جدید روند خدمت رسانی بهبود یابد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.