خانه » اخبار و رویدادها » نگاه ما به مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال است/ ورامینی‌ها شرایط ما را درک کنند

نگاه ما به مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال است/ ورامینی‌ها شرایط ما را درک کنند

139208110849126651449503

 

 

ملی‌پوش تیم والیبال متین ورامین گفت: نگاه ما به مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال است اما می‌خواهیم با بهترین نتایج وارد این مرحله از مسابقات شویم.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از تسنیم ،  شهرام محمودی در مورد شکست تیمش مقابل شهرداری زاهدان در هفته دهم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: شکست تیم متین ورامین مقابل شهرداری زاهدان چندان هم دور از ذهن و عجیب نبود، چون با وجود تعداد زیاد مصدومانی که داریم، تیم ناقصی هستیم و از نظر تعداد بازیکن مشکل اساسی داریم. ما از ابتدای لیگ تا به امروز نتوانسته‌ایم به صورت یک تیم کامل در کنار هم بازی کنیم.

قطر پاسور تیم متین ورامین با ابراز تاسف از اینکه صدر جدول را به باریج اسانس واگذار کرده‌اند، ادامه داد: بهرام فرید و محمد موسوی از ارکان تیم ما هستند که دچار آسیب‌دیدگی شده‌اند. من هم به خاطر سرماخوردگی شدید تا همین هفته نمی‌توانستم بازی کنم. با این شرایط کارمان خیلی سخت است و نمی‌توانیم بازی همیشگی و معمول خود را انجام دهیم.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که مصدومان متین هر چه سریع‌تر آماده بازی شوند و گفت: البته نگاه ما به مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال است و می‌خواهیم با بهترین نتایج وارد این مرحله شویم. ما این موضوع را درک می‌کنیم که توقعات از تیم متین بالا است اما واقعاً بازیکن نداریم. اسامی بزرگی در فهرست تیم متین ورامین دیده می‌شود اما در عمل در اختیار این تیم نیستند. ما توقع داریم که مردم ورامین و طرفداران تیم متین، شرایط ما را درک کنند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.