خانه » اخبار و رویدادها » جدال حساس متین و شهرداری ارومیه

جدال حساس متین و شهرداری ارومیه

http://dlnew.ir/varamincity.com/tasavir/varzesh/matin-varamin-1392/matin-orumiyeh-92-08-08-www-varamincity-com-(48).jpg

هفته دوم دور برگشت لیگ برتر والیبال فردا چهارشنبه با شش بازی در شهرهای آمل، تهران، ارومیه، کرج، زاهدان و کاشان برگزار خواهد شد که دیدار قهرمان دوره گذشته این رقابت ها با پیکان تهران حساسترین بازی این هفته خواهد بود.
به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، در نخستین بازی هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال تیم والیبال کاله مازندران در سالن پیامبر اعظم آمل میزبان شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان تهران خواهد بود.
کاله که یکشنبه در ورامین مغلوب متین شد در حال حاضر با ۱۶ امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارد و با دو تیم نوین کشاورز و آلومینیوم هم امتیاز است. اگر بازیکنان کاله با هدایت بهروز عطایی در برابر پیکان مغلوب شوند به مراتب جایگاهشان در جدول بدتر خواهد شد که این موضوع برای قهرمان سال گذشته این رقابت ها خوب نیست.
از سوی دیگر پیکان نیز با ۲۱ امتیاز در جایگاه چهارم جدول است و برای باقی ماندن در این رتبه نیاز مبرم به پیروزی در این بازی دارد. پیکان و کاله تنها تیم های لیگ برتر والیبال ایران هستند که تجربه حضور در بازی های قهرمانی باشگاه های آسیا و جهان را در پرونده کاری خود دارند.
دومین بازی هفته دوم دور برگشت لیگ برتر والیبال در خانه والیبال تهران برگزار خواهد شد و بازیکنان دو تیم نوین کشاورز و جواهری گنبد در برابر هم صف آرایی خواهند کرد. بای محمد دوجی که دوباره مسئولیت تیم جواهری را به دست آورده است در بازی هفته قبل موفق به شکست سایپا در بازی خانگی شد و علاقمندان به والبیال گنبد را دو باره به درخشش این تیم امیداور کرد، اما باید بداند که میزان با سایپا متفاوت است و بازی در تهران با بازی خانگی فرق دارد.
نوین و بازرگانی با ۱۶ و ۱۵ امتیاز در رتبه های هشتم و دهم قرار دارند و پیروز جدال آنان حتما دو پله ای در جدول صعود خواهد داشت. این موضوعی است که مورد توجه مسعود آرمات و شاگردانش در تیم نوین کشاورز است تا با استفاده از شرایط میزبانی جایگاه خود را در جدول بهبود بخشد. ضمنا در دیدار رفت بازرگانی سه بر یک نوین را در گنبد شکست داد و حال باید نگرانی جبران این موضوع باشد.
هفتاد و پنجمین بازی لیگ برتر والیبال در سالن غدیر شهر ارومیه برگزار خواهد شد تا تیم ارومیه ششمین تیم جدول لیگ برتر از شاگردان سرمربی ایتالیایی متین ورامین پذیرایی کند. هر چند تیم متین هواداران زیادی در ورامین دارد، اما به یقین بانیولی سرمربی این تیم چهارشنبه این هفته با ورود به سالن غدیر سنگینی حضور شش هزار هوادار تعصبی ارومیه را بر دوش خود احساس خواهد کرد. متین یکشنبه با پیروزی بر کاله موفق شد رتبه دوم جدول را بعد چند هفته دوباره به دست آورد و یقینا نمی خواهد به راحتی آن را از دست بدهد. برای ماندن در این جایگاه باید حتما پیروز این میدان باشد، زیرا میزان در این هفته با سایپا قعرنشین بازی دارد و اگر متین نتیجه را واگذار کند، باید شاهد حداقل نزول یک پله ای باشد.
تیم های سایپا و میزان مشهد در چهارمین بازی هفته دوم دور برگشت لیگ برتر والیبال در سالن انقلاب کرج به مصاف یکدیگر می روند. هر دو تیم در هفته قبل مغلوب حریفان خود شدند و انگیزه خاص برای پیروزی در این هفته دارند. البته به نظر می رسد شاگردان سایپا دیگر امید خود را برای صعود به مرحله پلی آف از دست داده است زیرا بازیکنان جوان این تیم هنوز به خود نیامدند و آنگونه که از جوانان انتظار می رود در برابر تیم ها خود را نشان نمی دهند.
جبار قوچان نژاد سرمربی تیم میزان مشهد شکست بازی رفت در مشهد را یک حادثه ورزشی می داند و معتقد است بازیکنانش در صدد بازگشت به رتبه دوم جدول هستند و برای رسیدن به این هدف باید در وهله اول سایپا را در کرج شکست دهند.
حمید موحدی سرمربی تیم شهرداری زاهدان با شاگردانش این هفته در سالن استانداری شهر زاهدان از حسین معدنی و بازیکنان شهرداری تبریز پذیرایی خواهند کرند. دیدار رفت دو تیم قرار بود در زاهدان برگزار شود اما به درخواست تیم زاهدان در تبریز برگزار شد و سه بر یک به سود شهرداری تبریز شد. زاهدان در حال حاضر با ۱۲ امتیاز در رتبه یازدهم جدول است و شهرداری تبریز با ۱۸ امتیاز در جایگاه پنجم است.
باریج اسانس کاشان صدرنشین لیگ برتر والیبال در آخرین بازی هفته سیزدهم میزبان آلومینیوم المهدی است. مصطفی کارخانه و بازیکنان باریج هر هفته بر اختلاف امتیازهای خود در جدول با تیم های دیگر می افزایند تا به عنوان یک مدعی واقعی به مرحله پلی آف گام بگذارند. باریج در حال حاضر۳۰ امتیازه است و نماینده بندرعباس با ۱۶ امتیاز در رتبه نهم جدول قرار دارد. به نظر می رسد سخت ترین بازی این هفته لیگ برتر را شاگردان ناصر شهنازی در سالن کتابچی کاشان خواهند داشت.   
برنامه دیدارهای هفته دوم دور برگشت لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:
آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت ۱۷:۳۰
کاله مازندران – پیکان تهران
تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۶
نوین کشاورز – بازرگانی جواهری گنبد
ارومیه، سالن غدیر، ساعت ۱۶
شهرداری ارومیه – متین ورامین
کرج، سالن انقلاب، ساعت ۱۶
سایپا البرز – میزان مشهد
زاهدان، سالن استانداری، ساعت ۱۷:۱۵
شهرداری زاهدان – شهرداری تبریز
کاشان، سالن کتابچی، ساعت ۱۶
باریج اسانس کاشان – الومینیوم المهدی بندرعباس
در حال حاضر جدول این رقابت ها به قرار زیر است:
۱-   باریج اسانس ۳۰ امتیاز
۲-   متین ورامین ۲۵ امتیاز
۳-   میزان مشهد ۲۳ امتیاز
۴-   پیکان تهران ۲۱ امتیاز
۵-   شهرداری تبریز ۱۸ امتیاز
۶-   شهرداری ارومیه ۱۸ امتیاز
۷-   کاله مازندان ۱۶ امتیاز
۸-   نوین کشاورز ۱۶ امتیاز
۹-   آلومینیوم المهدی ۱۶ امتیاز
۱۰- بازرگانی جواهری ۱۵ امتیاز
۱۱- شهرداری زاهدان ۱۲ امتیاز
۱۲- سایپا البرز ۶ امتیاز

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.