خانه » اخبار و رویدادها » جانمایی نخستین ایستگاه متروی ورامین انجام شد

جانمایی نخستین ایستگاه متروی ورامین انجام شد

به گزارش ایرنا، در جلسه برنامه ریزی احداث نخستین ایستگاه مترو شهرستان ورامین که با حضور مسوولین متروی تهران در محل فرمانداری ورامین تشکیل شد ، جانمایی احداث نخستین ایستگاه متروی شهرستان ورامین صورت گرفت و پیمانکار مجری طرح به زودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد .

فرماندار شهرستان ورامین در حاشیه این جلسه گفت : اجرای پروژه مترو به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مردم شهرستان ورامین محسوب می شود و تلاش و همت مسوولین بر این امر استوار شده تا با رفع مشکلات و موانع پیش رو، زمینه اجرای سریعتر آن فراهم گردد .

محسن خوانساری افزود: تلاش مسوولین شهرستان ورامین در انتقال اجرای این پروژه از شرکت راه آهن به شرکت مترو زمینه برخورداری مردم از این فرصت را فراهم نموده و مسوولین باید با تلاش و همدلی از فرصت فراهم شده به درستی استفاده نمایند تا خلاء اجرای این طرح ، انجام آن را با چالش مواجه نسازد .

وی تصریح کرد : در جلسه ای که هفته گذشته با حضور مسوولین شرکت مترو برگزارگردید مقرر شد تا شهرداری و شورای اسلامی ورامین و شرکت مترو بهترین محل را جهت استقرار نخستین ایستگاه مترو مشخص نمایند که با برگزاری جلسات متعدد کارشناسی این امر انجام و بهترین محل برای این امر در نظر گرفته شده و شهرداری موظف است تا نسبت به در اختیار قرار دادن زمین مورد نیاز شرکت مترو اقدام نماید .

وی تأکید کرد : هم اکنون پیمانکاران شرکت مترو با حضور در شهرستان ، نسبت به تجهیز کارگاه اقدام نموده اند و شهرداری می باید هرچه سریعتر نسبت به واگذاری زمین مورد نیاز احداث این ایستگاه اقدام کند تا هرچه سریعتر عملیات اجرای این طرح مهم و زمینه بهره مندی هرچه سریعتر شهروندان از این امکان فراهم شود .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.