خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » طباطبایی: مشکل اجرای پل روگذر پروژه مترو ورامین حل شد

طباطبایی: مشکل اجرای پل روگذر پروژه مترو ورامین حل شد

81186837-5735424

با برگزاری جلسه مشترک مسوولین و پیمانکاران شرکت مترو ، معاونین فنی و عمرانی و ترافیک شهرداری و مسوولین فرمانداری شهرستان ورامین ، مشکل اجرای پروژه پل روگذر متروی ورامین موسوم به پل امام رضا(ع) برطرف گردید.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا؛ معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین گفت: مشکل اجرای پروژه پل روگذر مترو ورامین موسوم به پل امام رضا(ع) برطرف شد.

سید رضا طباطبایی گفت: اجرای پروژه پل روگذر بلوار امام رضا(ع) شهر ورامین، یکی از فازهای مهم طرح مترو این شهرستان است که در جلسه امروز مسوولان شهری ورامین به طور بررسی شد و پیمانکار طرح می تواند به کار خود در این پروژه اقدام کند.

وی با بیان اینکه این جلسه با ریاست وی در فرمانداری ورامین برگزار شد، گفت: اجرای پروژه مترو یکی از مهمترین مطالبات مردم و مسوولان شهرستان ورامین است که در رشد و توسعه شهرستان و منطقه نقش به سزایی ایفا می کند و اهتمام و همدلی مسوولان می تواند ضمن رفع مشکلات و موانع ، اجرای آن را تسریع بخشد.

طباطبایی افزود: متأسفانه به دلیل برخی از ناهماهنگی های صورت گرفته میان مسوولان شرکت مترو و شهرداری و عدم توجیه مسوولان نسبت به نوع سازه اجرایی در این محل، اجرای این پروژه با تأخیر چند ماهه مواجه شده بود که فرمانداری شهرستان با ورود به این موضوع خواستار رفع ابهامات از سوی شرکت مجری و شهرداری ورامین شد که با برگزاری این جلسه این مهم محقق شد.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین اظهار داشت: در اجرای پل امام رضا(ع) تمامی خواسته های مسوولان شهرداری ورامین تأمین و نیازهای محلی، مسیر دسترسی ساکنان مجاور و نیز اولویت های شهرستان در نظر گرفته و مقرر شد که طبق نقشه ارائه شده از سوی شرکت پیمانکار این طرح اجرا شود.

طباطبایی گفت: این پل به صورت ستونی با ۹ دهنه به گونه ای احداث می شود که بتوان از فضای زیر آن استفاده بهینه کرد.

لازم به ذکر است شهرداری ورامین طی ماه های گذشته از اجرای پروژه پل روگذر بلوار امام رضا (ع) به دلیل عدم تحویل نقشه های اجرایی به شهرداری و نیز نوع سازه که تصور می شد به صورت خاکی است جلوگیری به عمل آورده بود.

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.