خانه » اخبار و رویدادها » آخرین اخبار از حضور متین ورامین در جام باشگاه های آسیا

آخرین اخبار از حضور متین ورامین در جام باشگاه های آسیا

matin-shahrdari-zahedan-92-11-20-www-varamincity-com-(8)

 

عباس برقی: نباید حریفان دور مقدماتی را دست کم بگیریم

مربی تیم والیبال متین ورامین در حاشیه تمرین تمیش در مانیل فیلیپین گفت: نباید حریفان مرحله مقدماتی را دست کم بگیریم اما فکر نمی کنم آن ها بتوانند برای ما مشکل ساز شوند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، عباس برقی پس از نخستین جلسه تمرین تیم متین ورامین در اظهار کرد: خود بازیکنان هم از اولین جلسه تمرین در مانیل راضی نبودند. فکر می کنم بعد مسافت و جا به جایی قدری بازیکنان را اذیت کرده است. در بعد مسافت طولانی این مسایل طبیعی است. از
سوی دیگر هنوز سه بازیکن هم به محل برگزاری مسابقات سفر نکرده اند. به دلیل مشکلات خروجی معروف ، فیاضی و میرزاجانپور دیرتر به ما ملحق می شوند.
وی افزود: ما منتظر هستیم که این سه بازیکنان به ما ملحق شوند. معروف پاسور اول تیم و کاپیتان است. حضور او برای موفقیت تیم لازم است.
مربی تیم والیبال متین ورامین خاطرنشان کرد: فکر نمی کنم حریفان مرحله مقدماتی بتوانند برای ما مشکل ساز شوند. ما باید به مرحله دوم و سوم فکر کنیم. نباید حریفان دور مقدماتی را هم دست کم بگیریم. باید کوشش کنیم تا پیروزی های قاطعانه ای را در دور مقدماتی کسب کنیم.
برقی درپایان درباره میزبانی فیلیپینی ها گفت: تا کنون که به مشکل خاصی نخورده ایم. مهم این است که در حد توانایی از ما پذیرایی کردند. امیدوار هستیم که دست پر از این مسابقات به کشور بازگردیم.

تکنیکال میتینگ قهرمانی باشگاه های مردان آسیا برگزار شد

مسئولان برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا   ظهر امروز(دوشنبه) در جلسه تکنیکال میتینگ شرایط برگزاری بازی ها را مرور کردند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، جلسه تکنیکال میتینگ پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا در شهر مانیل فیلیپین برگزار شد. مسئولان برگزاری، داوران، خبرنگاران و همچنین سرپرست ، سرمربی و کاپیتان تیم های شرکت کننده در مسابقات در هتل مانولیا جمع شدند.
در آغاز این جلسه طبق برنامه مرسوم مسئولان برگزاری به میهمانان خوش آمد گویی کردند. بعد از معرفی اعضای از سرپرست تیم ها خواسته شد تا خود را به همراه سرمربی و کاپیتان معرفی کنند. حدود ۱۰ خبرنگار از کشورهای مختلف در این جلسه حضور داشتند. بعد از پایان مراسم به گفت و گو با مربیان تیم ها پرداختند.
نکته جالب اصرار خبرنگاران فیلیپینی برای گفت و گو با دانیل بانیلولیسرمربی متین ورامین بود. بانیولی در جمع خبرنگاران با ابراز رضایت از
میزبانی فیلیپینی ها گفت : تیم های خوبی در این مسابقات شرکت کرده اند.
نمایندگان قطر و چین بازیکنان خوب خارجی را در اختیار دارند. قطعا کار برای مدعیان قهرمانی راحت نیست. با این حال ما به شرایط تیم خود فکر می کنیم. باید دید در جریان مسابقات چه اتفاق هایی روی می دهد و کدام تیم ها می توانند تا پایان موفق باشد.
بعد از پایان جلسه تکنیکال میتینگ مسئولان تیم ایران بلافاصله سالن را ترک کردند تا به تمرین تیم متین ورامین در سالن ملحق شوند. تیم والیبال
متین ورامین امروز دومین جلسه تمرین با توپ خود را از ساعت ۱۵ به وقت محلی برگزار خواهد کرد.
طبق برنامه اعلام شده در این مسابقات نمانیده والیبال ایران در روز نخست استراحت خواهد داشت. سپس به مصاف تیم های باشگاهی از کشورهای ژاپن، ویتنام و لبنان خواهد رفت.

معروف هم به فیلیپین رسید

کاپیتان سعید معروف سرانجام پس از چند ساعت تاخیر موفق شد تا ۴۸ ساعت زودتر از نخستین بازی متین ورامین به محل برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا برسد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، کاپیتان سعید معروف که به همراه میرزاجانپور و فیاضی به دلیل مشکلات اخذ ویزا قدری دیرتر به فیلیپین سفر کرده بود، ساعتی پیش به شهر مانیل رسید.
پیش از این نیز مجتبی میرزاجانپور و پوریا فیاضی به همراه علیرضا فداکار به شهر مانیل رسیده بودند. .بدین ترتیب ترکیب تیم متین ورامین ۴۸ ساعت قبل از نخستین بازی رسمی این تیم در برابر نماینده ژاپن کامل شد.

بانیولی عرق شاگردانش را درآورد

دومین جلسه تمرین تیم والیبال متین ورامین پیش از آغاز مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا در حالی به پایان رسید که بانیولی با سخت گیری زیاد بازیکنانش را بیش از پیش خسته کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دانیل بانیولی سرمربی تیم والیبال متین ورامین بالافاصله بعد از شرکت در جلسه تکنیکال میتینگ به شاگردانش در سالن والیبال دانشگاه ریزال ملحق شد. بر خلاف نخستین جلسه تمرین که برخی بازیکنان به دلیل خستگی عملکرد مطلوبی نداشتند، در دومین
روز کار با جدیت دو چندانی آغاز شد.
تمرین طبق معمول با دویدن، گرم کردن و انجام حرکات کششی آغاز شد. سپس کار دریافت و سرویس در دستور قرار گرفت. با توجه به ملحق شدن بازیکنان جدید به اردو، متین تمرین هماهنگ تری انجام می داد. بازیکنان به مراتب از روز اول بهتر بودند. بانیولی هم با لبخند راضی از رضایت عملکرد
شاگردانش را زیر نظر داشت و اشتباهات بازیکنان را در تمرین گوش زد می کرد.
بعد از حدود ۳۰ دقیقه تمرین هماهنگی پاس و اسپک و دریافت به نظر می رسید که بدن بازیکنان تازه گرم شده است. عباس برقی مربی متین هم سعی داشت تا بازیکنان را به ارائه نمایش بهتر در تمرینات تهییج کند.
در بخش پایانی تمرین امروز بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند. یک بازی دوستانه هر چقدر هم که تمرینی باشد برای بازیکنان متین خالی از کری خوانی نیست. همین کری خوانی ها زیر تور علاوه بر بالا بردن کیفیت کار بازیکنان فضای با نشاطی نیز به تمرین این تیم بخشیده بود.
بازیکنانی که بعد از یک روز تاخیر به فیلیپین رسیده بودند هم دست به توپ شدند. پوریا فیاضی و مجتبی میرزاجانپور با وجود اینکه دیرتر از سایر بازیکنان به محل برگزاری مسابقات رسیده بودند و خستگی در چهره آنها مشهود بود اما تلاش زیادی می کردند تا آمادگی خود را بازیابند.
بعد از مرور تاکتیک های تیمی دومین جلسه تمرین تیم متین ورامین نیز پیش از آغاز پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا به پایان رسید.
تیم والیبال متین ورامین به عنوان نماینده ایران در نخستین روز مسابقات قهرمانی باشگاه های مردان آسیا استراحت دارد و در دومین روز (ساعت ۹ صبح چهارشنبه) به مصاف باشگاه ویس آدلر ژاپن می رود.

ضیافت باشگاه های مردان آسیا برگزار شد

تیم والیبال متین ورامین در ضیافت شام آغاز پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه های مردان آسیا شرکت کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسئولان برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا شب قبل از آغاز مسابقات ضیافتی را ترتیب داده بودند تا بازیکنان ۱۶ تیم شرکت کننده در مسابقات گرد هم جمع شوند و جشن بگیرند.
در این مراسم با انواع غذاهای محلی و همچنین پیتزای دریایی از میهمانان  پذیرایی شد. بعد از صرف شام بازیکنان تیم های مختلف معرفی و عکس یادگاری گرفتند. پذیرایی دسر و اسنک و انواع آبمیوه در محیط باز پنت هوس هتل انجام شد. ضیافت آغاز مسابقات والیبال باشگاه های آسیا با نورافشانی و آتش بازی پایان یافت.
تیم والیبال عراق به دلیل تاخیر در پروازش به فیلیپین، نتوانست در این ضیافت حاضر شود.

سرپرست متین ایران: به دنبال دفاع از اعتبار والیبال ایران در آسیا هستیم

سرپرست تیم والیبال متین ورامین در آستانه مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا گفت: ترکیبی از بهترین های ایران را جمع کرده ایم و به دنبال دفاع از اعتبار والیبال ایران در آسیا هستیم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، علیرضا فدارکار در آستانه مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا اظهار کرد: شرایط خوبی در فیلیپین داریم. خداراشکر هر چه می گذرد وضعیت تیم بهتر می شود. مشکلاتی که به دلیل اختلاف ساعت و تغییر آب و هوا به وجود آمده بود به تدریج حل می شود. خواب و تغذیه و همچنین کیفیت تمرینات تیم بهتر شده است.ما هنوز یک روز دیگر تا آغاز نخستین مسابقه خود فاصله داریم و امیدوار هستیم در این فاصله به شرایط مطلوب برسیم.
وی افزود: در مجموع میزبانی فیلیپینی ها هم خوب بوده است. آن ها همه امکانات را بسیج کردند تا شرایط مناسبی برای تیم ها فراهم شود. ما هم فعلا راضی هستیم.
سرپرست تیم والیبال متین ورامین درباره دلیل ملحق شدن سه بازیکن با تاخیر به اردوی این تیم در فیلیپین گفت: از آن جایی که پایان لیگ با شروع تعطیلات نوروز هم زمان شد فرصت زیادی برای پیش برد روند کارهای اداری اعزام نداشتیم زیرا ادارات ایران تعطیل بودند. دو بازیکن ما سرباز بودند و مجوز خروج از کشور آن ها قدری با تاخیر صادر شد. سعید معروف هم خارج از کشور بود و با اجازه سرمربی در مرخصی بود و دیرتر به اردو ملحق شد.
فداکار همچنین درباره دلیل عدم حضور نیکولای نیکولوف بازیکن بلغاری متین ورامین در این مسابقات گفت: سیاست باشگاه این است که از نیروهای ایرانی و بومی بیشتر بهره ببرد. سطح مسابقات آسیا را برآورد کردیم و به این نتیجه رسیدیم که با بازیکن ایرانی هم می توانیم موفق باشیم.
وی ادامه داد: آنالیز مناسبی از تیم ها را داریم. می دانیم غیر از یکی دو تیم سایر حرییفان سطح پایین تری از ما دارند. تیم متین بازیکنان با تجربه ای در اختیار دارد. خیلی امیدوار هستیم که به قهرمانی برسیم و تلاش ما هم همین است. همه کاروان تلاش می کنند تا به موفقیت و دفاع از جایگاه والیبال ایران در مسابقات باشگاه های آسیا برسیم.

نصر اصفهانی: بعد از دو روز تمرین به آمادگی خوبی رسیدیم

والیبالیست متین ورامین در آستانه مسابقات قهرمانی باشگاه های مردان آسیا گفت: بعد از دو روز تمرین در فیلیپین به آمادگی کامل رسیده ایم اما نباید فراموش کنیم که تیم های حریف بازیکنان اروپایی خوبی دارند و نباید آن ها دست کم بگیریم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال ، علیرضا نصر اصفهانی بازیکن جوان تیم متین ورامین در حاشیه جلسه تمرینی این تیم اظهار کرد: در طی این دو  روزی که در فیلیپین تمرینات را شروع کردیم ابتدا قدری به دلیل اختلاف ساعت و تفاوت آب و هوایی دچار مشکل شدیم. هوای فیلیپین کاملا شرجی است و با آب و هوای ایران تفاوت زیادی دارد. با این حال بدن بازیکنان بعد از دو روز به آمادگی رسیده است. شرایط ما کاملا برای مسابقه آماده است.
وی افزود: طبیعی بود که در روز اول نتوانیم تمرین خوبی داشته باشیم.خستگی راه کاملا کار ما را تحت تاثیر قرار داد. اما از روز دوم دیگر مشکلی پیش روی ما نیست. در مرحله مقدماتی با باشگاه هایی از ژاپن و ویتنام و لبنان بازی داریم. ژاپن و لبنان تا جایی که می دانم ترکیب خوبی دارد. همچنین بازیکن کمکی و خارجی خوبی نیز در اختیار دارند. می توانم بگویم بازی های خیلی سختی داریم. سطح مسابقات والیبال باشگاه های آسیا در این دوره بالا تر است. زیرا بیشترین تعداد بازیکنان خارجی و اروپایی در این دوره از مسابقات حضور دارند.
والیبالیست متین ورامین خاطرنشان کرد: میزبانی فیلیپینی ها تا اینجا بد نبوده است. امیدوار هستیم شرایط بهتر شود. شرایط تمرینی که برای ما در نظر گرفته بودند خوب نبود. زیرا در ساعت مناسبی برای ما سالن نگرفته بودند. کیفیت کفپوش سالن هم خیلی خوب نبود. از نظر نو و تهویه شرایط سالن تمرین خوب نبود.
نصر اصفهانی در پایان گفت: با همه این شرایط امیدوار هستیم تا بهترین نمایش را در مسابقات داشته باشیم و با مدال خوشرنگ به کشور برگردیم.

برنامه کامل دور مقدماتی

برنامه دور مقدماتی مسابقات باشگاه های آسیا  توسط کمیته برگزاری اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، برنامه کامل دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا به وقت تهران به قرار زیر است:

سه شنبه ۱۹ فروردین (به وقت تهران)
ساعت ۱۱:
فیلیپین – مغولستان
ترکمنستان – قطر

ساعت ۱۳ :
ویتنام – لبنان
قزاقستان – هنگ کنک

ساعت ۱۵ :
گینه نو – چین تایپه

چهارشنبه ۲۰ فروردین (به وقت تهران)
ساعت ۹:
ایران – ژاپن
ساعت ۱۱:
عمان – هنگ کنک

ساعت ۱۳:
ترکمنستان – قزاقستان
چین – چین تایپه

ساعت ۱۵:
امارات – گینه نو

پنج شنبه ۲۱ فروردین(به وقت تهران)
ساعت  ۹:
فیلیپین – عراق

ساعت ۱۱:
لبنان – ژاپن
قطر – قزاقستان

ساعت ۱۳:
ویتنام – ایران
عمان – ترکمنستان
ساعت ۱۵:
چین – امارات

جمعه ۲۲ فروردین(به وقت تهران)
ساعت ۹:
ژاپن – ویتنام
ساعت ۱۱:
هنگ کنگ – ترکمنستان
ساعت ۱۳ :
قطر – عمان
ساعت ۱۵:
چین تایپه – امارات

شنبه ۲۳ فروردین ( به وقت تهران)
ساعت ۹:
عراق – مغولستان

ساعت ۱۱:
ایران – لبنان
قزاقستان – عمان

ساعت ۱۳:
هنگ کنک – قطر

ساعت ۱۵:
گینه نو – چین

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.