خانه » اخبار و رویدادها » مقصرین انتقال متین ورامین باید پاسخگوی عملکرد خود باشند

مقصرین انتقال متین ورامین باید پاسخگوی عملکرد خود باشند

http://dlnew.ir/varamincity.com/tasavir/varzesh/matin-varamin-1392/matin-mizan-92-11-13-www-varamincity-com-(63).jpg

امام جمعه موقت ورامین با انتقاد شدید از انتقال تیم متین ورامین به شهرستان دامغان گفت: انتقال متین ورامین بر خلاف اخلاق ورزشی است.

حجت الاسلام سید محسن محمودی با اشاره به خبر انتقال تیم متین از ورامین اظهار داشت: روز گذشته خبر انتقال تیم متین ورامین به اطلاع برخی از مسئولان رسید و تا پیش از آن کسی تصور نمی کرد که این تیم قصد خارج شدن از ورامین را داشته باشد.

امام جمعه موقت ورامین افزود: طی دو سال گذشته که متین به عنوان نماینده شهر شهیدان ۱۵ خرداد در مسابقات لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا و جهان شرکت کرد، شور و شعف زائدالوصفی در پیکره ورزش شهرستان ورامین دمیده شد.

مردم ورامین هیچگاه متین را تنها نگذاشتند

وی ادامه داد: با حضور متین ورامین در سطح اول والیبال کشور، بسیاری از جوانان و نوجوانان ورامینی به این ورزش مفرح علاقه مند شده و با حضور در سالن های ورزشی به والیبال روی آوردند که این امر نشان دهنده علاقه مردم این دیار به این ورزش گروهی دارد.

محمودی اضافه کرد: مردم ورامین از زمان شکل گیری این تیم همواره در کنار متین ورامین حضور داشتند و در مسابقات لیگ برتر ،سالن شهید گلعباسی این شهرستان همواره مملو از علاقه مندان به ورزش والیبال بود که تیم شهرشان را رها نکرده و همین امر موجب تقدیر فدراسیون والیبال از تماشاگران ورامینی شد.

این مسئول عنوان کرد: مردم ورامین در طول دو سال گذشته در کنار تشویق تیم مورد علاقه شان، اخلاق و منش مردم این منطقه را به تمامی تیم ها ثابت کردند و اکثر مسئولان تیم های مختلف لیگ برتر با حضور در شهرستان ورامین از تماشاگران فهیم این شهرستان تجلیل کردند.

مقصرین انتقال متین ورامین باید پاسخگوی عملکرد خود باشند

وی بیان داشت: با حضور متین ورامین بسیاری از دیدها و نظرات نسبت به این شهرستان باعظمت و بزرگ تغییر کرد و رسانه ها و مردم سراسر کشور در کنار دنبال کردن بازی های تیم متین با فرهنگ و آداب رسوم این شهرستان آشنا شدند.

محمودی متذکر شد: حضور متین در مسابقات آسیایی و جهانی سبب شد تا نام ورامین از مرزهای کشور به بیرون انتقال پیدا کرده و کشورهایی نظیر برزیل، روسیه، قطر، آرژانتین و ایتالیا نیز با فرهنگ مردم ورامین آشنا شوند.

امام جمعه موقت ورامین متذکر شد:  انتقال متین ورامین بر خلاف اخلاق ورزشی است زیرا این مسأله بازی کردن با احساسات جوانان دیار ۱۵ خرداد خواهد بود و حقیقتا مقصرین این اتفاق باید پاسخگوی عملکرد خود باشند.

http://dlnew.ir/varamincity.com/tasavir/varzesh/matin-varamin-1392/matin-mizan-92-11-13-www-varamincity-com-(64).jpg

مصطفی کارخانه مردانه در کنار تیم متین ورامین ایستاد

وی یادآور شد: اخلاق ورزشی حکم می کرد که مسئولان باشگاه متین ورامین با درنظر گرفتن شرایطی که ذکر شد، دغدغه های خود را با مدیران و مسئولان شهرستان ورامین در میان می گذاشتند و از طرف دیگر نیز مسئولان ورامین تلاش می کردند تا دغدغه های این تیم رفع شود.

محمودی تأکید کرد: لازم می دانم از مصطفی کارخانه سرمربی تیم متین ورامین در فصل اول حضور این تیم در مسابقات لیگ برتر که با بازیکنان جوان توانست شگفتی ساز شده و مقام نائب قهرمانی کشور را بدست آورد تشکر و قدردانی کنم و مردم ورامین می دانند که مصطفی کارخانه مردانه در میدان ایستاد و دوست نداشت متین را رها کند اما برخی اتفاقات ناخوشایند سبب جدایی این مربی ارزشی از متین شد.

احسن الله شیرکوند برای اعتلای نام ورامین از هیچ کوششی دریغ نکرد

وی گفت: لازم می دانم از احسن الله شیرکوند بازیکن بومی و ارزشی متین ورامین که در مقابل سختی ها و مشکلات این تیم در فصل گذشته مردانه در میدان ایستاد و برای اعتلای نام ورامین از هیچ کوششی دریغ نکرد، تشکر و قدردانی کنم.

مهر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.