خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » زیر زمینی شدن مترو در شورای عالی ترافیک استان تهران تصویب شد/ ۱۱ کیلومتر از متروی ورامین از زیر زمین عبور می‌کند

زیر زمینی شدن مترو در شورای عالی ترافیک استان تهران تصویب شد/ ۱۱ کیلومتر از متروی ورامین از زیر زمین عبور می‌کند

http://www.varamincity.ir/wp-content/uploads/2013/12/1333_216-300x1862.jpg

 

علی حیدریان بعد از جلسه مترو در استانداری تهران اظهار داشت: جلسه امروز با حضور تمام اعضای شورای ترافیک استان و کارشناسان مترو و مسئولان مؤثر در پروژه مترو تشکیل شد.

وی ادامه داد: بعد از دو ساعت جلسه و بحث و تبادل نظر مشاوران و کارشناسان مترو و با حضور معاونت عمرانی استانداری تهران و کارشناسان ارشد طرح تفصیلی ورامین مقرر شد مترو ورامین در ناحیه شهری به میزان ۱۱٫۵ کیلومتر به زیرزمین انتقال پیدا کند که با انجام این مهم زمینه های انتقال راه آهن به خارج شهر نیز مهیا می شود.

وی افزود: پس از بحث و تبادل نظر با کارشناسان فنی و با بیان دلایل منطقی و علمی اکثریت شورای ترافیک استانی با رأی قاطع خود به زیرزمینی شدن مترو ورامین نظر مثبت و مصوبه جهت تصویب نهایی به شورای عالی ترافیک کشور ارسال شد.

حیدریان در پایان تأکید کرد: از تمامی شهروندان فهیم و ولایتی ورامین و عنایت ویژه مهندس کریمی معاون و مهندس نوری مشاور مترو استانداری تهران که شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین را در راستای تحقق بخشیدن این مصوبه همراهی کردند تقدیر و تشکر می کنم.

همچنین محسن عابدلو ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: بازدیدهای میدانی فراوانی از روند اجرای پروژه متروی ورامین به عمل آمده و شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین به عنوان نماینده مردم این خطه شهید پرور با تمام توان ایستادند و تلاش کردند تا پروژه مترو ورامین به ثمر بنشیند.

رئیس شورای اسلامی شهر ورامین تصریح کرد: ما در شورای اسلامی شهر ورامین اعتقاد داریم اجرای پروژه مترو در کنار راه آهن سراسری تهران – مشهد می‌تواند مشکلات عدیده‌ای را برای شهرستان ورامین به وجود آورد به همین دلیل در شورای ترافیک استان تهران به طور جدی برای دفاع از حقوق مردم ورامین با مستندات و توجیهات علمی و فنی ایستادیم.

عابدلو ادامه داد: با عنایت خداوند متعال و تلاش مسئولان و همکاران بنده در شهرداری و شورای اسلامی شهر بیش از ۱۱ کیلومتر از متروی ورامین از زیر زمین عبور می‌کند و این مورد تصویب شورای ترافیک استان تهران قرار گرفت و برای اتخاذ تصمیمات نهایی به شورای عالی ترافیک کشور ارسال شد.

رئیس شورای اسلامی شهر ورامین کسب این موفقیت را به مردم مومن و ولایی ورامین تبریک گفته و اظهار داشت: امیدوارم با تایید نهایی پروژه مذکور مردم ورامین بیش از پیش طعم شیرین خدمات رسانی را بچشند.

FARS

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.