خانه » اخبار و رویدادها » نوین کشاورز مغلوب متین ورامین شد

نوین کشاورز مغلوب متین ورامین شد

تیم والیبال متین ورامین در دور رفت مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال موفق به شکست میهمان خود نوین کشاورز شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم های متین و نوین دیدار دور رفت مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال خود را در سالن شهید گل عباسی ورامین برگزار کردند و بازیکنان بانیولی سرمربی ایتالیایی متین موفق به شکست سه بر یک نوین کشاورز شد.
شاگردان مسعود آرمات در ست نخست این بازی ۲۵ بر ۲۳ میزبان خود را شکست دادند اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۰ مغلوب متین ورامین شدند.
متین ورامین در دور مقدماتی لیگ برتر والیبال نیز دو شکست سه بر صفر و سه بر یک به نوین کشاورز تحمیل کرد و با شکست امروز جمع ناکامی های نوین در رقابت های امسال به عدد سه می رسد. نوین  کشاورز که در لیگ برتر امسال در آخرین لحظات به جمع تیم های شرکت کننده پیوست و عملکرد قابل قبولی از خود ارائه کرد، اگر در بازی برگشت این مرحله نیز این روند را ادامه دهد، باید با لیگ برتر سال جاری حداحافظی کند.
فرهاد پزشکی بازیکن نوین کشاورز و سعید معروف بازیکن متین ورامین در این دیدار از داور اول بازی کارت زرد دریافت کردند.
این دیدار بیش از دو هزار تماشاگر ورامینی را به سالن شهید گل عباسی کشاند تا در جشن پیروزی تیم شهرشان شرکت کنند.
سرمربی تیم متین ورامین در ابتدای این بازی از احسن اله شیرکوند، شهرام محمودی، سعید معروف، محمد موسوی، مصطفی شریفات، بهرام فرید و مجتبی میرزاجانپور استفاده کرد.
مسعود آرمات نیز در ابتدای این دیدار از بهمن جهاندیده، حامد باقرپور، حمید جعفری، محمدرضا حیدری، سعید شیرود و فرهاد پزشکی استفاده کرد.
محمود حداد، حمید راهجردیان و وحید پورکاشیان به ترتیب به عنوان ناظر، داور اول و داور دوم نظارت و قضاوت این بازی را بر عهده داشتند.

نتایج کامل دیدارهای دور رفت مرحله پل آف لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:

باریج اسانس یک – شهرداری ارومیه ۳
(۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۷، ۲۳ بر ۲۵ و ۲۲ بر ۲۵)

متین ورامین ۳ – نوین کشاورز یک
(۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۰)

میزان مشهد ۳ – شهرداری تبریز یک
(۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۷، ۱۹ بر ۲۵ و ۲۸ بر ۲۶ )

کاله مازندران ۳– پیکان تهران صفر
(۲۵ بر ۲۳، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۱)

دیدارهای دور برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال نیز سه شنبه و چهارشنبه آینده ششم و هفتم اسفندماه پیگیری خواهد شد که طی آن تیم های نوین کشاور و متین ورامین روز سه شنبه ساعت ۱۶ در خانه والیبال تهران به مصاف هم می روند و روز چهار شنبه پیکان از کاله مازندران در خانه والیبال پذیرایی می کند. شهرداری ارومیه میزبان باریج اسانس می باشد و میزان مشهد در تبریز مهمان شهرداری این شهر خواهد بود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.