خانه » اخبار و رویدادها » جدال متین و شهرداری زاهدان در هفته دهم

جدال متین و شهرداری زاهدان در هفته دهم

matin-gonbad-92-09-17-www-varamincity-com-(35)

 

 

هفته دهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران روز چهارشنبه با شش بازی پیگیری می شود و پیکان و سایپا قهرمان و نایب قهرمان مشترک پنج دوره این رقابت ها در تهران به مصاف هم می روند.
به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دهم لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه ۲۷ آذرماه با شش دیدار در شهرهای تهران، زاهدان، کاشان، بندرعباس، گنبد و مشهد برگزار می شود اما تیم ها در این هفته با حریفانی روبرو می شوند که در جدول با یکدیگر فاصله چند رتبه ای دارند.
در نخستین بازی این هفته تیم های پیکان و سایپا در حالی در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر می روند که از روزهای اوج خود به دور هستند. پیکان با ۱۲ امیتاز در حال حاضر در رتبه پنجم و سایپا با ۵ امتیاز قعرنشین جدول این رقابت ها هستند.
شاگردان پیمان اکبری سرمربی پیکان در این بازی میزبان است، اما سایپا هم به خوبی با جو و زمین خانه والیبال آشناست. فرهاد نفرزاده سابقه شکست پیکان را در پرونده کاری خود دارد و برای فرار از قعر جدول چاره ای جز شکست پیکان و کسب سه امتیاز ندارد. هر چند که شاید این پیروزی هم این تیم را از قعر جدول نجات نخواهد داد.

در دومین بازی این هفته شهرداری زاهدان که رتبه یازدهم جدول را در اختیار دارد، میزبان متین ورامین صدرنشین ۱۹ امتیازه لیگ برتر والیبال است. شاگردان حمید موحدی سرمربی تیم شهرداری زاهدان کار سختی در برابر متین خواهند داشت زیرا این تیم فاصله اش با باریج اسانس (تیم دوم جدول) کاهش یافته و دوست ندارد در هفته های پایانی دور رفت قهرمانی نیم فصل از دست بدهد.

شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی تیم باریج اسانس نیز که با ۱۸ امتیاز مانند سایه در تعقیب متین هستند، این هفته در کاشان با نوین کشاورز بازی دارند. بازیکنان نوین کشاورز با هدایت مسعود آرمات در هفته نهم موفق به شکست شهرداری تبریز شدند و با انگیزه زیادی به مصاف تیم دوم جدول خواهند رفت اما این دو تیم هم در جدول مسابقات هفته چند پله تفاوت دارند و از نظر داده های آماری نوین کشاورز در سالن کتابچی کاشان کار آسانی نخواهد داشت.

تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس که در هفته گذشته یک امتیاز از صدرنشین این رقابت ها گرفت و حتی تا مرز شکست این تیم پیش رفت، در هفته دهم لیگ برتر والیبال میزبان کاله مازندران خواهد بود.
شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم کاله مازندران با ۱۲ امیتاز در رتبه چهارم جدول قرار دارد و المهدی با ۱۰ امتیاز در جایگاه دهم است. ناصر شهنازی سرمربی المهدی برای شکست کاله برنامه های خاصی دارد و امیداور است که شاگرانش در زمین این برنامه ها را پیاده کنند.

تیم های بازرگانی جواهری گنبد و شهرداری تبریز در پنجمین بازی هفته دهم لیگ برتر والیبال در گنبد به مصاف یکدیگر خواهند رفت. تنها این دیدار هفته دهم از نظر جدول در شرایط متعادلی قرار دارد زیرا نماینده گنبد و تبریز به ترتیب رتبه های هفتم و ششم جدول را در اختیار دارند. دو تیم  از نظر امتیاز (۱۲) بازی های برده و باخته (۴ بر ۴) در شرایط یکسان هستند و تنها به دلیل تفاضل پوئن ست های برده جواهری در رتبه ششم است.

در شصتمین دیدار سال ۹۲ لیگ برتر تیم میزان در سالن مهران مشهد میزبان از شهرداری ارومیه پذیرایی خواهد کرد. ابراهیم وطن پرست سرمربی شهرداری ارومیه این هفته نگرانی هایی از بابت ناراضی هواداران ارومیه ای دارد، چراکه  میزان تیم های مدعی را به خوبی شکست می دهد. شاگردان جبار قوچان نژاد سرمربی تیم والیبال میزان در حال حاضر با ۱۴ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارند و شهرداری ارومیه با ۱۲ امتیاز در رتبه هشتم.

برنامه کامل دیدارهای هفته دهم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:
(تمامی دیدارها ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه برگزار می شوند)

تهران، پیکان تهران – سایپا البرز، خانه والیبال

زاهدان، شهرداری زاهدان – متین ورامین، سالن استانداری

کاشان، باریج اسانس – نوین کشاورز، سالن کتابچی

بندرعباس، آلومینیوم المهدی – کاله مازندران، سالن تختی

گنبد، بازرگانی جواهری – شهرداری تبریز، سالن المپیک

مشهد، میزان – شهرداری ارومیه، سالن مهران

 

 

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.