خانه » اخبار و رویدادها » حاشیه سازی مسئولان کاله قبل از جدال حساس با متین ورامین

حاشیه سازی مسئولان کاله قبل از جدال حساس با متین ورامین

هفته نخست دور برگشت بیست و هفتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران روز یکشنبه ۱۵ دیماه با شش دیدار برگزار خواهد و در یکی از مهمترین بازی ها  کاله در ورامین به مصاف متین می رود.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دومین بازی هفته نخست دور برگشت لیگ برتر والیبال نیز از حساسیت های زیادی برخوردار است. متین در سالن شهدی گل عباسی ورامین میزبان کاله مازندران قهرمان دوره گذشته این رقابت ها خواهد بود. کاله در دور رفت سه بر دو در مسابقه ای که حاشیه هایی هم به همراه داشت و موجب محرومیت تماشاگران مازندرانی شد، متین را شکست داد و این هفته در حالی میهمان متین است که با ۱۶ امتیاز رتبه ششم جدول را در اختیار دارد.
این دیدار درحالی برگزار می شود که کاله از جایگاه خود رضایت کامل ندارد و سرمربی ایتالیایی متین نیز از عملکرد شاگردانش که در سه هفته پایانی دور رفت صدرنشین را از دست دادند و با  عنوان سومی به کار خود پایان دادند، رضایت کامل ندارد. البته بانیولی دلیل اصلی آن را مصدومیت های بازیکنانش می داند.

از طرفی هم بهروز عطایی به مشکلات و حساسیت های مسابقه در ورامین کاملا آگاه است. او در بین فرصت یک هفته ای نیم فصل نیکولاس یوهانس فرریکس پاسور تیم ملی هلند را جذب کرد و در صورتی که فرایند انتقال بین المللی (ITC)  این بازیکن در فاصله سی ساعت مانده به مسابقه به اتمام برسد، کارت مسابقه او صادر و در دیدار مقابل متین ورامین به میدان خواهد رفت.

ورامین ، سالن شهید گل عباسی، ساعت ۱۶
متین ورامین – کاله مازندران

آملی ها خواستار حضور رئیس کمیته انضباطی درورامین

به گزارش ورامین سیتی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ؛ مسئولان و دست اندرکاران تیم والیبال کاله‌آمل مدعی هستند که در دور رفت سنگین‌ترین رأی از سوی کمیته انضباطی در خصوص آنها صادر شد و خواستار هستند تا “علی فرخی” رئیس کمیته انضباطی فدراسیون با حضور در سالن از نزدیک شاهد بازی باشند.
آنها معتقدند مسئولان وقتی در سالن حضور داشته باشند و از نزدیک شاهد بروز حواشی باشند به طور قطع بهتر می‌توانند تصمیم گیری کنند. طبیعی است حضور آنها از حساسیت بازی برای تیم‌ها می‌کاهد

 

عطایی : امیدوارم بتوانند سالن را کنترل کنند

به گزارش ورامین سیتی به نقل از باشگاه خبرنگاران ، بهروز عطایی اظهار داشت: برای موفق شدن باید تلاش کنیم. در حال حاضر شاگردانم با نهایت توان خود باید مقابل حریفان ظاهر شوند و والیبال حرفه‌ای را به نمایش بگذارند.
سرمربی تیم والیبال کاله‌آمل در خصوص حواشی احتمالی بازی در ورامین اظهار داشت: باید مسئولان فدراسیون تدابیری بیاندیشند که نظم و امنیت در سالن حاکم باشید و مشکل خاصی پیش نیاید که امیدوارم شاهد یک بازی حرفه‌ای و خوب و بدون حاشیه در ورامین باشیم.

وی یادآور شد: ورامین جزو تیم‌های خوب و مدعی لیگ والیبالامسال محسوب  می‌شود با رأیی که کمیته انضباطی در خصوص اتفاقات دور رفت داد امیدوارم توانسته باشد که کنترل سالن را در دور برگشت تضمین کند.
پخش بازی از شبکه سه سیما
در ضمن قرار است این بازی به طور مستقیم از شبکه سه سیما پخش شود . این اولین بازی متین در لیگ امسال است که بصورت زنده پخش خواهد شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.