خانه » اخبار و رویدادها » دیدار آیت الله محمودی با بازیکنان و کادر فنی تیم متین ورامین

دیدار آیت الله محمودی با بازیکنان و کادر فنی تیم متین ورامین

matin-92-11-10

سرپرست تیم متین ورامین گفت: با تلاش کادر فنی و بازیکنان متین ورامین و حمایت تماشاگران ورامینی، اکنون این تیم در صدر جدول لیگ برتر والیبال قرار داشته و تلاش دارد تا سهمیه آسیایی را کسب کند.

به گزارش ورامین سیتی ، ظهر پنجشنبه نشست مشترک مدیرعامل، سرمربی و بازیکنان تیم متین ورامین با امام جمعه ورامین با آیت الله سید مرتضی محمودی برگزار شد.

سرپرست تیم متین ورامین در این نشست با اشاره به درخشش تیم متین در عرصه اخلاقی اظهار داشت:  ورامین شهرستان بزرگ و با عظمتی است و ظرفیت ها و استعدادهای بسیار خوبی دارد و امروز شاهد هستیم که قهرمانان ورزشی منطقه در رشته های مختلف ورزشی، در سطح ملی و بین المللی قابلیت های بالایی را از خود نشان می دهند.

علیرضا فداکار افزود: تیم متین ورامین در مدت کمی بسته شد ولی خوشبختانه بازیکنان این تیم شرائط را درک کرده و با تمام توان به تمرین پرداختند و در مسابقات لیگ نیز فراتر از حد انتظار ظاهر شدند.

وی ادامه داد: با تلاش مدیریت، کادر فنی و بازیکنان متین ورامین و حمایت تماشاگران ورامینی، اکنون این تیم در صدر جدول لیگ برتر والیبال قرار داشته و تلاش دارد تا سهمیه آسیایی را کسب کند.

این مسئول اضافه کرد: تیم متین ورامین نه تنها در عرصه ورزشی بلکه در عرصه اخلاقی نیز در بین تیم های لیگ برتر والیبال دارای جایگاه ویژه ای است و نظم تماشاگران ورامینی سبب شد تا فدراسیون والیبال از عملکرد هواداران این تیم تقدیر و تشکر کند.

انتظارات از تیم متین ورامین بالاست

احسن الله شیرکوند نیز در این نشست طی سخنانی اظهار داشت: تمام تلاشمان را به کار بستیم تا تیمی خوب و درخور شأن نام ورامین راهی لیگ برتر کنیم که این امر به همت کادر فنی و مسئولان تیم صورت پذیرفته است و با توجه به علاقه مندی مردم خوب ورامین به ورزش در نظر داریم با ایجاد شرایط لازم، زمینه را برای بسط و گسترش ورزش در منطقه مهیا کنیم.

این بازیکن مطرح و سابق تیم ملی افزود: با توجه به پتانسیل موجود، این تیم میتواند صاحب جایگاه خوبی در کشور شود چراکه حضور مربی کاربلد و باتجربه به همراه بازیکنان ملی پوش و غیرتمند، این امید را زنده کرده که تیم متین ورامین بتواند قهرمانی را به مردم خوب این منطقه در پایان لیگ برتر هدیه کند.

وی ادامه داد: متین ورامین در سال گذشته با جمعی از بازیکنان جوان و با تجربه شگفتی ساز مسابقات لیگ برتر والیبال شد و توانست در اولین حضور خود در این مسابقات مقام نائب قهرمانی را کسب کند و نائب قهرمانی فصل گذشته انتظار را از این تیم لیگ برتری بسیار بالا برده است و هواداران متین امسال از تیمشان قهرمانی مسابقات را می خواهد.

امیرحسین قنبر مدیرعامل باشگاه متین ورامین  نیز در این نشست با اشاره به حمایت از تیم متین ورامین برای رسیدن به  عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال اظهار داشت: مسئولان تیم متین با صدا و سیما و فدراسیون والیبال رایزنی کردند تا بازی های این تیم به صورت مستقیم پخش شود و اعلام شده است که همه گونه پشتیبانی نیز صورت خواهد گرفت که در این زمینه نیازمند حمایت مسئولین هستیم.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین طی سخنانی ضمن تأکید بر اهمیت ورزش در زندگی اظهار داشت: مسئله ورزش از مسائل مهم است و ورزش از نظر جسمی و اخلاقی اهمیت فراوان دارد.

آیت‌الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی خطاب به مسئولان تیم متین ورامین گفت: گزارشات شما و اینکه در کنار توجه به مباحث فنی در اخلاقیات است کوشش داشتید سبب مسرت و افتخار است، بنده برای شما دعا می‌کنم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به لطف خدا و علی‌رغم فراز و نشیب‌های موجود تا به حال خوش درخشیدید و امیدوارم در جایگاه قهرمانی آسیا قرار بگیرید، عزیزانی که در این تیم فعالیت می‌کنند و چهره‌های ملی و باغیرتی که در این تیم هستند مراقبت باشند غرور سراغ آنها نیاید.

محمودی با تأکید بر امانتداری اعضای تیم به عنوان نماینده شهر شهیدان ۱۵ خرداد عنوان کرد: با توجه به مبانی اخلاقی و برای ورزش گام بردارید، شما اسم شهر شهیدان ۱۵ خرداد را به همراه دارید، با توجه به همین جایگاه در صحنه‌های ورزشی حضور پیدا کنید.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در پایان تأکید کرد: تا به حال هم اینگونه بوده و بنده از خوبی‌های اخلاقی که نشان داده‌اید تشکر می‌کنم و از زحمات همه دوستان صمیمانه متشکرم.

mehr-fars

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.