خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » ستاد بررسی وضعیت ساختمان ۷۲ واحدی در حال ریزش در ورامین تشکیل شد

ستاد بررسی وضعیت ساختمان ۷۲ واحدی در حال ریزش در ورامین تشکیل شد

81122991-5625270-300x200

به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فرمانداری ورامین؛ اعضاء ستاد مدیریت بحران شهرستان ورامین ساعت دو بامداد با حضور در محل ساختمانی که به دلیل نشت آب به پارکینگ آن در معرض خطر ریزش قرار دارد ، وضعیت این ساختمان را بررسی و مقدمات اسکان موقت ساکنان این مجتمع را فراهم کردند .

 این مجتمع مسکونی در جاده روستای ریحان آباد ازتوابع بخش مرکزی شهرستان ورامین قرار دارد که کف پارکینگ این مجتمع بر اثر نفوذ آب به طورکامل نشست کرده وباعث ایجاد ترک و شکاف در دیواره های این ساختمان شده است .

فرماندار و اعضاء شورای معاونین فرمانداری ، مدیران دستگاه های خدماتی ، هلال احمر ، شهرداری ، نیروی انتظامی و سایر نیروهای امدادی با حضور به موقع در این محل نسبت به تخلیه ساکنین و محصور نمودن محل حادثه اقدام نمودند .

فرماندار شهرستان ورامین در این جلسه اظهار داشت : اعضاء ستاد مدیریت بحران شهرستان با حضور خود در این محل این اطمینان را به ساکنین و دیگر شهروندان داده اند که خدمتگزاران آنان در مجموعه شهرستان نسبت به رفع مشکلات و نیازهای مردم اهتمام داشته و در هر زمان از شبانه روز در راستای خدمت رسانی به آنان آماده اند .

محسن خوانساری گفت : سازمان آتش نشانی شهرداری ورامین از اولین لحظات اطلاع ساکنین از بروز این حادثه در محل حاضر بوده و نسبت به ایمن سازی و محصور نمودن محل حادثه اقدام نمودند.

وی افزود : نشت آب به کف این ساختمان ۷۲ واحدی باعث فرونشستن بخش عمده ای از پارکینگ شده است و با اعلام کارشناسان لازم است که این مجتمع از وجود ساکنین تخلیه شود.

وی بیان داشت : با هماهنگی های به عمل آمده دبیرستان نمونه امیرالمؤمنین (ع) که در طرح ستاد اسکان نوروزی به وسایل مورد نیاز تجهیز گردیده بود ، جهت اسکان ساکنین این مجتمع در نظر گرفته شده است که خانواده ها می توانند از این مرکز استفاده کنند .

فرمانداری ورامین گفت : علاوه بر این سالن ورزشی شهید رجایی ورامین به هلال احمر تحویل داده شده تا با استقرار چادر و تجهیز آنها به وسایل گرمایشی ، پتو و مایحتاج عمومی ، زمینه استقرار ساکنین را فراهم آورند.

خوانساری گفت : ستاد مدیریت بحران شهرستان ورامین با هماهنگی استانداری تهران تا تعیین تکلیف این ساختمان جلسات کارشناسی خود را تشکیل و وضعیت ساکنین آن را پیگیری خواهند کرد.

یک نظر

  1. سلام خدا بداد ساکنان ساختمان و واحدهای ساختمان فوق برسد که با کلی قرض و وام این ساختمانها را خریداری نموده اند . آیا حالا سازمان مدیریت بحران این مشکل آنها را حل خواهد کرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.