خانه » اخبار و رویدادها » دین و اندیشه » رونمایی از تابلوی یک دقیقه‌ای مطالعه در ورامین

رونمایی از تابلوی یک دقیقه‌ای مطالعه در ورامین

13930408000768_PhotoL

عضو شورای اسلامی شهر ورامین گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری ورامین از تابلو یک دقیقه‌ای مطالعه «سمت خدا» در مسجد موسی بن جعفر (ع) رونمایی شد.

زهرا هداوند میرزایی اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری ورامین از تابلوی یک دقیقه‌ای مطالعه «سمت خدا» در مسجد موسی بن جعفر (ع) رونمایی شد.

وی گفت: تابلو یک دقیقه‌ای مطالعه با هدف و رویکرد ارتقاء سطح آگاهی معنوی مردم و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در مساجد ورامین با همکاری موسسه اهل ولاء اجرا می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر ورامین افزود: این طرح فرصت مناسبی برای شهروندانی که فرصت مطالعه ندارند است و اقشار مختلف به‌ویژه جوانان با کتاب‌ها و آثار فاخر معنوی و ارزشی آشنا می‌شو‌ند.

وی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در این طرح، موضوعات این طرح هر هفته دو مرتبه تغییر خواهد کرد و نمازگزاران مساجد با حضور در مقابل این تابلو در کمتر از شش دقیقه می‌توانند به بسیاری از پرسش‌های خود پاسخ دهند.

هداوند میرزایی در مورد قسمت‌های این طرح اشاره کرد: قسمتی از این تابلو با عنوان باران حکمت به تعریف تمثیلی قرآن کریم می‌پردازد و در قسمت‌های بعد پاسخگویی احکام به‌صورت تصویری، یکصد پرسش و پاسخ درباره مهدویت، باغ شهادت با موضوع معرفی شهدای شاخص و ارائه قسمتی از وصیت نامه شهدا، بوستان کتاب و معرفی کتاب‌های ارزشی در دستور کار قرار گرفته است.

فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.