خانه » اخبار و رویدادها » صف آرایی متین و جواهری گنبد در سالن بدون تماشاگر

صف آرایی متین و جواهری گنبد در سالن بدون تماشاگر

http://aup.ir/www.varamincity.com/tasavir/varzesh/volleyall/matin-gonbad-92-09-17-www-varamincity-com-(35).jpg

هفته هجدهم لیگ برتر والیبال فردا چهارشنبه با شش بازی پیگیری خواهد شد و تیم های باریج اسانس کاشان و متین ورامین که به ترتیب با ۳۹ و ۳۸ امتیاز در رتبه های اول و دوم جدول این رقابت ها قرار دارند، در تبریز و گنبد به مصاف حریفان خود می روند.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دیدارهای هفته هفتم دور برگشت لیگ برتر والیبال در شهرهای تهران، تبریز، مشهد، کرج، گنبد و آمل برگزار می شود. بنابراین تیم های باریج و متین (اول و دوم جدول) در خارج از خانه بازی دارند و تیم های میزان، کاله، پیکان و شهرداری تبریز (تیم های سوم تا ششم جدول) در بازی های خانگی به مصاف حریفان خود می روند.
بازیکنان مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال باریج اسانس کاشان این هفته در تبریز به مصاف شهرداری این شهر می روند. باریج که با خطر از دست دادن صدرنشینی این رقابت ها روبروست، کار بسیار سختی در برابر شهرداری تبریز خواهد داشت. در دیدار دور رفت شهرداری تبریز مغلوب باریج شد و این فرصت خوبی برای بازیکنان این تیم است که این هفته انتقام دور رفت را بگیرند. باریج اسانس به علت اینکه تنها یک امتیاز با متین اختلاف دارد برای حفظ صدرنشینی خود به هر سه امتیاز این دیدار نیاز دارد.
شهرداری تبریز در حال حاضر با ۲۵ امتیاز در رتبه ششم جدول است و پیروزی این تیم تاثیری در جایگاه این تیم نخواهد داشت ولی می تواند باعث سقوط باریج از صدر جدول این رقابت ها شود.

در دیگر بازی لیگ برتر والیبال در هفته هفتم دور برگشت متین ورامین در سالن المپیک گنبد در برابر بازرگانی جواهری صف آرایی خواهد کرد. بازیکنان بانیولی سرمربی ایتالیایی متین با صدرنشین این رقابت ها تنها یک امتیاز فاصله دارند، امتیازی که کسب کردن آن برای متین در گنبد خیلی دشوار نیست. چرا که بازرگانی جواهری به علت حکم کمیته انضباطی در این دیدار یار هفتم خود یعنی تماشاگران گنبدی خود را ندارد.
دیدار رفت دو تیم متین و جواهری در ورامین با شکست سه بر صفر نماینده گنبد همراه بود و باید منتظر ماند تا ببنیم آیا شاگردان بای محمد دوجی در این هفته می توانند در برابر متین شگفتی ساز هفته شوند.

هفته هجدهم لیگ برتر والیبال در تهران با بازی دو تیم پیکان و آلومینیوم المهدی بندرعباس پیگیری خواهد شد. هر چند پیکان اکنون شرایط تیم پرافتخار لیگ برتر والیبال را ندارد، اما سابقه درخشان پیکان انتظار حضور بهتر از این تیم را برای علاقمندان به والیبال به همراه دارد و توقعات علاقمندان به والیبال و باشگاه پیکان کار را برای پیمان اکبری و بازیکنانش سخت و سخت تر می کند. پیکان هفته پیش به سختی جواهری را شکست داد و روز چهار شنبه باید منتظر عملکرد این تیم برابر آلومینیوم باشیم که هفته پیش بازی شکست خورده در برابر میزان مشهد را با پیروزی سه بر دو تغییر داد.
پیکان در دور رفت نیز در بندرعباس در یک دیدار سنگین و پنج سته موفق به شکست نماینده این شهر شد و ناصر شهنازی این هفته در خانه والیبال بازیکنان خود را برای پیروزی به میدان می فرستد.

یکصدوپنجمین بازی لیگ برتر والیبال امسال در شهر مشهد مقدس بین دو تیم شرقی کشور برگزار خواهد شد. در این دیدار میزان مشهد میزبان شهرداری زاهدان خواهد بود. گرچه به نظر نمی رسد که میزان مشهد در برابر نماینده زاهدان در این بازی مشکل خاصی داشته باشد ولی موحدی و بازیکنانش نشان داده اند که در خانه به راحتی تسلیم تیم ها نمی شوند. میزبان در حال حاضر با ۳۴ امتیاز رتبه سوم جدول را در اختیار دارد و پیروزی این تیم نیز تغییری در جایگاهش در جدول به همراه نخواهد داشت.  همچنین یکی از پنج پیروزی حمید موحدی سرمربی تیم شهرداری زاهدان تا این هفته رقابت ها در برابر میزان مشهد در دور رفت رقم خورده است و جبارقوچان نژاد سرمربی میزان مشهد برای برد در این بازی دلایل شخصی زیادی از جمله جبران شکست دور رفت خواهد داشت.

تیم های کاله مازندران و نوین کشاورز باید در پنجمین بازی هفته هفتم دور برگشت لیگ برتر والیبال در آمل به مصاف یکدیگر بروند. این بازی در شرایطی در سالن پیامبر اعظم (ص) برگزار می شود که کاله و نوین به ترتیب با ۳۱ و ۲۱ امتیاز در جایگاه های چهارم و هشتم جدول این رقابت ها قرار دارند. نوین و آلومینیوم در امتیاز ۲۱ برابر هستند و شکست نوین می تواند با نزول این تیم به رتبه نهمی همراه باشد که به نوعی از دست دادن پلی آف محسوب می شود، بنابر این مسعود آرمات باید با چنگ و دندان رتبه خود را حفظ کنند و این موضوع جز با پیروزی در بازی های پیش رو میسر نخواهد شد. هر چند کاله مازندران قهرمان دوره قبل این رقابت ها است، اما شکست آن برای نوین دور از دسترس نیست زیرا در دور رفت نیز کاله سه بر یک مغلوب شاگردان مسعود آرمات شده بود. البته کاله با به خدمت گرفتن پاسور هلندی خود در نیم فصل تجدید قوای خوبی در دور برگشت داشت.

تیم والیبال سایپا که تا کنون ۱۴ شکست را در لیگ برتر والیبال امسال تجربه کرده است، این هفته در سالن انقلاب کرج میزبان شهرداری ارومیه خواهد بود. این بازی برای فرهاد نفرزاده و شاگردانش اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا شکست در این بازی به معنای واقعی از دست دادن مرحله پلی اف برای تیم سایپا است، تیمی که در هشت دوره حضور خود در این رقابت ها، شش نایب قهرمانی، دو مقام سومی و چهارمی در پرونده کاری خود دارد، اما امسال با تجربه یک شکست دیگر از قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر بازخواهد ماند.
شهرداری ارومیه نیز در حال حاضر با ۲۰ امتیاز در رتبه دهم جدول است و رویارویی با سایپا برایش مانند موقعیتی برای افزایش بخت خود برای صعود در جدول این رقابت ها است.

برنامه دیدارهای هفته هفتم دور برگشت لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:
تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۶
پیکان تهران – آلومینیوم المهدی بندرعباس

تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت ۱۶
شهرداری تبریز – باریج اسانس کاشان

مشهد، سالن مهران، ساعت ۱۷:۳۰
میزان مشهد – شهرداری زاهدان

کرج، سالن انقلاب، ساعت ۱۶
سایپا البرز – شهرداری ارومیه

گنبد، سالن المپیک، ساعت ۱۷:۳۰
بازرگانی جواهری گنبد- متین ورامین

آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت ۱۵:۳۰
کاله مازندران – نوین کشاورز

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.