خانه » اخبار و رویدادها » قول مساعد معاون رئیس جمهور برای پیگیری مصوبات و اقدامات نیمه تمام دولت های نهم و دهم

قول مساعد معاون رئیس جمهور برای پیگیری مصوبات و اقدامات نیمه تمام دولت های نهم و دهم

 

امام جمعه موقت ورامین گفت : در دیدار مسوولان شهرستان با اسحاق جهانگیری معاون رییس جمهوری ، وی قول مساعد داد تا مطالبات مردم این شهرستان را پیگیری کند .

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا ؛ حجت الاسلام ˈسید محسن محمودیˈ  افزود : دیدار مسوولان شهرستان ورامین با معاون اول رییس جمهوری در خصوص اجرایی شدن مصوباتی از دولت پیشین است که تا کنون اجرایی نشده که هر کدام از آنها می تواند زمینه توسعه بیش از پیش شهرستان را فراهم کرده و ورامین را به جایگاه اصلی خود برساند .

وی افزود : در این دیدار بحث ابلاغ فرمانداری ویژه ورامین که از مصوبات دولت گذشته بود و تا کنون ابلاغ رسمی نشده به عنوان یکی از مطالبات مردم ومسوولین شهرستان اعلام شد .

وی گفت : همچنین باتوجه به ظرفیت های بسیار زیاد منطقه ای ، فرهنگی و اجتماعی جنوب شرق استان تهران و شهرستان ورامین ، پیشنهاد تأسیس استان خرداد به مرکزیت شهرستان ورامین ارائه گردید که این امر می تواند علاوه بر خدمت رسانی بهتر به مردم ، بار تهران را نیز کمتر نماید .

وی اظهار داشت : اجرای سریعتر پروژه مترو ورامین و نیز اجرای منطقه ویژه اقتصادی که از مصوبات دولت پیشین بوده و تا کنون اقدام خاصی در خصوص اجرایی شدن آن صورت نگرفته مورد مطالبه قرار گرفت .

وی بیان داشت : شهرستان های استان تهران با دارا بودن بیش از ۵ میلیون نفر از ظرفیت های صدا و سیما و رسانه ملی به درستی برخوردار نمی باشند و در این دیدار پیشنهاد تأسیس شبکه شهرستان های استان تهران که یکی از مصوبات دیگر دولت قبلی بود ارائه گردید .

وی گفت : شهرستان ورامین قطب مهم تولید محصولات کشاورزی استان تهران و کشور است که به دلیل محدودیت منابع آب ، کلیه اراضی قابل کشت آن مورد استفاده قرار نمی گیرد که در این دیدار بهره مندی کامل دشت ورامین از فاضلاب تصفیه شده جنوب تهران به عنوان یکی از درخواست های مهم کشاورزان مورد درخواست قرار گرفت .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران افزود : معاون اول رئیس جمهور در این دیدار قول مساعد داد که در حد توان دولت مطالبات مردم ورامین را خدمت زیادی به انقلاب کرده اند پیگیری نماید .

محمودی گفت : در این دیدار از ریاست جمهوری نیز دعوت گردید تا در سفرهای استانی خود دیدار از دیار شهدای ۱۵ خرداد را نیز در برنامه کاری قرار دهند و با حضور خود مشکلات مردم ورامین را برطرف نمایند .

لازم به ذکر است نماینده مردم قرچک، ورامین و پیشوا درمجلس شورای اسلامی ، امام جمعه موقت ورامین و فرماندار ورامین امروز با اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور دیدار کردند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.