خانه » اخبار و رویدادها » متین به دنبال رسیدن به صدر جدول/ نوین کشاورز قربانی بعدی ورامینی ها

متین به دنبال رسیدن به صدر جدول/ نوین کشاورز قربانی بعدی ورامینی ها

http://dlnew.ir/varamincity.com/tasavir/varzesh/matin-varamin-1392/matin-saypa-92-10-29-www-varamincity-com-(15).jpg

هفته هفدهم لیگ برتر والیبال در حالی در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود که متین ورامین سعی دارد با برتری مقابل تیم نوین کشاورز، بار دیگر صدر جدول را از شاگردان مصطفی کارخانه پس بگیرد .

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، هفته هفدهم لیگ برتر والیبال در حالی فردا با انجام شش دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می شود که رقابت متین ورامین و باریچ اسانس کاشان در صدر جدول به اوج خود رسیده و اکنون ورامینی ها منتظر لغزش کوچکی از شاگردان مصطفی کارخانه هستند تا بار دیگر صدر جدول رده بندی را که در انتهای نیم فصل اول از دست دادند، تصاحب کنند.

در هفته هفدهم تیم های متین ورامین و باریچ اسانس کاشان بازی های نسبتا آسانی پیش رو دارند و اگر اتفاق غیر منتظره ای رخ ندهد، احتمال تغییر در بالای جدول کمی بعید به نظر می رسد اما دو شکست متوالی باریچ اسانس، شاگردان دانیله بانیولی را امیدوار کرده است تا در هفته هفدهم بار دیگر صدر جدول به ورامینی ها برسد.

تماشاگران متعصب ورامینی از بازیکنان متین چیزی جز قهرمانی و رسیدن به جام باشگاههای آسیا را انتظار ندارند و در هر بازی لحظه شماری می کنند که بار دیگر تیم محبوبشان را در بالای جدول رده بندی مسابقات ببینند و هفته هفدهم می تواند به این آرزو جامه عمل بپوشاند.

تیم متین ورامین که در فصل گذشته رقابت ها و با هدایت مصطفی کارخانه، در اولین حضور همه کارشناسان و علاقه مندان به والیبال را شوکه کرد و به فینال رقابت ها رسید، امسال با سرمایه گذاری وسیع و با جذب ستارگان والیبال ایران نظیر محمد موسوی، سعید معروف، احسن الله شیرکوند و شهرام محمودی و تمدید قرارداد مجتبی میرزا جانپور و نیکولوف به عنوان مدعی اصلی عنوان قهرمانی محسوب می شود و جذب بانیولی سرمربی مطرح و کهنه کار ایتالیایی شانس متین ورامین برای کسب عنوان نخست رقابت های لیگ را افزایش داده است.

متین ورامین بازی‌های لیگ برتر امسال را بسیار خوب آغاز کرد و در بازی های نخست همه حریفان را با اقتدار شکست می داد و با فاصله در صدر جدول تکیه زد و همه کارشناسان تصور می کردند که تیمی نمی تواند جلوی متین ورامین بیاستد اما در اواخر نیم فصل نخست تیم متین به یکباره افت کرد و با سه شکست متوالی صدر جدول را به باریچ اسانس کاشان سپرد.

اما هفته یازدهم لیگ برتر والیبال، هفته ای بود که بار دیگر متین ورامین به دوران اوج خود بازگشت و شاگردان دانیله بانیولی توانستند سایپا قعر جدولی را شکست داده و بار دیگر امید را به اردوی تیم متین ورامین بازگردانند.

شهرداری تبریز، شهرداری ارومیه، کاله مازندران، تیم مدعی باریچ اسانس و سایپا نیز در بازی های دور برگشت یکی پس از دیگری مغلوب قدرت نمایی بازیکنان ملی پوش متین ورامین شدند و این پیروزی ها سبب شد تا فاصله شش امتیازی متین با صدر جدول به عدد دو کاهش پیدا کند و اکنون تماشاگران ورامینی منتظر هستند تا بار دیگر تیم شان را در بالاترین قله لیگ برتر والیبال مشاهده کنند.

بدون شک نقطه قوت تیم متین ورامین، تماشاگران متعصب و پرشور ورامینی هستند که در داخل و خارج از خانه و  در هر بازی به ورزشگاه آمده و همه حریفان را دچار سردرگمی می کنند، به طوری که به گفته سازمان لیگ تیم متین ورامین یکی از پرشورترین تماشاگران لیگ امسال را به خود اختصاص داده است.

اما در طرف مقابل تیم نوین کشاورز که در فصل گذشته عملکرد قابل قبولی از خود ارائه نکرد و در بسیاری از بازی ها شکست خورد، امسال با تکیه بر بازیکنان جوان و با انگیزه توانسته عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارند و اکنون با ۲۱ امتیاز در رده هشتم لیگ برتر والیبال قرار دارد و سرمربی نوین کشاورز امید دارد تا با انگیزه بازیکنان خود بتواند شکست سختی را به متین تحمیل کند و جایگاه خود را در جدول ارتقا دهد.

در پایان هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال تیم باریچ اسانس کاشان همچنان با ۳۷ امتیاز صدرنشین این رقابت هاست و تیم های متین ورامین با ۳۵ امتیاز رده دوم و میزان خراسان با ۳۳ امتیاز رده سوم را در اختیار دارند.

در ضمن این بازی روز چهارشنبه از ساعت ۱۶ در خانه والیبال تهران برگزار خواهد شد .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.