خانه » اخبار و رویدادها » مسئولان ورامین آمادگی خود را برای مدیریت جهادی اعلام کردند …

مسئولان ورامین آمادگی خود را برای مدیریت جهادی اعلام کردند …

مسئولان، مدیران و نخبگان شهرستان ورامین پس از پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و نامگذاری سال ۹۳ با عنوان «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» آمادگی خود را برای مدیریت جهادی اعلام کردند.

اعتلای فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی و شکوفایی در پرتو مدیریت جهادی را در سال ۹۳ شاهد خواهیم بود

رئیس شورای اسلامی شهر ورامین در پیامی به‌ مناسبت حلول سال ۹۳ تاکید کرد: در پرتو مدیریت جهادی در سال ۹۳ شاهد اعتلای فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی و شکوفایی اقتصادی خواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی ورامین در پیام نوروزی خود آورده است: فرا رسیدن سال نو همواره نویدبخش افکار و تصمیم‌های نو برای آینده است، آینده‌ای که امیدوارم همیشه بهتر از گذشته باشد.

وی افزود: نوروز همواره مرحله تحول در حالات است، تحولی از خوب به خوب‌تر، درود بر آنان که در خاطر دیگران تصویری زیبا می‌نگارند، تا آنجا که یادشان زیبا و خاطره‌شان همواره در دل خواهد ماند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همشهریان عزیز، سال ۹۲ با تمام فراز و نشیب‌های خود رو به پایان است و برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خواهد خورد تا فرصت هنرنمایی در صفحه روزگار در سال ۹۳ به ما اهدا شود.

عابدلو تاکید کرد: اینجانب بسیار خرسندم که در کسوت یک خدمتگزار ساده به کلیه سروران عرض کنم که سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را با سربلندی به همت رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و عزم ملی همه آحاد مردم با موفقیت پشت سر گذاشتیم و در سال جدید که با عطر دل‌انگیز فاطمی معطر گردیده نیز تحقق آرمان‌های بلند بشری و اعتلای فرهنگ غنی ایرانی اسلامی و شکوفایی اقتصاد اسلامی را در پرتو نور مدیریت جهادی مسئولین آرزو می‌کنم.

رئیس شورای اسلامی ورامین در پایان تاکید کرد: از همه مردم عزیز تقاضای حلالیت و بخشودگی کرده و توفیق خدمت‌رسانی بهتر در سال جدید را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

سال ۹۳ شاهد رشد و تعالی بیش از پیش شهرستان ورامین خواهیم بود

سرپرست بخشداری مرکزی ورامین در پیامی به مناسبت حلول سال نو تاکید کرد: سال ۹۳ شاهد رشد و تعالی بیش از پیش شهرستان ورامین خواهیم بود.

مجید میرزایی در پیام نوروزی خود تاکید کرد: با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و بزرگداشت ایام رحلت جانسوز سلاله پاکی‌ها، حضرت فاطمه زهرا(س) با استعانت از درگاه ایزد منان، فرارسیدن بهاری دیگر را به تمامی ملت عزیز ایران به ویژه مردم شهرستان ورامین و خانواده‌های معظم و معزز شهدا تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم ورامین در سالی که گذشت با صبر و بردباری تنگناهای اقتصادی را پشت سر گذاشته و حماسه‌ای سیاسی و اقتصادی خلق کردند؛ آری سال ۹۲ برگ زرینی بر تارک پر افتخار ملت ایران و وارثان قیام ۱۵ خرداد گردید، قدم‌ها و گام‌های استواری در این سال برداشته شد که پایه‌گذار تحول بزرگ و نقش‌آفرینی جدی و اثرگذار در عرصه کلان کشور خواهد بود و اکنون سالی که پیش رو دارند به لطف خدا سالی سرشار از کار و تلاش، تدبیر و امید و اراده‌ای استوار برای عمران و آبادانی این مرز و بوم و رفع تنگناها برای ایجاد جامعه سالم و با نشاط در سایه وحدت و همدلی خواهد بود.

سرپرست بخشداری مرکزی ورامین تاکید کرد: سال پیش رو سالی سرنوشت‌ساز و در عین حال مهم و اثرگذار برای ملت عزیز ایران اسلامی در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی و سال شروع برنامه‌های مهم و عظیم کشور است و لذا در این سال به وضوح شاهد رشد و تعالی بیش از پیش مجموعه کشور و نیز شهرستان ورامین خواهیم بود از این رو تمام تلاش بنده و همکارانم در بخشداری مرکزی ورامین متمرکز خواهد بود تا در عرصه خدمت‌رسانی به مردم شریف بخش مرکزی ورامین موفق‌تر از گذشته عمل کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بی‌شک با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تلاش‌های مجاهدت گونه‌ای که در تک تک خدمتگزاران شما مردم عزیز سراغ دارم اطمینان دارم که دستیابی به این مهم دور از دسترس نخواهد بود.

میرزایی در بخش پایانی پیام خود آورده است: امید است در سایه مدیریت جهادی و با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و عنایات و توجهات حضرت ولی عصر(عج) و الطاف خداوند بلندمرتبه یکتا سالی پرشور و شادمان را تجربه کنیم.

حرکت در سایه فرمایشات مقام معظم رهبری در سال ۹۳ رشد و توسعه همه‌جانبه کشور را رقم خواهد زد

بخشدار جوادآباد در پیام تبریک خود به مناسبت سال جدید عنوان کرد: حرکت در سایه فرمایشات مقام معظم رهبری در سال ۹۳ رشد و توسعه همه‌جانبه کشور را رقم خواهد زد.

سعید بختیاری به مناسبت فرارسیدن سال جدید در پیامی اظهار داشت: سال ۹۲ برای مردم ایران، سالی مملو از خوبی‌ها، نشاط و امید بود و باید تلاش کرد تا در سال جدید، موفقیت‌های بیشتری رقم زده شود.

بخشدار جوادآباد تصریح کرد: سالی که در آغاز آن قرار داریم، به امید خداوند متعال و به لطف عطر فاطمی موجود در این سال پر از نشاط، شادمانی و سربلندی خواهد بود.

وی در ادامه افزود: بنده و همکارانم با تلاش و کوشش وصف‌ناپذیری سعی خواهیم کرد برای همه هم‌وطنانمان به خصوص مردم بزرگوار، اخلاق‌مدار و مومن جوادآباد شرایطی بهتر از گذشته فراهم کنیم.

بختیاری با تبریک فرارسیدن سال جدید به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، خانواده‌های معظم شهیدان، ایثارگران، رزمندگان و جانبازان و عموم مردم شهیدپرور ایران اسلامی بیان کرد: در سال ۹۲ شاهد پاسخ‌های دندان‌شکن ملت شریف ایران به دشمنی‌ها و تحریم‌های غرب به سرکردگی امریکای جهانخوار بوده و در عرصه‌های گوناگون شاهد حماسه عظیم سیاسی مانند ۲۴ خرداد و ۲۲ بهمن و حماسه اقتصادی شیرمردان ایران اسلامی بودیم.

وی عنوان کرد: در سالی که گذشت شاهد دستاوردهای عظیمی در مجموعه شهرستان ورامین و نیز بخش جوادآباد بودیم که این موفقیت‌های مهم و ارزنده، نویدبخش حضور اراده‌های عظیم و روحیه خستگی‌ناپذیر خدمتگزاران شما مردم در راستای پایداری و اقتصاد مقاومتی بود.

بخشدار جواد‌آباد گفت: اینجانب ضمن تسلیت به مناسبت ایام جانسوز و جانگداز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، امیدوارم در این سال با توسل و تمسک به آن بانوی بزرگوار و مدافع ولایت اقتدا کرده و بیش از پیش خود را در مسیر و سیره ایشان قرار دهیم، مسیر این بانوی بزرگوار همانا تبعیت از ولایت مطلقه فقیه است و همین حرکت در سایه فرمایشات مقام معظم رهبری در سال ۹۳ رشد و توسعه همه‌جانبه کشور را رقم خواهد زد.

نوروز بهانه‌ای برای احیاء ارزش‌های متعالی دینی و ملی است

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ورامین نیز در پیامی به مناسبت سال جدید اظهار داشت: نوروز بهانه‌ای برای احیاء ارزش‌های متعالی دینی و ملی است.

سید محسن رضایی به مناسبت حلول سال ۹۳ پیامی نوروزی خود عنوان کرد: موسم دل‌انگیز بهار و عید نوروز جلوه دلربا و زیبایی از جهان آفرینش است که با نوید آمدنش انسان‌ها به تلاش و تکاپو در خانه‌تکانی جان می‌پردازند و با رسیدن عید زیبای نوروز طبیعت مسیر حیات و رویش را پیش می‌گیرند، در این هنگامه قلب انسان‌ها از امید زندگی سرشار و زنگار کدورت از آینه دل‌ها زدوده می‌شود.

وی ادامه داد: با عرض ادب و احترام و تهیت حلول سال ۱۳۹۳ را که بنابر فرمایش مقام عظمای ولایت به نام سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری شده است را حضور تمامی شهروندان فهیم و انقلابی شهر شهیدان ۱۵ خرداد تبریک و تهیت عرض می‌کنیم، بی‌تردید نوروز بهانه‌ای است تا بسیاری از ارزش‌های متعالی دینی و ملی احیا شود، چراکه در نوروز نکات آموزنده دینی و اسلامی فراوانی از جمله صله‌رحم، زیارت قبور شهدای والامقام و اموات، رفع کینه‌ها و کدورت‌ها،سیر و سیاحت که در قرآن کریم نیز مورد تاکید فراوانی قرار گرفته است رقم می‌خورد.

رضایی بیان داشت: اینجانب یاد، نام و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، امام شهدا(ره) و همه رزمندگان، ایثارگران و جانبازان شهرستان ورامین را گرامی داشته و فرا رسیدن عید سعید نوروز را بر همه مردم شهر شهیدپرور ورامین تبریک عرض کرده و از خداوند متعال مسئلت دارم تا در این ایام فرخنده و خجسته، همراه با نور ایمان و اندیشه‌های نو و احسن حال، توفیق و شادکامی هرچه بیشتر به مردم عزیز ورامین عطا کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ورامین در بخش پایانی پیام خود تصریح کرد: در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و زعامت مقام معظم ولایت و رهبری و ایام فاطمیه که در پیش است سال جدید منشا خیر و برکت با صحت و سلامت برای همگان قرار گیرد و ما در پیمودن راه پر افتخار شهدای عزیزمان و پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی موفق و منصور گرداند.

fars

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.