خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » اعضای شورای ترافیک استان تهران از پروژه مترو ورامین بازدید کردند

اعضای شورای ترافیک استان تهران از پروژه مترو ورامین بازدید کردند

81197675-5754854

اعضای شورای ترافیک استان تهران با حضور در شهرستان ورامین از روند اجرای پروژه متروی ورامین بازدید کردند.

اعضای شورای ترافیک استان تهران روز چهارشنبه با حضور در شهرستان ورامین و برگزاری جلسه مشترک با اعضای شورای اسلامی شهر ورامین و شهردار این شهر در جریان روند اجرای پروژه متروی این شهرستان قرار گرفتند.

به دلیل آن که این جلسه مشترک پشت درب های بسته برگزار گردید ، از محتوای مطالب عنوان شده در آن اطلاعی در دست نیست .

اعضای شورای ترافیک پس از این جلسه با حضور فرماندار شهرستان ورامین از روند اجرای پروژه ، احداث مسیرهای زیرگذر ، پل روگذر امام رضا (ع) و موانع اجرای پروژه بازدید به عمل آورند.

فرماندار ورامین در رابطه با حضور اعضای شورای ترافیک استان در شهرستان ورامین به خبرنگار ایرنا گفت : پروژه متروی شهرستان ورامین یکی از مهمترین و تأثیرگذارترین پروژه های عمرانی است که در این شهرستان اجرا خواهد شد و اثرات و برکات فراوانی را برای منطقه به همراه خواهد داشت .

محسن خوانساری گفت : وجود برخی از ناهماهنگی ها میان مسوولین ورامین و مترو به عنوان متولی اجرای این پروژه ، کار اجرای متروی ورامین را با تأخیر مواجه ساخته که امیدواریم با حضور اعضای شورای ترافیک استان تهران در محل اجرا این موانع و ناهماهنگی ها برطرف شود.

لازم به ذکر است تلاش خبرنگار ایرنا جهت تماس با رئیس شورای اسلامی شهر ورامین جهت تصمیمات اتخاذ شده در جلسه شورای ترافیک استان تهران نتیجه نداد و وی پاسخگو نبود.

IRNA

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.