خانه » اخبار و رویدادها » نوین کشاورز تهران حریف متین ورامین در پلی آف شد

نوین کشاورز تهران حریف متین ورامین در پلی آف شد

 

تیم والیبال پیکان تهران در هفته پایانی دور مقدماتی لیگ برتر والیبال موفق به شکست متین ورامین شد و در رتبه پنجم جدول این رقابت ها باقی ماند تا در مرحله پلی آف به مصاف تیم چهارم برود.
به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم های پیکان و متین ورامین عصر امروز در چارچوب هفته یازدهم دور برگشت لیگ برتر والیبال در خانه والیبال تهران به مصاف هم رفتند که پیکان سه بر یک به پیروزی رسید.
شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان تهران در ست های اول، دوم و چهارم این بازی با امتیازهای ۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۲ در برابر میتن به پیروزی رسیدند و تنها در ست سوم ۲۵ بر ۲۱ مغلوب میهمان خود شدند.
تیم والیبال پیکان با کسب سه امتیاز این پیروزی جمع امتیازهای خود در دور مقدماتی را به ۳۵ رساند تا جایگاه پنجم این رقابت ها را برای خود به ثبت برساند و در مرحله پلی آف که از رقابت های آن از چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه آغاز می شود به مصاف تیم چهارم جدول (کاله مازندران) برود.
متین ورامین نیز با همان ۴۸ امتیاز در رتبه دوم جدول باقی ماند تا در مرحله پلی آف به مصاف تیم هفتم (نوین کشاورز تهران)جدول برود.
پیمان اکبری در ابتدای این بازی از ترکیب سامان فائزی، امیر حسینی، محمدی نژاد، آرش کشاورزی، الساندروف و علی حسین استفاده کرد.
متین ورامین نیز از بهرام فرید، سعید معروف، نیکولوف، مجتبی میرزاجانپور، احسن اله شیرکوند، محسن عندلیب و مصطفی شریفات در برابر پیکان استفاده کرد.
سعید درخشنده نظارت بر این بازی را بر عهده داشت که اصغر حاجی کاظمی و محسن ترابی نیز به عنوان داوران اول و دوم او را در امر قضاوت همراهی کردند.
مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال از روز چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه آغاز می شود که هشتم برتر رقابت ها با یکدیگر بازی می کنند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.