خانه » اخبار و رویدادها » مردم شهرستان ورامین می‌گویند دولت یازدهم جلوی مترو را گرفته است

مردم شهرستان ورامین می‌گویند دولت یازدهم جلوی مترو را گرفته است

naghavi

به گزارش ورامین سیتی به نقل از تسنیم، سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس در تذکر شفاهی به رئیس‌جمهور و وزیر راه در خصوص متروی تهران به قرچک، ورامین و پیشوا گفت: احداث این مترو در هیئت دولت گذشته مصوب شد و با همکاری دولت و دستگاه‌های اجرایی از وزارت راه به متروی تهران، یعنی شهرداری واگذار شد.

وی با بیان اینکه ۴۰ درصد کار پیشرفت کرده است، ادامه داد: اخیرا وزارت راه و راه‌آهن موانعی بر سر راه احداث این مترو ایجاد کرده است که این موانع بیشتر از سوی وزیر راه در حال مدیریت است، لذا مردم شهرستان ورامین می‌گویند دولت یازدهم جلوی مترو را گرفته است. نباید چنین ذهنیتی در مردم شکل بگیرد.

نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: رسیدگی به امور جانبازان به جهت اختلاف رسیدگی نهادها و دستگاه‌ها معطل مانده و هم‌اکنون این قشر از خدمات بهداشتی و درمانی بازمانده‌اند لذا لازم است بنیاد شهید در این زمینه مدیریت کند.

نقوی حسینی در تذکری به رئیس‌جمهور در خصوص سلامت‌سازی نظام اداری کشور یادآور شد: نظام اداری ما انحرافات زیادی دارد و رشوه‌خواری و پارتی‌بازی دو معضل مهم در این نظام است که رئیس‌جمهور باید رسیدگی کند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.