خانه » اخبار و رویدادها » متین ورامین برای قهرمانی به فیلیپین می رود

متین ورامین برای قهرمانی به فیلیپین می رود

http://dlnew.ir/varamincity.com/tasavir/varzesh/matin-varamin-1392/matin-novin-92-11-30-www-varamincity-com-(46).jpg

لیبروی تیم متین ورامین گفت: تا کنون حضور ۱۰ تیم در مسابقات جام باشگاه های آسیا قطعی شده و احتمال دارد که تعداد تیم ها به ۱۲ کشور نیز افزایش پیدا کند.

احسن الله شیرکوند با اشاره به نزدیک بودن مسابقات جام باشگاه های آسیا اظهار داشت: مسابقات والیبال جام باشگاه های آسیا از روز پانزدهم فروردین ماه در کشور فیلیپین برگزار می شود.

لیبروی تیم متین ورامین افزود: در این مسابقات تیم های برتر قاره کهن با تمام قوا شرکت خواهند کرد اما تیم متین ورامین مصمم است تا با برتری مقابل تمامی حریفان به مقام قهرمانی جام باشگاه های آسیا دست پیدا کند.

وی ادامه داد: تاکنون حضور ده تیم در مسابقات جام باشگاه های آسیا قطعی شده است و احتمال دارد که تعداد تیم ها به دوازده کشور نیز افزایش پیدا کند اما بازیکنان متین مصمم هستند تا با قهرمانی در این مسابقات افتخار دیگری را برای شهر شهیدان ۱۵ خرداد کسب کنند.

شیرکوند اضافه کرد: ورامین شهرستان بزرگ و با عظمتی است و ظرفیت ها و استعدادهای بسیار خوبی دارد و امروز شاهد هستیم که قهرمانان ورزشی منطقه در رشته های مختلف ورزشی، در سطح ملی و بین المللی قابلیت های بالایی را از خود نشان می دهند و در طول یک سال گذشته تمام تلاشمان را به کار بستیم تا تیمی خوب و درخور شأن نام ورامین راهی لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا کنیم که این امر به همت کادر فنی و مسئولان تیم صورت پذیرفته است و با توجه به علاقه مندی مردم خوب ورامین به ورزش در نظر داریم با ایجاد شرایط لازم، زمینه را برای بسط و گسترش ورزش در منطقه مهیا کنیم.

بازیکن سابق تیم ملی ایران ادامه داد: حضور تیم متین ورامین در فینال لیگ برتر برای دومین سال پیاپی موجب خوشحال و مسرت مردم متدین و انقلابی ورامین شد و کسب عنوان قهرمانی و ایستادن در بالاترین سطح والیبال کشور می تواند نویدبخش روزهای بهتری برای ورزش شهرستان باشد.

شیرکوند تأکید کرد: قهرمانی تیم والیبال متین ورامین در مسابقات لیگ برتر والیبال، پویایی، سرزندگی و نشاط جوانان دیار ۱۵ خرداد را بار دیگر ثابت کرد و نشان داد که مردم ورامین نه تنها در صحنه های سیاسی و اجتماعی که در عرصه های ورزشی نیز سرآمد بوده و می توانند در مسابقات کشوری و جهانی افتخار آفرین باشند.

وی گفت: تیم متین ورامین نه تنها در عرصه ورزشی بلکه در عرصه اخلاقی نیز در بین تیم های لیگ برتر والیبال دارای جایگاه ویژه ای است و نظم تماشاگران ورامینی سبب شد تا فدراسیون والیبال از عملکرد هواداران این تیم تقدیر و تشکر کند.

این بازیکن مطرح و سابق تیم ملی افزود: با توجه به پتانسیل موجود، این تیم میتواند صاحب جایگاه خوبی در آسیا شود چرا که حضور مربی کاربلد و باتجربه به همراه بازیکنان ملی پوش و غیرتمند، این امید را زنده کرده که تیم متین ورامین بتواند رده های بالای جدول و قهرمانی را در آسیا برای شهر ورامین به ارمغان آورد.

mehr

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.