خانه » اخبار و رویدادها » متین به دنبال انتقام بازی رفت مقابل میزان / تلاش برای حفظ صدر جدول

متین به دنبال انتقام بازی رفت مقابل میزان / تلاش برای حفظ صدر جدول

هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال فردا یکشنبه با شش بازی پیگیری می شود و تیم های متین ورامین و باریج اسانس کاشان که با چهل امتیاز در رتبه های اول و دوم قرار دارند در بازی خانگی به مصاف حریفان خود می روند.
به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته هشتم دور برگشت لیگ برتر والیبال یکشنبه ۱۳ بهمن ماه با شش دیدار در شهرهای کاشان، زاهدان، کرج، ورامین، تهران و آمل پیگیری خواهد شد.
در مهمترین بازی این هفته تیم والیبال متین ورامین که بعد از هفته ها چهارشنبه شب هفته گذشته صدر جدول این رقابت ها را دو باره به دست آورد، در بازی خانگی میزبان میزان مشهد تیم سوم جدول است. شاگردان جبار قوچان نژاد سرمربی میزان در حال حاضر با ۳۷ امتیاز رتبه سوم جدول را در اختیار دارند و اگر در این بازی مغلوب میزبان خود شوند، امکان از دست دادن رتبه سوم را نیز خواهند داشت.
از سوی دیگر متین نیز اگر مغلوب میزان شود، صدرنشین را احتمالا از دست می دهد، بنابر این پیروزی در این بازی برای دو تیم اهمیت خاصی خواهد داشت.
دیدار رفت این دو تیم در مشهد سه بر دو به سود میزان پایان یافت و بازیکنان بانیولی سرمربی تیم متین انگیزه خاصی برای جبران این شکست در این هفته بازی ها دارند.
در دیگر دیدار مهم این هفته لیگ برتر والیبال، تیم های باریج اسانس و پیکان تهران در سالن کتابچی کاشان به مصاف یکدیگر می روند. تیم های باریج و پیکان به ترتیب با ۴۰ و ۳۲ امتیاز در رتبه های دوم و پنجم قرار دارند و بازی رفت دو تیم نیز سه بر یک به سود باریج به پایان رسید. اما باریج در چهار هفته اخیر سه شکست تجربه کرده است که نشانده روزهای نامناسب در شرایط روحی و روانی این تیم است. از سوی دیگر پیکان نیز پیکان سالهای گذشته نیست و به همین دلایل پیش بینی نتیجه این بازی کار آسانی نخواهد بود.
شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی باریج اسانس کاشان در صورت شکست در این دیدار احتمال از دست دادن رتبه دومی را دارند، زیرا میزان تنها سه امتیاز با این تیم فاصله دارد، نکته جالب اینکه اگر میزان از متین سه امتیاز بگیرد و باریج سه امتیاز به یپکان بدهد، تیم های چهل امتیازی لیگ برتر والیبال به سه تیم می رسد.
شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله مازندران در سومین بازی هفته هشتم دور برگشت لیگ برتر والیبال در سالن پیامبر اعظم شهر آمل از تیم بازرگانی جواهری گنبد پذیرایی خواهند کرد.
مدافع عنوان قهرمانی در حال حاضر با ۳۴ امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارد و بازرگانی جواهری گنبد نیز با ۲۳ امتیاز جایگاه هفتم جدول را در اختیار دارد. بازی رفت سه بر دو به سود کاله به پایان رسید و در بازی برگشت که کاله میزبان است احتمال تکرار پیروزی برای میزبان بیشتر است. کاله در هفته قبل پیروز جدال با نوین کشاورز بوده، اما جواهری گنبد در یک بازی سنگین سه بر دو مغلوب متین شد.
یکصدودهمین بازی لیگ برتر والیبال سال جاری، این هفته در سالن استانداری شهر زاهدان برگزار خواهد شد و شهرداری این شهر از آلومینیوم المهدی پذیرایی خواهد کرد. شاگردان حمید موحدی سرمربی شهرداری زاهدان در حال حاضر با ۱۶ امتیاز رتبه یازدهم جدول را در اختیار دارند و در صورت پیروزی در بازی برابر نماینده بندرعباس تغییری در جایگاهش بوجود نخواهد آمد. اما المهدی که با ۲۲ امتیاز در مرز تیم های پلی آف و بازمانده از پلی آف قرار دارد، در صورت پیروزی در برابر شهرداری زاهدان می تواند یک پله صعود در جدول را تجربه کند.
دیدار رفت دو تیم سه بر صفر به سود المهدی در بندرعباس به پایان رسید و این هفته فرصتی مناسبی برای نماینده سیستان و بلوچستان است تا شکست دور رفت را در بازی خانگی جبران کند. اما کسب امتیاز از ناصر شهنازی و شاگردانش کار آسانی برای شهرداری زاهدان نخواهد بود.
پنجمین بازی هفته هشتم دور برگشت لیگ برتر والیبال در کرج برگزار می شود و شاگردان فرهاد نفرزاده سرمربی تیم سایپا میزبان شهرداری تبریز خواهند بود. کرج هفته پیش چهارمین پیروزی خود را به دست آورد و این هفته نیز بازی خانگی در پیش رو دارد، اما شکست شهرداری تبریز با هدایت حسین معدنی کار ساده ای برای این تیم جوان و کم تجربه نخواهد بود.
شهرداری تبریز در حال حاضر با ۲۷ امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارد و هفته پیش موفق به شکست باریج اسانس صدرنشین شد، بنابر این بازیکنان این تیم انگیزه و روحی بسیار خوبی برای کسب یک پیروزی دیگر دارند. این تیم در صورت شکست سایپا جایگاهش در جدول تغییری نخواهد کرد. تیم والیبال سایپا نیز با ۱۱ امتیاز قعرنشین است و شکست و پیروزی این تیم در بازی برابر نماینده تبریز هیچ تغییری در جایگاهش نخواهد داشت.  البته اگر سایپا در این بازی مغلوب شود دیگر امیدی به صعود به مرحله پلی آف نخواهد داشت.
تیم های نوین کشاورز و شهرداری ارومیه در آخرین بازی هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر می روند تا پیروز این جدال رتبه نهمی جدول را از آن خود کند. نوین و ارومیه با امتیاز مشابه ۲۱ در رتبه های نهم ودهم جدول قرار دارند و تیم پیروز میدان علاوه بر اینکه رتبه نهمی اش در جدول مسجل می شود حتی امکان صعود دو پله ای در جدول این رقابت ها نیز خواهد داشت.
بازیکنان نوین کشاورز با هدایت مسعود آرمات به دلیل میزبانی در این بازی اقبال بیشتری برای کسب پیروزی دارند، اما ارومیه نیز حریف دست و پا بسته ای نیست. بازی دور رفت این دو تیم سه بر دو به سود نوین شد و ارومیه با هدف جبران این شکست پا به میدان خواهد گذاشت.
برنامه کامل دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:
کاشان، سالن کتابچی، ساعت ۱۵:۳۰
باریج اسانس کاشان – پیکان تهران
زاهدان، سالن استانداری، ساعت ۱۷:۳۰
شهرداری زاهدان – آلومینیوم المهدی بندرعباس
کرج، سالن انقلاب، ساعت۱۶
سایپا البرز – شهرداری تبریز
ورامین، سالن شهیدگل عباسی، ساعت ۱۶
متین ورامین – میزان مشهد
تهران، خانه والیبال، ساعت۱۶
نوین کشاورز – شهرداری ارومیه
آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت ۱۶
کاله مازندران – بازرگانی جواهری گنبد

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.