خانه » اخبار و رویدادها » بیانیه سپاه ناحیه ورامین به مناسبت حماسه ۹ دی

بیانیه سپاه ناحیه ورامین به مناسبت حماسه ۹ دی

سپاه ناحیه مقاومت بسیج ورامین به مناسبت حماسه ۹ دی بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:

 بسمه تعالی

در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران روزهای حساس و سرنوشت ساز کم نبوده است که هر یک یادآور حوادثی عبرت انگیز و بصیرت آفرین است. اما در بین این روزها ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ و ۹ دی ۱۳۸۸ ویژگی ممتازی دارند که شناخت آن ویژگی ها ضمانت بخش ادامه راه مستقیم انقلاب اسلامی است. تاکید و اصرار حضرت امام راحل (ره) برشناخت ماهیت قیام ۱۵ خرداد و عوامل پدید آورنده و دوستان و دشمنان آن هنوز از یادها نرفته است.

به همان نسبت که ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ در بدو پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان شاخص حرکت مستقیم انقلاب تجلی یافت، باید به ۹ دی ۱۳۸۸ به عنوان شاخص استمرار انقلاب اسلامی نگریسته شود. تاکید خلف صالح خمینی یعنی مقام معظم رهبری برازنده نگاه داشتن ۹ دی حاکی از نقش بی بدیل آن در تداوم خط صحیح انقلاب اسلامی است. بنابراین شناخت ۹ دی، علل موجده ، عوامل به وجود آورنده و دوستان و دشمنان آن در ادامه حرکت پرشتاب انقلاب اسلامی بسیار ضروری و حائز اهمیت است. چرا که ۹ دی ۸۸ انقلاب اسلامی را از گردنه ای بسیار سهمگین عبور داده و خطر بسیار بزرگی که ریشه ها و رهبری انقلاب را نشانه گرفته بود دفع کرد.

نکته قابل تامل این است که خاستگاه و پدیدآور هر دو حادثه، نهادینه شدن فرهگ عاشورا در میان مردم ایران اسلامی از یک سو و حقد و کینه عاشوراستیزان دست پرورده استبداد و استکبار از انقلابیون وفادار به راه و رسم حسینی از سوی دیگر است. بنابراین زنده نگاه داشتن ۹ دی رسالت انقلابی امروز ماست که با این کار ۱۵ خرداد نیز زنده خواهد ماند و مایه یاس و ناکامی دشمنان خواهد شد که «الیوم یئس الذین کفروا عن دینکم»

ما بسیجیان شهرستان دیار ۱۵ خرداد اعلام میداریم همانطور که بزرگان ما در ۱۵ خرداد ۴۲ در حمایت از ولی امر خود به پاخاسته و جان خود را فدا نموده اند و در ۹ دی سال ۸۸ کفن پوش شده و در جهت مقابله با فتنه گران و بیعت با رهبر فرزانه انقلاب اقدام نموده اند، از این پس نیز گوش به فرمان ولی امر خود آماده جانفشانی در هر میدانی برای مبارزه با بدخواهان این انقلاب اسلامی می باشد.

ورامین ما

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.