خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » مسئولان شهرستان ورامین در بیت آیت الله محمودی گردهم آمدند/ لزوم وحدت مسئولان شهر در جهت پیشرفت ورامین

مسئولان شهرستان ورامین در بیت آیت الله محمودی گردهم آمدند/ لزوم وحدت مسئولان شهر در جهت پیشرفت ورامین

آیت‌الله سید مرتضی محمودی‌گلپایگانی در دیدار با مسئولان شهرستان ورامین اظهار داشت: مردم شریف ایران اسلامی شایسته خدمت صادقانه مسئولان نظام اسلامی هستند.

امام جمعه ورامین بر همدلی و وحدت مسئولان شهر در جهت پیشرفت و ترقی این شهرستان تاکید کرد و افزود: این مردم از سال ۴۲ و قبل از آن همواره در صحنه‌های انقلابی و دینی حاضر بوده و هستند و استحقاق بیش از این را دارند.

در ادامه تمامی شرکت‌کنندگان در جلسه بر همدلی مسئولان تاکید کرده و بر اجرایی شدن پروژه‌ها از جمله پروژه مترو به عنوان مطالبه جدی مردم این منطقه تاکید کردند.

مسئولان شهرستان ورامین همچنین از آمادگی کامل برای همکاری با شرکت مترو برای اجرای این پروژه خبر دادند.

گفتنی است مسئولان ورامین از مسئولان و مدیران مربوط مترو خواستند این پروژه ملی را هرچه سریع‌تر اجرایی کرده و به وعده خود به مردم دیار ۱۵ خرداد جامه عمل بپوشانند.

این جلسه با حضور آیت‌الله سید مرتضی محمودی‌گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی، محسن خوانساری فرماندار شهرستان ورامین، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران، علی حیدریان شهردار و محسن عابدلو رئیس شورای اسلامی شهر ورامین در منزل آیت‌الله محمودی تشکیل شد.

FARS

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.