خانه » اخبار و رویدادها » فیلم/ تابلو “سمت خدا”

فیلم/ تابلو “سمت خدا”

http://aup.ir/www.varamincity.com/tasavir/farhang/samt-khoda%20(2).jpg

دانلود فیلم تابلو سمت خدا – پخش از اخبار شبکه قرآن

حجم: ۱۰ مگابایت

طرح مطالعات یک دقیقه ای با عنوان سمت خدا با هدف گسترش فرهنگ دینی در جامعه و پاسخگویی به شبهات مذهبی در ورامین کلید خورد.
حجت الاسلام شیرازی از طراحان این تابلو ، هدف ازاجرای این طرح را انتقال مفاهیم دینی در کوتاهترین زمان ممکن خواند و افزود: تابلوی سمت خدا یا طرح مطالعه یک دقیقه ای، یک بسته کامل در شش موضوع متنوع است که مطالعه هر موضوع آن به اندازه یک دقیقه، زمان نیاز دارد.

http://aup.ir/www.varamincity.com/tasavir/farhang/samt-khoda%20(1).jpg
وی افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته ، موضوعات این تابلو هر هفته دو مرتبه تغییر خواهد کرد و نمازگزاران مساجد با حضور در مقابل این تابلو در کمتر از شش دقیقه می توانند برای بسیاری از پرسش های خود پاسخ بیابند.
شیرازی گفت : قسمتی از این تابلو با عنوان باران حکمت به تعریف تمثیلی قرآن کریم از کتاب حجت الاسلام رنجبر است که مفاهیم قرآن به صورت مثالی توضیح داده می شود .
وی گفت: در قسمت پایانی این تابلو ، بخش پرسمان اعتقادی قرار دارد که به شبهات فرقه وهابیت به صورت مستدل و منطقی پاسخ داده شده است که قطعا می تواند در روشنگری افراد جامعه موثر باشد.

http://aup.ir/www.varamincity.com/tasavir/farhang/samt-khoda%20(3).jpg
حجت الاسلام مهدوی مسول قرارگاه فرهنگی اهل ولاء و طراح دیگر این تابلوی مطالعاتی گفت: کوتاه ومختصربودن ، داشتن مطالب متنوع ، استفاده ازمنابع معتبر، جذاب برای همه بویژه جوانان و نوجوانان و طراحی زیبا همراه با تصاویرمرتبط از جمله ویژگی های این تابلوی مطالعاتی است.
وی افزود: در این تابلو که به صورت جامع درنظرگرفته شده است مطالبی از قرآن ، روایات ، احکام ، اعتقادات ، سیره و فرهنگ شهدا ، کتاب خوانی ، مهدویت و آخر الزمان ارائه می شود.
مهدوی گفت: برای ساخت وتکمیل هر تابلوی سمت خدا مبلغی حدود یک میلیون تومان هزینه شده است که مقرر شد با همکاری شهرداری ورامین در اختیار مساجدو علاقه مند برای شرکت در این طرح قرار بگیرد.

http://aup.ir/www.varamincity.com/tasavir/farhang/samt-khoda%20(4).jpg
وی افزود:مردم به دلیل برخی مشکلات ، به خواندن کتاب های چند صد صفحه ای تمایل ندارند به همین علت تلاش شده است تا با خلاصه کردن مطالب مهم ، در شکل و شمایلی نو و ابتکاری، نکات کاربردی دینی را در اختیار افراد قرار دهیم که امیدوار هستیم مردم از این طرح استقبال کنند.
باران حکمت ( تفسیرتمثیلی قران تالیف حجت الاسلام رنجبر ) ، احکام تصویری ( با مشارکت موسسه اطلس تاریخ شیعه )، الفبای مهدویت ( پرسش و پاسخ پیرامون مسایل مهدویت ) ، باغ شهادت ( معرفی شهدای شاخص ) ، بوستان کتاب ( معرفی کتاب ) و پرسمان اعتقادی ( پرسش و پاسخ مسائل اعتقادی وهابیت و …) شش بخش تابلوی سمت خدا است.
این طرح مطالعاتی به همت قرارگاه فرهنگی اهل ولاء، موسسه نورالقرآن فاطمیه ورامین و با همکاری شهرداری ورامین اجرا شده است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.