خانه » اخبار و رویدادها » دیدار متین با تیم پنجم جدول لیگ برتر والیبال

دیدار متین با تیم پنجم جدول لیگ برتر والیبال

هفته سوم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران فردا یکشنبه با شش بازی برگزار می شود که دیدار دو تیم کاله مازندران و شهرداری ارومیه از نظر جایگاه تیم ها در جدول رده بندی مسابقات به هم نزدیکتر است.
به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال فردا یکشنبه با شش بازی در شهرهای تهران، آمل، مشهد، ورامین، بندرعباس و زاهدان انجام خواهد شد که تیم های کاله مازندران و شهرداری ارومیه با رتبه های ششم و هفتم جدول و تیم های المهدی و باریج اسانس با رتبه های یازدهم و صدر جدول به ترتیب نزدیکترین و دورترین بازی های این هفته از نظر جایگاه در جدول رده بندی را به خود اختصاص داده اند. با توجه به نزدیکی امتیازاتبه احتمال فراوان در این پایان این هفته تغییرات زیادی در رده بندی هشت تیم برتر به وجود خواهد آمد.
بر اساس اعلام سازمان لیگ با توجه به تداخل زمان برگزاری مسابقات با اذان مغرب و عشا، زمان آغاز مسابقات در شهرهای مختلف متفاوت خواهد بود.
در نخستین بازی این هفته تیم پیکان تهران در خانه والیبال میزبان جواهری گنبد است. شاگردان بای محمد دوجی که هفته پیش در همین سالن نوین کشاورز را شکست دادند، انگیزه زیادی برای کسب سومین پیروزی خود در دور برگشت دارند. جواهری سفری در فاصله این دو هفته نداشته و بازیکنان تمرینات خود را منظم و به خوبی برگزارکردند، اما از این نظر شرایط پیکان مناسب نیست. بازیکنان پیکان تهران در هفته گذشته در آمل یک شکست دیگر تجربه کردند و سفر به آمل و بازگشت نیز خستگی آنان را دو چندان می کند. بدین ترتیب پیکان که در حال حاضر رتبه چهارم جدول را در اختیار دارد از ساعت ۱۶ در تهران به مصاف بازرگانی جواهری گنبد که با ۱۸ امتیاز جایگاه هشتم را در اختیار دارد، خواهد رفت.

هشتادمین بازی لیگ برتر والیبال امسال در سالن پیامبر اعظم آمل برگزار خواهد شد تا کاله مازندران میزبان شهرداری ارومیه باشد. شهرداری ارومیه در شرایطی به آمل می رود که یک بازی سنگین در برابر متین روز چهارشنبه داشته و سه بر دو مغلوب این تیم شده و با طی کردن مصافت نسبتا زیاد مسافت زیاد ارومیه تا آمل در برابر یکی دیگر از مدعیان صف آرایی خواهد کرد. همچنین “دیان برچوویچ” که از هفته گذشته هدایت این تیم را بر عهده گرفته است و تیمش مقابل متین  ورامین بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت، با به خدمت گرفتن دوبازیکن جدید خارجی از کرواسی و صربستان تیمش را برای گرفتن حداکثر امتیاز به میدان می فرستد.
اما کاله مازندران که هفته پیش در بازی خانگی پیکان را سه بر یک شکست داد، با پاسور هلندی خود برای پیروزی در این دیدار انگیزه زیادی دارد. دو تیم کاله و شهرداری ارومیه با ۱۹ امتیاز در رتبه های ششم و هفتم جدول هستند و به احتمال فراوان پیروز این میدان ارتقای قابل توجه در جدول خواهد داشت.

سومین بازی هفته سوم دور برگشت لیگ برتر والیبال در سالن مهران مشهد برگزار خواهد شد. میزان مشهد در این دیدار میزبان نوین کشاورز خواهد بود. میزان با ۲۶ امتیاز در رتبه سوم است و نوین کشاورز با ۱۶ امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارد. دیدار رفت دو تیم در تهران سه بر یک به سود میزان به پایان رسید و شاگران جبار قوچان نژاد برای کاهش اختلاف خود با متین و کسب مجدد رتبه دوم جدول محکوم به برد در این دیدار هستند.

تیم های متین ورامین و شهرداری تبریز که در پایان هفته گذشته با شکست ارومیه و زاهدان به ترتیب رتبه های دوم و پنجم جدول این رقابت ها را به خود اختصاص دادند، این هفته و در بازی چهارم هفته چهاردهم این رقابت ها در سالن شهید گل عباسی وارمین به مصاف یکدیگر می روند.
متین برای حفظ جایگاه دومی خود محکوم به شکست سه بر صفر یا سه بر یک حریف است تا تنها اختلاف امتیاز خود را با میزان از دست ندهد. اما شاگردان حسین معدنی سرمربی تیم شهرداری تبریز که در مسیر زاهدان به تبریز به ورامین آمده اند، به دنبال کسب دومین پیروزی خود در این مسیر هستند. دیدار رفت دو تیم سه بر صفر به سود متین پایان یافت که در تبریز برگزار شد.

تیم والیبال سایپا که برای جدا شدن از قعر جدول این رقابت ها نیاز به حداقل شش امتیاز دارد، در پنجمین بازی هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال دربندرعباس میهمان آلومینیوم المهدی این شهر خواهد بود.
سایپایی ها هرچند در قعر جدول هستند ولی نفرزاد با شاگردان جوان با انگیزه خود نشان داده که تیمی غیر قابل پیش بینی دارد.
شرایط آلومینیوم نیز زیاد مناسب نیست زیرا این تیم با ۱۶ امتیاز در رتبه دهم قرار دارد. البته شرایط این تیم نسبت به سایپا بهتر است و ۱۰ امتیاز با این تیم اختلاف امتیاز دارد. دو تیم سایپا و المهدی هفته پیش در برابر حریفان سه بر یک مغلوب شدند.

آخرین بازی هفته سوم دور برگشت لیگ برتر والیبال به میزبانی شهرداری زاهدان در سالن استانداری این شهر برگزار خواهد شد که باریج اسانس صدرنشین به مصاف شاگردان حمید موحدی خواهد رفت. شاید به نظر رسد مصطفی کارخانه و بازیکنانش برای شکست شهرداری زاهدان ظاهرا مشکل خاصی نداشته باشند ولی موحدی و بازیکنانش که این روز ها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند تا اینجا نشان داده اند که در حضور تماشاگرانشان به راحتی تن به باخت نمی دهند.
تیم های باریج اسانس و شهرداری زاهدان به ترتیب ۳۳ و ۱۲ امتیاز دارند که در رتبه های اول و یازدهم جدول این رقابت ها هستند. بازی رفت دو تیم نیز سه بر یک به سود باریج اسانس شد که در کاشان برگزار شد.

برنامه دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:

تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۶
پیکان تهران – بازرگانی جواهری گنبد

آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت ۱۷:۳۰
کاله مازندران – شهرداری ارومیه

مشهد، سالن مهران، ساعت ۱۷:۱۵
میزان مشهد – نوین کشاورز

ورامین، سالن شهید گل عباسی، ساعت ۱۶
متین ورامین – شهرداری تبریز

بندرعباس، سالن فجر، ساعت ۱۷:۳۰
آلومینیوم المهدی بندرعباس – سایپا البرز

زاهدان، سالن استانداری، ساعت ۱۶:۱۵
شهرداری زاهدان – باریج اسانس کاشان

جدول لیگ برتر والیبال تا پایان هفته سیزدهم به شرح زیر است:

رده

تیم

امتیاز

تعداد برد

معدل ست

معدل پوئن

۱

باریج اسانس کاشان

۳۰

۱۰

۳٫۱۰

۱٫۱۶

۲

متین ورامین

۲۵

۸

۲٫۰۰

۱٫۰۷

۳

میزان مشهد

۲۳

۸

۱٫۴۲

۱٫۰۲

۴

پیکان تهران

۲۱

۷

۱٫۲۷

۱٫۰۳

۵

شهرداری تبریز

۱۸

۶

۱٫۰۰

۱٫۰۰

۶

شهرداری ارومیه

۱۸

۵

۰٫۹۵

۱٫۰۱

۷

کاله مازندران

۱۶

۷

۰٫۸۸

۰٫۹۸

۸

نوین کشاورز

۱۶

۶

۰٫۸۸

۰٫۹۷

۹

آلومینیوم المهدی بندرعباس

۱۶

۴

۰٫۸۵

۰٫۹۹

۱۰

بازرگانی جواهری گنبد

۱۵

۵

۰٫۷۵

۰٫۹۴

۱۱

شهرداری زاهدان

۱۲

۴

۰٫۵۷

۰٫۹۳

۱۲

سایپا البرز

۶

۲

۰٫۴۱

۰٫۸۹

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.