خانه » اخبار و رویدادها » فینال زودهنگام/ متین محکوم به پیروزی برابر باریج اسانس صدرنشین

فینال زودهنگام/ متین محکوم به پیروزی برابر باریج اسانس صدرنشین

هفته پانزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران فردا چهارشنبه با شش دیدار پیگیری می شود که در مهمترین بازی این هفته تیم های اول و دوم جدول در کاشان به مصاف یکدیگر می روند.
به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر والیبال فردا چهارشنبه در شهرهای ارومیه، گنبد، تبریز، تهران، کاشان و کرج پیگیری می شود.
در مهمترین بازی این هفته تیم های باریج اسانس کاشان و متین ورامین که به ترتیب با ۳۶ و ۳۰ امتیاز در رتبه های اول و دوم جدول قرار دارند، در سالن کتابچی کاشان به مصاف یکدیگر می روند. شکست در این دیدار برای متین از این نظر حساسیت دارد که رتبه دومی جدول را احتمالا به میزان مشهد خواهد داد، زیرا میزان تنها یک امتیاز با متین فاصله دارد. شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی تیم باریج اسانس در این بازی میزبان هستند و یکی از دو شکست این تیم نیز در دور رفت در ورامین برابر متین بوده است و به همین دلیل انگیزه خاصی برای انتقام از متین و حفظ جایگاه صدرنشینی این رقابت ها را دارند.

دومین بازی مهم این هفته در سالن غدیر ارومیه برگزار می شود و تیم شهرداری این شهر میزبان پیکان تهران خواهد بود. پیکان با هدایت پیمان اکبری هفته پیش در تهران به سختی جواهری گنبد را شکست داد و حالا سه روز بعد باید به مصاف ارومیه ای برود که در هفته سوم دور برگشت مغلوب کاله شده است.
این بازی دومین دیدار خانگی دیان برچوویچ سرمربی شهرداری ارومیه در لیگ برتر امسال محسوب می شود و این مربی که در بازی اول خانگی مغلوب متین شد، برای کسب حمایت هواداران ارومیه ای باید پیکان را از پیش رو بردارد. پیکان با ۲۳ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد و در صورت شکست در برابر نماینده ارومیه احتمال نزول دو پله ای هم خواهد داشت. شهرداری ارومیه نیز با ۱۹ امتیاز در رتبه نهم است و در صورت کسب پیروزی احتمال صعود حتی سه پله ای خواهد داشت.

تیم های بازرگانی جواهری گنبد و میزان مشهد در سومین بازی هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال در سالن المپیک گنبد به مصاف یکدیگر می روند. شاگردان جبار قوچان نژاد سرمربی تیم والیبال میزان در صورت پیروزی و احتمال شکست متین در مقابل باریج به رتبه دوم جدول خواهند رفت. از سوی دیگر گنبد نیز در دور برگشت دو پیروزی و یک امتیاز از پیکان به دست آورده است و نسبت به بازی های پایانی دور رفت شرایط بهتری دارد. بازی رفت این دو تیم نیز سه بر صفر به سود میزان شده است، و تمامی شرایط برای گنبدی ها مهیا است تا با هدایت بای محمد دوجی شکست بازی رفت را جبران کنند.

چهارمین بازی هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر والیبال در شهر تهران برگزار خواهد شد و نوین کشاوز در خانه والیبال از شاگردان ناصر شهنازی سرمربی آلومینیوم المهدی پذیرایی خواهند کرد. نوین که هفته پیش مغلوب میزان مشهد شد، در حال حاضر با ۱۶ امتیاز در رتبه دهم جدول است و اگر موفق به کسب سه امتیاز این بازی شود، امیدش به بازگشت به جمع پلی آفی ها بیشتر خواهد شد. بازی رفت دو تیم سه بر دو به سود نوین کشاورز شده بود، اما شرایط آلومینیوم با آن زمان متفاوت است و این تیم هفته پیش نیز موفق به شکست سایپا شده است.

نودمین بازی لیگ برتر والیبال امسال در سالن انقلاب کرج برگزار خواهد شد و سایپا قعر نشین این رقابت ها در پانزدهمین بازی خود در این رقابت ها در برابر شهرداری زاهدان صف آرایی خواهد کرد. شاگردان فرهاد نفرزاده تا کنون دوازده شکست داشته اند و این هفته فرصت مناسبی برای این تیم است تا سومین پیروزی خود را به دست آورد. اما شاگردان حمید موحدی به راحتی تسلیم این تیم نخواهند شد. سایپا و زاهدان به ترتیب با ۶ و ۱۲ امتیاز در رتبه های دوزادهم و یازدهم قرار دارند و نتیجه این بازی هیچ تاثیری در جایگاه آنان در جدول این رقابت ها نخواهد داشت.

حسین معدنی و بازیکنان شهرداری تبریز در ششمین بازی لیگ برتر والیبال در هفته پانزدهم میزبان کاله مازندران قهرمان دوره گذشته این رقابت ها در سالن شهید اقدمی تبریز هستند. بهروز عطایی سرمربی کاله مازندران که به لطف حضور ملی پوش هلندی خود در دو بازی قبلی خود به پیروزی رسیده است، برنامه های خاصی برای کنترل شاگردان حسین معدنی در این بازی دارد. کاله شرایطش نسبت به دور رفت بهتر شده است و هنوز مشخص نیست که مصدومیت حمزه زرینی به طور کامل بهبود یافته است یا خیر؟ کاله و شهرداری تبریز در حال حاضر با ۲۲ و ۲۱ امتیاز در رتبه های پنجم و ششم جدول قرار دارند و پیروز این دیدار بالاتر از بازنده قرار خواهد گرفت.

برنامه دیدارهای هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:

ارومیه، سالن غدیر، ساعت ۱۶
شهرداری ارومیه – پیکان تهران

گنبد، سالن المپیک، ساعت ۱۷:۳۰
بازرگانی جواهری گنبد – میزان مشهد

تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت ۱۶
شهرداری تبریز – کاله مازندران

تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۶
نوین کشاورز – آلومینیوم المهدی بندرعباس

کاشان ، سالن کتابچی، ساعت ۱۷:۳۰
باریج اسانس کاشان – متین ورامین

کرج، سالن انقلاب، ساعت ۱۶
سایپای البرز – شهرداری زاهدان

 

 

۲ نظر

  1. همیشه خوب اطلاع رسانی می کنید ولی عکس هایی بازی های متین دیر می آید وکم هس…ممنون….

    • ممنون از نظر شما.
      تصاویر بازی های متین دقایقی بعد از اتمام بازی روی سایت قرار می گیرد و تعدادشان نیز از حد معمول بیشتر است.
      می توانید به سایت فدراسیون والیبال مراجعه نمایید تا ببینید که هم تعداد عکس های ما زیادتر است و هم زودتر می آید.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.