خانه » اخبار و رویدادها » حریفان متین در یک چهارم ، نیمه نهایی و فینال؟ / دانلود برنامه و فرمول پلی آف لیگ برتر والیبال

حریفان متین در یک چهارم ، نیمه نهایی و فینال؟ / دانلود برنامه و فرمول پلی آف لیگ برتر والیبال

http://dlnew.ir/varamincity.com/tasavir/varzesh/matin-varamin-1392/matin-novin-92-09-13-www-varamincity-com-(10).jpg
دور رفت مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه با چهار بازی در شهرهای کاشان، ورامین، مشهد و آمل پیگیری خواهد شد تا تیم های پیروز در این دیدارها ۵۰ درصد مسیر حضور در جمع چهار تیم برتر مرحله نیمه نهایی و نهایی این رقابت ها را طی کنند.
به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم های اول تا هشتم جدول دور مقدماتی لیگ برتر والیبال در مرحله پلی آف به مصاف یکدیگر می روند تا در نهایت بعد از دو برد از سه بازی چهار تیم مرحله نیمه نهایی این رقابت ها مشخص شوند.
در پایان دور مقدماتی لیگ برتر والیبال تیم های باریج اسانس، متین ورامین، میزان مشهد، کاله مازندران، پیکان تهران، شهرداری تبریز، نوین کشاورز و شهرداری ارومیه به ترتیب با کسب رتبه های اول تا هشتم جدول لیگ برتر والیبال به مرحله پلی آف صعود کردند.
در مرحله پلی آف تیم های اول تا چهارم جدول دور مقدماتی در سه دیدار به ترتیب به مصاف تیم های هشتم تا پنجم این رقابت ها می روند تا پیروز نهایی دو بازی از سه دیدار این مرحله به مرحله بعد صعود کند.
در نخستین بازی این مرحله تیم باریج اسانس در کاشان میزبان شهرداری ارومیه خواهد بود. باریج و نماینده ارومیه دور مقدماتی را به ترتیب با ۴۹ و ۲۸ امتیاز به پایان رساندند.
شاگردان مصطفی کارخانه در دور مقدماتی لیگ برتر والیبال امسال دو بار به مصاف ارومیه رفتند که یک پیروزی و یک شکست حاصل آن بوده است. در هفته ششم دور رفت (۱۳ آذرماه) شهرداری ارومیه سه بر صفر به پیروزی رسید و در هفته ششم دور برگشت (دوم بهمن ماه) باریج اسانس سه بر دو پیروزی رسید.
در مجموع شهرداری ارومیه پنج ست از باریج گرفته است و سه ست به این تیم واگذار کرده است بنابر این از این نظر نماینده ارومیه پیروز واقعی مرحله مقدماتی بوده است اما باریج در نهایت با صدرنشینی میزبان دور رفت مرحله پلی آف شد.
باریج اسانس در این بازی علیرضا نادی کاپیتان خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.
 
دومین دیدار دور رفت مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال در سالن شهید گل عباسی ورامین برگزار خواهد شد تا بازیکنان بانیولی سرمربی ایتالیایی متین از تیم نوین کشاورز پذیرایی کنند.
نکته جالب که دو تیم متین و نوین کشاورز نیز در هفته ششم دور رفت و برگشت لیگ برتر والیبال به مصاف یکدیگر رفتند که دو شکست سه بر صفر و سه بر یک ره آورد نوین از این بازی ها بوده است.
شاید احتمال پیروزی نوین کشاورز در این بازی ها کمرنگ است اما شاگردان مسعود آرمات سرمربی نوین کشاورز تیمی از پیش باخته نیست و تمام تلاش خود را برای شکست میزبان خود خواهد کرد.
تیم های میزان مشهد و شهرداری تبریز برگزار کننده سومین دیدار دور رفت مرحله پلی آف لیگ برتر سال ۹۲ “جام ولایت” هستند که در سالن مهران مشهد به مصاف یکدیگر می روند. این دو تیم در هفته پایانی دور برگشت این رقابت ها نیز به مصاف یکدیگر رفتند و بعد از یک هفته دوباره حریف هم شدند.
در دو بازی مرحله مقدماتی (سوم دیماه و ۲۳ بهمن ماه) تیم میزان مشهد سه بر یک به پیروزی رسید و شاگردان جبارقوچان نژاد خود را برای حضور در جمع چهار تیم برتر مرحله نیمه نهایی آماده می کنند. اما حسین معدنی نیز سرمربی میدان های سخت است و شکست او و شاگردانش کار آسانی نخواهد بود.
 http://dlnew.ir/varamincity.com/tasavir/varzesh/matin-varamin-1392/matin-novin-92-11-02-www-varamincity-com-(7).jpg
کاله مازندران تیم چهارم جدول مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال در چهارمین و آخرین بازی این مرحله از رقابت ها میزبان پیکان تهران است. این بازی سخت ترین بازی مرحله پلی آف است زیرا هر دو تیم از نظر فنی در شرایط تقریبا یکسانی قرار دارند. کاله در دور مقدماتی یک پیروزی و سه امتیاز بیشتر از پیکان داشته است و همین موضوع باعث میزبانی در دو بازی از سه دیدار این مرحله شده است.
نکته دیگر اینکه کاله و پیکان هر دو تجربه حضور در مسابقات قهرمانی در قاره آسیا و حضور در رقابت های جهانی را دارند.
کاله در دور مقدماتی یک پیروزی و یک شکست در برابر پیکان تجربه کرده است که در هفته دوم دور رفت و برگشت این رقابت ها بوده است. در ۱۸ دیماه کاله سه بر یک پیروز شد و در هشتم آبان ماه کاله سه بر دو مغلوب پیکان شد. بنابر این در مرحله مقدماتی کاله پنج ست پیروز شد و چهار ست مغلوب و از این رقابت ها چهار امتیاز به دست آورد و دو امتیاز از دست داد. حال باید دید بهروز عطایی و بازیکنان کاله توان ادامه روند برتری خود در برابر پیکان را در لیگ امسال دارند یا نه؟
 
برنامه دور رفت لیگ برتر والیبال سال ۹۲ به شرح زیر است:
کاشان، سالن کتابچی، ساعت ۱۶
باریج اسانس – شهرداری ارومیه
 
ورامین، سالن شهید گل عباسی، ساعت ۱۶
متین ورامین – نوین کشاورز
 
مشهد، سالن مهران، ساعت ۱۶
میزان مشهد – شهرداری تبریز
 
آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت ۱۶
کاله مازندران – پیکان تهران
 
دیدارهای دور برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال چهارشنبه هفتم اسفندماه پیگیری خواهد شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.