خانه » اخبار و رویدادها » سردار عروج: نهم دی معجزه الهی بود/چرا سلفی ها به سوی اسرائیل حمله نمی کنند

سردار عروج: نهم دی معجزه الهی بود/چرا سلفی ها به سوی اسرائیل حمله نمی کنند

http://dlnew.ir/varamincity.com/tasavir/9dey/1392/8-dey-1392-www-varamincity-com-(7).jpg

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: باید توجه داشت که نهم دی یک معجزه بود زیرا از نظر فنی و تخصصی رسانه های کشورهای خارجی در ابعادی گسترده پیام های مختلفی را به جهان مخابره می کردند که کار نظام اسلامی تمام شده است.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، سردار سرتیپ خسرو عروج یکشنبه شب در نشست بصیرتی در شهرستان ورامین با اشاره به حادثه عظیم کربلا اظهار داشت: همان طور که در کربلا دو جبهه وجود داشت و هرکس بر اساس شرائط باید در یکی از گروه ها جای می گرفت، امروز نیز دو جبهه وجود دارد و هرکس باید حضور خود را در یکی از جبهه ا اعلام کند.

جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) سپاه افزود: فتنه ۸۸ فتنه عظما بود که به دست خداوند لغو شد اما قطع نشد و قطع کامل آن بر عهده ماست که در جبهه حق قرار گرفته و در این راه تلاش کنیم.

وی ادامه داد: فتنه سال ۸۸ اولین فتنه نبوده و آخرین آن هم نخواهد بود و در طول حیات پر برکت انقلاب اسلامی، فتنه های زیادی در این کشور رخ داده است و به عقیده بنده فتنه ۸۸ از فتنه ۱۴ اسفند بدتر نبود.

سردار عروج اضافه کرد: در فتنه ۱۴ اسفند، رییس جمهور همراه منافقین بود که برخی از جوانان را کتک می زدند و کارت های جعلی در جیب آن ها قرار می دادند تا نشان بدهند که با ماهیت انقلاب اسلامی مخالف هستند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در فتنه ۸۸ دستور به آرام سازی دادند

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در فتنه ۸۸ به عنوان فرمانده صحنه، دستور به آرام سازی دادند و بر اساس همین تکلیف، جوان مومن و متعهد باید کتک می خورد و هیچ چیز نمی گفت اما در نقطه مقابل فتنه گران به صحنه سازی می پرداختند و جوانان این کشور وقتی می دیدند که مقتدر هستند اما باید آرام باشند، اشک می ریختند و خدا به برکت این اشک ها فتنه ۸۸ را خنثی کرد.

وی بیان داشت: در فتنه ۸۸، فتنه گران هتک حرمت های فراوانی را انجام دادند و از آن تصویربرداری کردند که این تصاویر در اختیار نیروهای انقلابی قرار گرفت و در رسانه ها پخش شد تا نشان داده شود که این افراد با ماهیت نظام اسلامی مشکل دارند.

عروج تأکید کرد:‌ انقلاب اسلامی ایران، یک انقلاب اختصاصی و متعلق به قشر و طبقه خاصی نیست و این در نهم دی ماه با حضور اقشار و افکار مختلف ثابت شد و این انقلاب آنقدر توحیدی و مکتبی است که در دل افراد نفوذ کرده است.

ولایت فقیه سلاح انقلاب است

این متخصص حوزه جنگ نرم یادآور شد: رهبر نظام اسلامی کسی است که بسیار ساده زیست است و مقام معظم رهبری با این روحیه نظام اسلامی را تاکنون مدیریت کرده و باید توجه داشت که ولایت فقیه سلاح انقلاب است و اگر این سلاح را از دست بدهیم کار نظام با مشکلات عدیده ای مواجه خواهد شد.

این مسئول گفت: چرا سلفی گران به سوی اسراییل و مستکبرین عالم حمله نمی کنند، زیرا این گروهها با یک جنگ مکتبی به کمک اهداف دشمن آمده اند تا با اندیشه های امام راحل مقابله کنند.

وی افزود:‌ دشمن فهمیده است که ملت ایران دو رویکرد مهم و اساسی دارد که زندگی در دنیا را توشه آخرت خود قرار داده و برای زنده بودن خود ارش دنیایی قائل نیست، به همین خاطر افرادی را مقابل این تفکر پرورش دادند که جنگ سوریه را به راه انداختند.

عروج ادامه داد: باید توجه داشت که نهم دی یک معجزه بود زیرا از نظر فنی و تخصصی رسانه های کشورهای خارجی در ابعادی گسترده پیام های مختلفی را به جهان مخابره می کردند که کار نظام اسلامی تمام شده است.

جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) سپاه اضافه کرد: ملت ایران باید بدانند که فتنه بزرگ، عدم برخورد درست با متخلفان و اختلاس کنندگان است و چرا زورمان به معتادان و متخلفان خرد می رسد اما با کسانی که خون مردم را به شیشه می کنند، برخورد جدی صورت نمی پذیرد و امروز باید جلوی این مسائل گرفته شود و این فتنه است که دل بچه حزب الهی را خون خواهد کرد.

وی عنوان کرد: ایجاد طبقه اشرافی جدید از فتنه سال ۸۸ هزار بار بدتر است و چطور می شود که یک انسان ۳۲ ساله میلیاردها پول از برخی مراکز دریافت می کند و باید با این تخلفات برخورد قاطع صورت گیرد.

برپایی نمایشگاه در حاشیه همایش بازخوانی ۹ دی

مهدی علیخانی در حاشیه این مراسم و در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بازخوانی حماسه نهم دی به مدت ۸ شب در امامزاده سید فتح الله شهرستان ورامین از طرف پایگاه بسیج شهدا با همکاری حوزه یک حضرت قائم(ع) و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ورامین برگزار می شود.

مسئول همایش بازخوانی حماسه نهم دی افزود: در این همایش ها با دعوت از تحلیل گران برتر کشوری نظیر حجت الاسلام محسنی اژه ای، حجت الاسلام طائب، حجت الاسلام پناهیان، حجت الاسلام رسائی، سردار عروج و دکتر وحید یامین پور، ابعاد مختلف حادثه نهم دی مورد تحلیل و بررسی قرار خواهد گرفت و در حاشیه این همایش نیز نمایشگاهی برای معرفی ابعاد فتنه ۸۸ برپاگردیده است.

وی ادامه داد:‌ هم‌چنانی که حسین‌بن علی(ع) در قیام سال ۶۱ هجری چهره نفاق و دورویی بنی‌امیه را برملا کرد در ۹ دی سال ۸۸ نیز بار دیگر به برکت نام آن حضرت مردم ایران چهره دروغین منافقانی که دم از پیروی و حمایت از خط رهبری می‌زدند را برملا کردند.

علیخانی با اشاره به حضور حداکثری مردم ایران در انتخابات ۸۸، ادامه داد: حضور کم‌نظیر مردم به واسطه ایجاد یک قدرت عظیم می‌توانست ایران را از تمام مشکلاتی که در مجامع بین‌المللی به ناحق ایجاد کرده‌اند، به سلامت عبور دهد که فتنه‌گران این فرصت را تبدیل به تهدید کردند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.