خانه » اخبار و رویدادها » متین به عنوان نخستین تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کرد

متین به عنوان نخستین تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کرد

تیم والیبال متین ورامین با شکست نوین کشاورز در دور برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال به عنوان نخستین تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی معرفی شد.
به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، در نخستین بازی دور برگشت مرحله پلی آف تیم های نوین کشاورز و متین ورامین از ساعت ۱۶ امروز سه شنبه در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند.
شاگردان بانیولی سرمربی ایتالیایی متین ورامین در این دیدار سه بر یک در برابر نوین به پیروزی رسیدند تا جواز حضور در مرحله پلی آف را در تهران به دست آورند.
نوین کشاورز در ست دوم این بازی ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسید، اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر۲۲، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۰ مغلوب میهمان خود متین ورامین شد تا در نهایت با پذیرش دو شکست در مرحله پلی آف از این رقابت ها حذف شود.
حدود ۵۰۰ تماشاگر در خانه والیبال تهران این بازی را نظاره گر بودند که برخی از آنان (طرفداران دو تیم) با یکدیگر بحث جدل زیادی داشتند که با تذکر ناظر بازی از ایجاد حاشیه در این بازی جلوگیری شد.
همچنین در ست اول این بازی دو کارت زرد از سوی کیوان عابد زاده داور اول بازی به بازیکنان داده شد که محمد موسوی از متین و سعید شیرود از نوین دریافت کنندگان این کارت ها بودند.
تیم والیبال نوین کشاورز در مجموع ۲۴ بازی خود در این دوره از رقابت های باشگاه های برتر ایران، ۱۰ پیروزی و ۱۴ شکست را تجربه کرد.
تیم متین ورامین که به عنوان نخستین تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کرد روز چهارشنبه هفته آینده در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی به مصاف برنده بازی میزان مشهد و شهرداری تبریز می رود.
محمد حسن خوشدل نظارت بر این دیدار را بر عهده داشت و کیوان عابدزاده و محمد عشقدوست به عنوان داوران اول و دوم نیز قضاوت بازی دو تیم نوین کشاورز و متین را بر عهده داشتند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.