خانه » اخبار و رویدادها » سرپرست سابق فرمانداری: بعضی ها به خاطر افرادی که در مجاورت پل قرار داشتند مخالف احداث پل شدند

سرپرست سابق فرمانداری: بعضی ها به خاطر افرادی که در مجاورت پل قرار داشتند مخالف احداث پل شدند

jalili

سید جمال جلیلی سرپرست سابق فرمانداری ورامین پیرامون پل امام رضا(ع) و نظرش در خصوص اجرای این پل گفت: در جلسه ای که در زمان تصدی بنده به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین در آن فرمانداری برگزار شده بود، اعضای شورای شهر ورامین مخالف اجرای پل در بلوار امام رضا(ع) بودند.

وی ادامه داد: در آن زمان اعضای شورای شهر ورامین اعلام کردند که مترو باید از زیر زمین حرکت کند که ما نیز گفتیم موردی ندارد و این طرح اجرا شود، ولی بودجهای که دولت به ما داده است به میزانی نیست که بتوانیم مترو را از زیر زمین منتقل کنیم، ضمن اینکه در طرح جامع شهر ورامین آمده است که در هر تاطع باید یک پل غیر هم سطح احداث شود.

سرپرست وقت فرمانداری ورامین ضمن بیان اینکه مسیر راه آهن تهران- مشهد از میان بلوار امام رضا(ع) می گذرد خاطر نشان کرد: پیمانکاران مترو پل هوایی معلق طراحی کردند که چشم انداز بسیار زیبایی نیز داشت و از طریق آن شهر نمود پیدا می کرد، ولی بعضی ها به خاطر افرادی که در مجاورت پل قرار داشتند مخالف احداث پل شدند، در صورتی که بنده موافق پل بتنی معلق بودم.

جلیلی اذعان کرد: شورای شهر ورامین می گوید راه آهن باید به بیرون شهر منتقل شود و مترو هم به زیر زمین منتقل شود و بستر کنونی راه آهن به بلوار ۴۵ متری تغییر پیدا کند، که اگر هم این طرح اجرا شود، در بلوار جدید و بلوار امام رضا(ع) تقاطع به وجود می آید که باید پلی احداث شود.

وی ضمن بیان اینکه از ابتدای امر نیز مخالف احداث پل خاکی در بلوار امام رضا(ع) بودم ادامه داد: در حال حاضر که شرکت مترو می خواهد این پل را احداث کند، بگذاریم کارش را انجام دهد تا اگر مترو هم به زیر زمین انتقال پیدا کرد و راه آهن هم از درون شهر ورامین به بیرون شهر منتقل شد، این پل به کار خود ادامه داد.

لازم به ذکر است طی روزهای گذشته یکی از اعضای شورای شهر ورامین اعلام کرد نماینده مردم و سرپرست فرمانداری وقت تاکید داشتند که باید اجرا شود، ولی در نهایت مشاهده کردیم که اگر آن پل اجرا می‌شد، خساراتی جبران‌ناپذیر به شهروندان وارد می‌آمد و با همت شهردار و مصوبه شورای شهر از اجرای پروژه غیرفنی جلوگیری شد تا اینکه مجریان طرح مجبور شدند طرح‌های خود را مطابق خواسته شهرداری و به نفع مردم ورامین تغییر دهند و پل خاکی با دیواره بتنی با چهار دهنه تبدیل به پل با ۹ دهنه و غیرخاکی به صورت جدید و استاندارد شد.

ورامین ما

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.