خانه » اخبار و رویدادها » متین مصدوم نداشته باشد به هیچ تیمی باج نمی‌دهد

متین مصدوم نداشته باشد به هیچ تیمی باج نمی‌دهد

سید مهدی بازارگرد در مورد پیروزی ۳ بر یک تیمش در هفته دهم لیگ برتر والیبال مقابل سایپا گفت: بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم. آنها تیم جوان، خوب و خطرناکی هستند اما ما می‌خواستیم ۳ امتیاز بازی را بدست بیاوریم و به هدفمان رسیدیم.

قطر پاسور پیکان در مورد شکست‌های اخیر این تیم عنوان کرد: من هنوز هم نتوانسته‌ام چند شکست گذشته تیم را هضم کنم. وجود بحران برای همه تیم‌ها طبیعی است ولی این موضوع را در نظر داشته باشید که همه تیم‌های لیگ خیلی خوب هستند و دیگر تیم ضعیفی در جدول وجود ندارد. سال‌هاست که تیمی بدون شکست نمی‌تواند قهرمان لیگ شود و حاشیه امنیت ندارد. این نشان دهنده پیشرفت لیگ است. سایپا تیم بدی نیست و همیشه در نیمه بالای جدول بوده اما امسال در انتهای جدول قرار گرفته است.

ملی پوش پیشین والیبال ایران در مورد دیدار بعدی پیکان مقابل متین ورامین گفت: متین، تیم بسیار خوبی است که ملی پوشان زیادی هم دارد. آنها اگرچه هفته گذشته صدرنشینی را به باریج اسانس کاشان واگذار کردند اما تیمی هماهنگ هستند که اگر مصدوم نداشته باشند به هیچ تیمی باج نمی‌دهند. تیم ما هم از شرایط بحرانی چند هفته اخیر خارج شده و امیدوارم بازی خوبی مقابل متین ورامین ارائه دهیم.

تسنیم

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.