خانه » اخبار و رویدادها » متین ورامین در گروه مرگ قرار گرفت/ میرزاجانپور هم نمی تواند متین را همراهی کند

متین ورامین در گروه مرگ قرار گرفت/ میرزاجانپور هم نمی تواند متین را همراهی کند

matin-asia

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر جهان از ۱۵ اردیبهشت ماه در برزیل آغاز می شود.
روابط عمومی فدراسیون والیبال: مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر جهان با حضور هشت تیم برتر دنیا از ۱۵ اردیبهشت ماه به مدت ۶ روز پیگیری خواهد شد.
دور مقدماتی این رقابت ها در دو گروه و به مدت چهار روز (۱۵ تا ۱۸ اردیبهشت) پیگیری می شود و مرحله نیمه نهایی و نهایی نیز در دو روز دیگر (۱۹ و ۲۰ اردیبهشت) پیگیری خواهد شد.
گروه بندی دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های جهان به قرار زیر است:
گروه اول:
سادا کروز (برزیل) – گواینبو (پورتوریکو)، بلگراد (روسیه) و متین ورامین (ایران)
گروه دوم:
یو پی ان (آرژانتین)، اسپرانس (تونس)، ترینیتو (ایتالیا) و الریان (قطر)

مهر: تیم متین ورامین که خود را برای حضور قدرتمندانه در مسابقات والیبال جام باشگاه های جهان آماده می کند، این روزها با مشکلات عدیده ای روبرو شده و این مسأله نگرانی دوستداران و هواداران بی شمار متین را در پی داشته است.

پس از عدم حضور معروف، محمودی و موسوی، حال خبر می رسد که مجتبی میرزاجانپور نیز به علت مصدومیت نمی تواند متین ورامین را در مسابقات جام باشگاه های جهان همراهی کند.

در مسابقات والیبال جام باشگاه های آسیا، پوریا فیاضی، مجتبی میرزاجانپور و سعید معروف دچار مشکلات جسمی شدند اما با تلاش پزشکان متین، فیاضی و معروف از شرائط قابل قبولی برخوردار شدند اما مجتبی میرزاجانپور به علت شدت مصدومیت و بر اساس نظر پزشکان تیم ملی، اجازه همراهی متین در مسابقات آتی را ندارد.

بدین ترتیب و با نظر کادر فنی آرش کشاورزی جایگزین میرزاجانپور در تیم متین ورامین خواهد شد تا بانیولی در فاصله چند روز مانده به مسابقات جهانی کار سختی برای هماهنگ کردن بازیکنان جدید متین با بازیکنان سابق داشته باشد و این مسئله به نفع والیبال دیار ۱۵ خرداد نیست.

لازم به ذکر است احسن شیرکوند، مصطفی شریفات، محمدطاهر وادی، محمد امیرمحمد، فرهاد پیروت پور، پوریا فیاضی، علی سجادی، علیرضا نصراصفهانی، آرش کشاورزی،‌ شاهین مفیدی، فرهاد سال افزون، علی اصغر رزمفر، میکائیل تاجر، سعید مصطفی‌وند، سعید شیرود، فرهاد نظری افشار، حسام بخششی، محمدحسن صنوبری و امین علوی بازیکنان متین ورامین هستند که به فدراسیون جهانی والیبال، کمیته برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان معرفی شده‌اند.

بر روی نیمکت متین ورامین یک مربی کهنه کار نشسته به طوری که سرمربی تیم متین ورامین دارای کارنامه درخشانی است به طوری که بانیولی در سال ۱۹۹۱ به عنوان مربی تیم ملی ایتالیا به مدال طلای بازی‌های کشورهای حوزه دریای مدیترانه رسید و در مدت ۲ سالی که به عنوان سرمربی و مربی به همراه تیم ملی روسیه بود به عنوان سومی لیگ جهانی ۲۰۰۹ و قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۱ دست یافت.

بانیولی سابقه ۸ قهرمانی در لیگ ایتالیا، ۷ قهرمانی در جام ایتالیا، ۵ قهرمانی جام اروپا، ۵ قهرمانی سوپرکاپ ایتالیا، قهرمانی در جام قهرمانان ایتالیا و اروپا را در کارنامه خود دارد، او در سال ۲۰۰۷ به لیگ روسیه رفت و توانست با تیم دینامو مسکو به عنوان قهرمانی لیگ و سوپرکاپ ایتالیا برسد.

بازیکنان و کادر فنی متین ورامین پس از پایان مسابقات جام باشگاه های آسیا و استراحت کوتاه تمرینات خود را با جدیت دنبال کردند و اکنون نیز سالن شهید گلعباسی ورامین شاهد تمرینات بازیکنان متین است که خود را برای کسب مقامی در خور ایران در معتبرترین مسابقات باشگاهی والیبال جهان آماده می کنند. ‌

احسن الله شیرکوند اظهار داشت: که هدف متین ورامین در این مسابقات ارائه بازی های خوب و قابل توجه در مسابقات جهانی است به همین خاطر با جدیت مقابل همه حریفان صف آرایی می کنند و به چیزی جز برد فکر نخواهند کرد.

وی افزود: قهرمانی تیم والیبال متین ورامین در مسابقات جام باشگاه های آسیا، پویایی، سرزندگی و نشاط جوانان دیار ۱۵ خرداد را بار دیگر ثابت کرد و نشان داد که مردم ورامین نه تنها در صحنه های سیاسی و اجتماعی که در عرصه های ورزشی نیز سرآمد بوده و می توانند در مسابقات کشوری و جهانی افتخار آفرین باشند.

شیرکوند گفت: تیم های شرکت کننده و قدرتمند این مسابقات را به خوبی آنالیز کردیم و سرمربی تیم نقاط ضعف و قوت هریک از تیم ها را به بازیکنان یادآور شدند و اکنون تیم در شرائط مناسب و خوبی قرار دارد و همه تلاش خود را خواهد کرد که دل مردم ایران را شاد کند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.