خانه » اخبار و رویدادها » پیروزی سخت متین مقابل آلومینیوم

پیروزی سخت متین مقابل آلومینیوم

matin-mizan-92-11-13-www-varamincity-com-(60)

تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندرعباس با کسب یک امتیاز از متین ورامین در هفته بیستم لیگ برتر والیبال صدرنشینی را از شاگردان بانیولی سرمربی ایتالیایی متین گرفت.
به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سومین بازی هفته بیستم لیگ برتر والیبال در سالن فجر شهر بندرعباس برگزار و آلومینیوم المهدی سه بر دو مغلوب متین ورامین شد.
بازیکنان شهنازی در ست های دوم و چهارم با امتیازهای ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسیدند تا یک امتیاز از صدرنشین هفته پیش بگیرند. تیم میزبان در ست های اول، سوم و پنجم به ترتیب با ۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۹ نتیجه را واگذار کرد.
بدین ترتیب متین ورامین با ۴۵ امتیاز و یک پله نزول در رتبه دوم جدول قرار گرفت و المهدی نیز با ۲۳ امتیاز و یک پله نزول در جایگاه دهم این رقابت ها قرار دارد.
متین در بازی رفت نیز تنها موفق به کسب دو امتیاز از المهدی شده بود.
حدود چهار هزار نفر این بازی را تماشا کردند و در اواخر ست سوم نیز ۱۰ دقیقه برق سالن قطع شد که با پیگیری عوامل اجرایی مشکل برطرف شد.
غفار درخشنده نظارت بر دیدار متین و المهدی را بر عهده داشت و محمد شاهمیری و احمد سرمست به عنوان داوران اول و دوم نیز قضاوت گر این دیدار بودند.
نماینده بندرعباس یکشنبه آینده در هفتم بیستم یک لیگ برتر والیبال در آمل به میهمان کاله مازندران خواهد بود و متین ورامین نیز از شهرداری زاهدان پذیرایی خواهد کرد.

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.