خانه » اخبار و رویدادها » مدیرعامل متین، هدف اصلی حضور کاراسازه متین در عرصه ورزش را اعلام کرد

مدیرعامل متین، هدف اصلی حضور کاراسازه متین در عرصه ورزش را اعلام کرد

matin

مدیرتیم های والیبال مردان و زنان متین ورامین گفت: حضور بخش خصوصی در ورزش عامل اصلی رشد و ارتقاء ورزش قهرمانی است

علیرضا فداکار روز دوشنبه در حاشیه برگزاری آخرین تمرین تیم والیبال بانوان متین ورامین جهت اعزام به مسابقات جام باشگاه های آسیا گفت: دولت جهت حمایت از تیم های مختلف ورزشی برای حضور در عرصه های مختلف ورزشی از بضاعت محدودی برخوردار می باشد و نمی تواند به طور کامل از تمامی تیم های ورزشی حمایت نماید.

وی گفت: یقینا حضور بخش خصوصی در ورزش عامل اصلی رشد و ارتقاء ورزش قهرمانی است .

وی در خصوص حضور تیم والیبال زنان متین ورامین در مسابقات جام باشگاه های آسیا گفت: با توجه به این که تیم مردان متین ورامین در طول دو سال گذشته نتایج مطلوبی را کسب نموده و هم اکنون نیز در مسابقات جام باشگاه های آسیا نتایج درخشانی کسب کرده، تلاش کردیم تا فارغ از بحث های تبلیغاتی از تیم والیبال بانوان قهرمان کشور نیز حمایت کنیم تا این تیم بتواند در مسابقات آسیایی حضور قدرتمندی داشته باشند .

وی افزود : بیش از نیمی از افراد جامعه را بانوان تشکیل می دهند که واقعا این قشر عظیم از جامعه در خصوص مسایل ورزشی مظلوم واقع شده اند .

وی اظهار داشت: شرکت کارا سازه متین در راستای حمایت از ورزش قهرمانی، تلاش کرد تا با حمایت مادی و معنوی از تیم والیبال بانوان قهرمان کشور که به دلیل برخی از مشکلات در شرف انصراف از حضور در مسابقات قهرمانی جام باشگاه های آسیا بود، زمینه حضور پرقدرت این تیم را فراهم نماید.

فداکار افزود: البته سال گذشته تیم بانوان متین در رقابت های لیگ والیبال کشور حضور داشت که با توجه به بروز برخی از مشکلات شرکت، زمانی برای تیم داری فراهم نشد و تلاش داریم تا از فرصت حمایت از تیم قهرمان کشوراستفاده کرده و سال آینده نیز تیم پرقدرتی را روانه مسابقات لیگ والیبال کشور نماییم.

مدیر تیم های والیبال مردان و زنان متین ورامین افزود: در صورتی که وزارت ورزش از بخش خصوصی حمایت لازم را صورت دهد، یقینا در سال های آینده شاهد رشد و توسعه بیش از پیش ورزش قهرمانی در سراسر کشور خواهیم بود .

وی بیان داشت :بعضی از شرکت های خصوصی به دلیل نوع فعالیت می توانند از حضور در عرصه ورزشی در زمینه تبلیغ فعالیت خود بهره ببرند ولی شرکت کاراسازه متین به دلیل نوع فعالیت ، به هیچ عنوان به دنبال معرفی خود نمی باشد در صورتی که می توانست این هزینه را به جای ورزش در عرصه های دیگر تبلیغاتی صرف نماید .

وی هدف اصلی حضور این شرکت در عرصه ورزش را معرفی قابلیت ها و توانمندی های ورامین به عنوان شهر شهیدان ۱۵ خرداد به مردم ایران و جهانیان اعلام کرد .

فداکار تصریح کرد : حضور بهترین های والیبال بانوان کشور در شهرستان ورامین فرصت بسیار مغتنمی است که این افراد با قابلیت ها و ظرفیت های شهرستان آشنا شوند و یقینا این افراد تایید خواهند کرد که این شهرستان از فهیم ترین و میهمان نواز ترین مردم ایران برخوردار می باشد.

وی بیان کرد: حضور تیم والیبال بانوان متین ورامین در دو جنبه هدف گذاری شده که در بخش اول تلاش کرده ایم که بازیکنان این تیم مروجان فرهنگی خوبی برای کشور باشند و در بخش دوم که بخش فنی است تلاش نمائیم این تیم رتبه والیبال ایران را که پیش از این هشتم آسیا بوده را ارتقاء دهد .

fadakar

علیرضا فداکار به عنوان مدیرعامل متین ورامین منصوب گردید
به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی موسسه ورزشی کاراسازه متین ، مهندس فداکار که برای ساماندهی تیم بانوان متین ورامین برای حضور در رقابتهای جام باشگاههای آسیا روز گذشته از فیلیپین وارد ایران شده بود ، امروز طی حکمی از سوی مهندس امیر حسین قنبر به عنوان مدیرعامل موسسه ورزشی کاراسازه متین منصوب گردید .

متن این حکم به این شرح است :

جناب آقای علیرضا فداکار

با سلام

نظر به حسن تجارب جنابعالی و موفقیتهای کسب شده در عرصه فعالیتهای فرهنگی و ورزشی ، بدینوسیله به عنوان مدیرعامل موسسه ورزشی کاراسازه متین منصوب می گردید.

امید است در راستای سیاستهای اتخاذ شده شرکت ضمن هماهنگی با اینجانب در اجرای هرچه بهتر رسالت این موسسه موفق و موید باشید .

با تشکر

 مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره

 امیر حسین قنبر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.