خانه » اخبار و رویدادها » پیام تبریک مسئولان شهرستان ورامین به مناسبت قهرمانی متین در آسیا

پیام تبریک مسئولان شهرستان ورامین به مناسبت قهرمانی متین در آسیا

matin-asia

پیام تبریک آیت الله محمودی به مناسبت قهرمانی متین ورامین در آسیا:

بسم الله الرحمن الرحیم

درخشش قهرمانانه تیم والیبال متین ورامین به نمایندگی از نظام عزیز اسلامی ایران در جام باشگاه های آسیا موجب غرور ملی و مباهات و شادمانی قاطبه ملت شریف ایران به خصوص مردم شهیدپرور و انقلابی ورامین گشت و  همگان را مسرور ساخت .

حضور مقتدرانه این دلاور مردان ورامینی در جمع باشگاه های قدرتمند آسیایی و کسب عنوان قهرمانی نام شهر شهیدان ۱۵ خرداد،ورامین قهرمان و نیز نام کشور عزیز اسلامی مان را در آسیا پر آوازه کرد.

تلاش و کوشش این جوانان غیور توانست شهر حماسه جاوید ۱۵ خرداد؛ورامین قهرمان را به آسیا معرفی کند،ارزش این قهرمانی زمانی مضاعف خواهد گردید که علاوه بر یکه تازی در زمینه جسم،اخلاق نمونه اسلامی و انسانی نیز به عنوان الگویی برای تمام ورزشکاران ارائه گردد.

این پیروزی بزرگ را به رهبر عزیز؛حضرت آیت الله خامنه ای،ورزشکاران سختکوش و پر غیرت و خانواده هایشان،مردم دلیر کشور و دست اندرکاران دلسوز متین به ویژه اهالی ورامین تبریک و تهنیت عرض میکنم.

سید مرتضی محمودی

۱۶ جمادی الثانی هجری قمری،برابر با ۲۷ فروردین هجری خورشیدی

————————————————

همچنین در پیام محسن خوانساری فرماندار شهرستان ورامین آمده است :

مردم شهید پرور، ولایتمدار، ورزشکار و قدرشناس شهرستان ورامین

با سلام و تقدیم احترام

کسب موفقیت های درخشان فرزندان شما در تیم والیبال متین ورامین در رویارویی با تیم های قدرتمند آسیایی را از صمیم قلب ارج می نهم، این پیروزی ها نقش موثری بر ارتقاء امید و نشاط هر چه بیشتر در جامعه داشته و موجبات شادی و خشنودی مردم عزیز میهن اسلامی و علی الخصوص شهروندان محترم شهرستان ورامین را رقم زده است.

مردم ورامین از ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ تا به امروز ثابت کردند در عرصه های ولایتمداری ، ایثار و شهادت در خط مقدم هستند و امروز بار دیگر نشان دادند در عرصه ورزش قهرمانی در سطح ملی و جهانی حرف های بسیاری برای گفتن دارند و در عرصه های ورزشی خوش درخشیدند.

اتفاقات خوشی که این سال ها در ورزش شهرستان به وقوع پیوسته نوید روزهای درخشانی دارد که مردم سراسر کشور، شهروندان ورامینی را علاوه بر حماسه سازان عرصه های بصیرت و ایثار به عنوان مردمی ورزشکار و ورزش دوست خواهند شناخت و این تنها در سایه عنایات حضرت باری تعالی و با عزم راسخ جوانان ورامینی محقق خواهد شد.

اینجانب با قدردانی از تلاش ها و زحمات بازیکنان و کادر تیم متین ورامین امیدوارم با عزم و تلاش همه جانبه خانواده بزرگ ورزش شهرستان ورامین بتوانیم موجبات سربلندی و عزت هرچه بیشتر شهرمان را در رزمگاه ورزش قهرمانی جهان فراهم نماییم.

————————————————

نقوی در پیامی قهرمانی تیم والیبال متین ورامین در مسابقات جام باشگاه های آسیا را به مردم شهید پرور شهرستان ورامین، بازیکنان و مربیان این تیم تبریک گفت.

 متن پیام دکتر سید حسین نقوی حسینی  بدین شرح است ؛

« بسم الله الرحمن الرحیم »

ایستادن مقتدرانه و افتخارآفرین ورزشکاران تیم والیبال متین ورامین بر سکوی قهرمانی آسیا را به مردم شهید پرور شهرستان ورامین و بازیکنان، مربیان و زحمت‌کشان تیم والیبال متین صمیمانه تبریک و شادباش می‌گویم.

ضمن تبریک این موفقیت  به جامعه ورزش ورامین ،  امید می‌رود همچون گذشته باز هم شاهد موفقیت ورزش شهرستان در عرصه های مختلف باشیم .

سید حسین نقوی حسینی

نماینده مردم شریف ورامین ، قرچک و پیشوا

در مجلس شورای اسلامی

————————————————

متن پیام مجید بذراشان به شرح زیر است:

بار دیگر نام ایران عزیز با همت جوانان شجاع و برومندش بلند آوازه شد.

 قهرمانی تیم والیبال متین ورامین در جام باشگاه های آسیا که برای اولین بار در تاریخ این باشگاه حاصل می شود نشانی از تلاش بی وقفه و همدلی بازیکنان تیم متین ، کادر فنی و همت و برنامه ریزی صحیح مدیران باشگاه است.

به یقین این موفقیت ارزشمند بدون حمایتهای مسئولین شهرستان و تماشاگران با غیرت ورامین میسر نبود . این عنوان ارزشمند را صمیمانه به تک تک اعضای تیم و خانواده بزرگ متین ورامین تبریک می‌گویم .

به امید اینکه هر روز شاهد افتخار آفرینی جوانان دیار ۱۵ خرداد در رشته های مختلف ورزشی باشیم .

مجید بذرافشان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.